esitulede katmine
#1
Sai ostedud uued esituled(ford transit),kas on hea neid katta kas kile või lakiga,et klaasid(plastikust)püsiksid kauem selged ja ei muutuks liiva ja soola segus halliks ja kriimuliseks.
Vasta
#2
1. ära nühi kuivalt sääski maha
2. ära sõida teise auto "pepus"
Sellest piisab 20-ks aastaks.
Инвалид информационной воины.
Vasta
#3
(07-10-2015, 10:27 AM)aavu Kirjutas: 1. ära nühi kuivalt sääski maha
2. ära sõida teise auto "pepus"
Sellest piisab 20-ks aastaks.

See kehtib klaasi, mitte aga plastiku kohta.
Isegi päike muudab Transiti plastiku paari aastaga krobeliseks ja kollaseks.
_______________________

302 000 km sõitnud klaaskattega VW Polo esilatern aastast 1991. Tagumikus reisimistega pole ma viimase 100 000 vältel Euroopa maanteedel üldsegi mitte tagasi hoidnud.

   

250 000 km sõitnud Transiti esilatern aastast 1999. Masina ehitusliku (veoauto) ja kiirusliku eripära tõttu (üle 85 km/h tunnis muutub talumatuks joodikuks ja hakkab tahtma neli liitrit sajale rohkem kütust kui rahulikult teistel jalus  Big Grin kulgedes) on tagumikus reisimine välistatud. Viimased neli aastat saanud Akvitaania puupõldudel intensiivset päikesevalgust.

   

Ja siin hea materjalide võrdlus sellesama Transiti juures. Suunatuli vs. põhilatern.

   

Järeldused teeb iga mees ise  Cool.
Vasta
#4
Tegelikult teeb plastiku peamiselt tuhmiks päikeselt saabunud UV kiirgus, lisame sinna talvised soolad, sssääsed, killustiku, kevadised liivatormid ja ongi valmis. Seega, kui kiletada tahad, siis vastava kilega ikka. Sõber rääkis sellist juttu, kui oli lasknud enda masina esituled nn.taastada koos kiletamisega. Näiteks Tlns kuskil kadaka teel oli mingi vastav koht, kus sellist tööd tehakse, aga tõesti, asutuse nime ei mäleta kahjuks.
Vasta
#5
Mõistlikum on katta kilega,seda kannatab välja vahetada kui koledaks muutub.Vaadates auto kaitserauda või kapotti siis on ikka näha kivitäkkeid,sama juhtub ka tulega.Täksitud,tuhmunud kile vahetamine on kindlasti lihtsam kui täksitud lakikorra taastamine.See on minu diletantlik arvamus mis ei pretendeeri tõele.
Vasta
#6
Kuna kõik uued plastiktuled on lakitud siis mina ei teeks nendega midagi. Kui aastate pärast kollaseks tõmbab nagu vanemad transiti tuled siis lihviks ja uus lakk peale.  Ehk on uutel tuledel juba mõistlikum lakk peal mis ei muutu inetuks nii kiirelt.  Liiva jms süüks seda transiti puhul ajada kohe kindlasti ei saa.
Vasta
#7
Võttes arvesse esilaterna hinda tänases ladu24 portaalis 28,...€, ei viitsiks isenähtavasti mingi poleerimisega vaeva näha. No kui just aega palju käes ja aparaat-pasta tühjalt nurgas vedelemas, siis küll ehk jah vist.
Eesti tingimustes kestaks uus latern nähtavasti kauem kui selle Transiti kere Big Grin.
Vasta
#8
Käisin ükspäev autoosade poes ja hakkasin leti juures vaidlema ühe vanaga, kes väitis, et tuled muutuvad läbipaistmatuks VALEDE PIRNIDE kasutamisest.
Mina väitsin, et vahet pole, kõigil muutuvad ajaga nagunii, võimle, kuidas tahad.

Tõi mulle auto manuaali ja demonstatiivselt näitas vastavat lõiku. Tõepoolest oli soovitatud kasutada madalama UV tasemega pirne...Smile
Ja poes olid need eraldi märgistusega täitsa olemas ka. 

Selle peale ma arvasin samuti, et kuidas ta oma autot päikese eest kaitseb, sealt tuleb seda ju sadutuhandeid kordi rohkem.
Siis vihastas....
(mul ju garaaž, sa lollakas!)
Vasta
#9
mul oli just eelmise autoga sama jama et tuled läksid tuhmiks
ja nii imelik kui see ka polnud just seest poolt ja tuhmi osa jutt järgis täpselt tulede vihu joont
seega arvamus, et asjas oli süüdi just vale pirni poolt sisse "põletatud tuhmus"

eelmise generatsiooni transiti (selle suure tulega) tule kiletamast pakuti 45.-
Vasta
#10
Vaatasin eile kah H7 pirnikarbi pealt, et sellel on UV-filter peal. Pidasin seda mingiks rumalaks "vileda-color-edition-click-extra-safe" müüginipiks aga nähtavasti mingit tolku sellest on.
Vasta
#11
Ma ikkagi ei usu seda pirniteemat.
Palju on pirni võimsus vs päikese võimsusega...? Mis siis, et pirn on valgusaasta võrra klaasile ligemal.

Pealegi, kui nad VÄLJAST üle poleerida, siis muutuvad ju mingiks ajaks uuevääriliseks reeglina tagasi.

