Postitused: 347
Teemad: 2
Liitus: Jul 2009
Maine:
3
saurer berna pdf googlesse ja tuleb neid sisse skännituid mitu tükki.
Postitused: 2,043
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Tuli täna ports ühesillalisi haagiseid müügile. Oskab keegi rääkida, mis otstarbel ja mis masinate järel neid kasutatud on?
Talupidamiseks või muudeks töödeks tundub üsna ebapraktiline, aga komplekti mõttes vahva kindlasti.
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
(23-10-2015, 01:56 AM)svenson Kirjutas: (22-10-2015, 23:04 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: Suur miinus on sellega manööverdamine kuna see on tunduvalt kitsam kui Saura ise
ma vist kirjutasin isegi 2x et selle liigutamiseks pole isegi saurat vaja ja kui näha pole siis järelikult liigub taga otse. Üks hea harjutus sellega manöövema õppida on see saurale ette haakida ja siis see treileri peale lükata. Tal esisild ei ole ka fikseeritav
Mnaj Küsimus svensonile kuidas sa seda käsitsi liigutad kui haagis täislastis on ?
Teiseks kui haagis on kitsam ja panna sinna juurde veel Saureri originaal peeglid mis on ca 20 cm pikad ja umbes 10 cm laiad siis on asi ikka suht nutune,kõike saab ja miski pole võimatu aga kui sa sellega midagi vedada tahad siis on joppimist ja mattimist omajagu
.
Lisaks veel et haagis ei kalluta.
Olen ka ise Saureri ostmise peale mõelnud aga originaalis ei näe asjal pontu, kui ehitada kast näiteks kallutavaks siis oleks juba asjal teine jume.
Soe soovitus veel neile kes masinaga ka linna piirkondades sõidavad, pange vasaku esimese tuleposti külge lainurk peegel,aitab oluliselt paremini reastuda ja vähendab oluliselt liiklusõnnetuste riske.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 98
Teemad: 1
Liitus: May 2014
Maine:
2
Olen isegi roolis olnud paar kilomeetrit ja mitmed-sajad kõrval istunud. Muud ma liialt kiita-laita ei oska, aga vints on sellel küll hea, eriti kui plokk vahele panna. Mõningane miinus on see, et vintsi ja rattaid korraga kasutada ei saa.
Mis puutub kinnijäämisse, siis küsimus on pigem otsuses, kuhu sõita. Ühel kevadisel õppusel saatis noor leitnant oma rühma (kaks või kolm masinat) sellisesse kohta, et pärast tehnikapargi veebel sai päev otsa vintsida, et masinad kätte saada.
Ja Meelisele on lihtsustav ka see, et kümnekonna aasta jooksul on väga palju ajateenijaid selliste masinate rooli tagant läbi käinud, seega potentsiaalsete nõuandjate hulk peaks olema piisav.
Liikuv tehnika kulub, seisev tehnika laguneb.
Postitused: 526
Teemad: 38
Liitus: Aug 2008
Maine:
14
(23-10-2015, 18:31 PM)raudbetoon Kirjutas: Mis puutub kinnijäämisse, siis küsimus on pigem otsuses, kuhu sõita. Ühel kevadisel õppusel saatis noor leitnant oma rühma (kaks või kolm masinat) sellisesse kohta, et pärast tehnikapargi veebel sai päev otsa vintsida, et masinad kätte saada.
Tuletan siinkohal meelde kaks maasturimeeste tarkusetera:
Masina läbivus sõltub ennekõike tihendist rooli ja esiistme vahel ning mida parem maastur, seda pikem maa traktori järele jalutada.
Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
23-10-2015, 20:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-10-2015, 20:59 PM ja muutjaks oli
zurik.)
(23-10-2015, 18:31 PM)raudbetoon Kirjutas: Mis puutub kinnijäämisse, siis küsimus on pigem otsuses, kuhu sõita. Ühel kevadisel õppusel saatis noor leitnant oma rühma (kaks või kolm masinat) sellisesse kohta, et pärast tehnikapargi veebel sai päev otsa vintsida, et masinad kätte saada.
See legendaarne olukord tekkis minu teada ühe masinaga ,sellest et ca 7t kaaluva autoga taheti nagu jeesuke mööda vett sõita,ajateenija kes roolis oli oli ka muidugi po...ist,pani kõva tee peal kõik lukud ja sillad sisse ja andis talda. Tulemuseks oli see, et kui auto stange hakkas muda lükkama siis sinna ta ka jäi aga jõudis umbes 800 meetrit teest.
Edasine meenutas rohkem põõsaste juurimist kui auto välja vintsimist,kuna korralikke puid ei olnud, siis pandi üks tross ümber põõsa kogumi ja ühendati Saureri trossiga ja nii meeter meetri järel ja peale 8-10 tundi see auto kätte saadi täiesti Saureri enda vintsiga. Kord tõmmati põõsad välja ja kord liikus auto.
Maastiku iseloomustamiseks võin öelda et sõjaväe saapaga ei olnud võimalik seal kuiva jalaga tatsata ning autot pidi vintsima umbes 700 meetrit.
Ise olen lähtunud reeglist et kui jalg pahkluuni sisse vajub ja nii on pikalt, siis sinna ei ole mõtet autoga ronida kui just äärmist vajadust ei ole. Eriti veel veoautoga
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 779
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Pidavat olema parem sõita mägiteedel kui saad tee äärt jälgida.