Pigem on see tehaste äriidee, et tulesid rohkem müüa. 
Vabanduseks, et avarii korral ei teki ohtlikke klaasikilde jms pläma.
Klaastuli kestis ju oluliselt kauem ja sellest pole tänapäeval ükski tootja huvitatud.
Vasta
#12
Oli kunagi `07 mondeo, sõbral samal ajal kuskile sinnakanti a6. Mondeo tuleklaasid täiesti läbipaistvad, kuue omad mõne aastaga tuhmid. Tundusid olema ilma esilaksuta, sest täkkeid ja mingeid selliseid asju ikka natuke leidus, aga fordikul paistsid ilusti läbi, rõngikul nagu seasilm. Kuigi uue eest makstud raha per eluskaalu kg ootaks nagu midagi muud.

Lugedes foorumeid, siis kuidagi silma jäänud, et tulede poleerimise teema mingil põhjusil rohkem vw gruppi kuuluvate autode mure. Ka minu teooria kaalub kuhugi sinnapoole, et mingi vandenõu varuosade valmistajate poolt. Pole otseselt uurinud, kas kuskil uusi tuleklaase(plastikuid) mõistliku hinnaga pakutakse, või on hinnapoliitika seesugune, et lihtsam on poleerida või hoopis uus tuli soetada. Ega see klaasi vahetus ka  jalutuskäik suvises metsas  pole, tükk jändamist ikka. Algul kitku rahvuspärandi abil lahti, pärast vaata, kuidas uuesti hermeetiliselt ette saad kleepida.

Samas näiteks hetkel kasutuses oleva masina originaaltuli maksab mingid tühised 850€ tk. Talupojamõistus ütleb, et 50€eest  poleerimine koos kiletamisega tuleks odavam. Aga hetkel suurem vajadus puudub taolise tegevuse järgi õnneks.
Vasta
#13
Siit koorub välja soovitus: ostke ainult neid autosid, mis kasutavad esituledes klaasi. Tundub, et Lacettil on klaasid, 2007 ostetul nagu uued ja garaaži pole elu sees saanud, ainult õues. No kui rehvivahetused ja hooldused ruumis välja arvata.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Инвалид информационной воины.
Vasta
#14
Mul on omal selline tõusva päikese maa imeliikur nimega Paseo. Tuled on plastist ja olid jubedad kollased juba. Tartus sain kontakti poleerijaga kes tegi need uueväärseks 40 raha eest. Lakkiga kaeti uuesti üle. Kasutatud tuld ma ei leidnud ja uut ei julgenud esindusse küsima minna kuid nüüd olen rahul.
Diisel jäägu küttmiseks. Bensiiniga tehakse jõudu ja veega sõidetakse...
Vasta
#15
Sai tellitud oma Transitile uued esilaternad. Pilt vanadest eespool.
Üllatus on suur Smile
Minu jaoks tundmatu firma asjadega tegemist, aga lähemal uurimisel selgub, et see tehas valmistab väga paljudele automarkidele esilaternaid. TYC nimelt. Peakorter Taiwanis. http://www.tyceurope.com
Hind nagu samuti eespool mainisin - müüjaks ladu24 ja paar maksis 54,54€.
Klaas on klaasist, mitte plastmassist ja ref. arvuks muinasjutuline 30. Viimases natuke kahtlen, aga mine sa tea, sest ilma korraliku laborita turule ei pääse.
Seega hinnaga olen rahul, kvaliteet vajab tõestamist.
Vasta
#16
TYC. Suhteliselt rämps, niipalju, kui mina olen kogenud. MB W124 omad olid enam-vähem, teistel masinatel kogetu on ülimalt negatiivne. Eriti lähitule osas. Justkui põleks, aga tee valgeks ei lähe.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#17
(15-01-2016, 15:50 PM)Wiki432 Kirjutas: TYC. Suhteliselt rämps, niipalju, kui mina olen kogenud. MB W124 omad olid enam-vähem, teistel masinatel kogetu on ülimalt negatiivne. Eriti lähitule osas. Justkui põleks, aga tee valgeks ei lähe.
 Audi80 omad olid ka enam-vähem, nood muidugi on veel lihtsamad kui w124 omad.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#18
Eks praktika on tõe kriteerium.
Kui sitaga tegemist, annan teada.

Mõne aasta eest said Passatile  mingid aasias toodetud asjad ostetud.
Nood ei kõlvanud küll kuskile. Tundus nagu oleksid üldse vasakpoolse liikluse jaoks tehtud, mis siis et tähistused ja muster kõik õiged, euroopa pärased. Timmi kuidas tahad,  vasakpoolset laternat õiget vihku näitama ei saanudki. Ikka vahtis vastutulijale näkku. Kiirteel oli ainult teises või kolmandas reas hea sõita. Teepiiret valgustas imehästi Big Grin.
Vasta
#19
Tyc ja depo kohta ütleks, et odav ja halb. Küll ei saa reguleerida, linnuke puudu, valgus sektoris tühi laik ja ette on tulnud ka kehva valgustugevus. Viimaseks ei istu korralikult originaaltule asemele - augud mõõda jne.
Vasta
#20
Tsitaat:valgus sektoris tühi laik
Selline tühi laik valgussektoris tekib loogakujulise hõõgniidi tõttu. Mitmeid kordi kohatud viga vene ajal ja hiljemgi H4 -de juures. H7 -te puhul pole märganud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Инвалид информационной воины.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne