Volkswagen Jetta MK1 1980
#1
Tere 

Pole viimasel ajal üldse siia midagi kribanud.Plaanis viimased 15 aastat seisnud masin ära 
taastada.
Tekkis küsimus:
Kas keegi teab, kas sellisel preparaadil tehase poolt vertikaalset tugevdust karpide sisse tehase
poolt ei paigaldatud.Võimalik, et kunagi on see vahetamata jäänud, kuid mina täna mingeid 
jälgi sellest küll ei leidnud.Aga mine tea.Kerge auto.Alati võib ju paigaldada, kuid täheldasin 
seda elus esmakordselt.

terv
Kalle1


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
vanakooli austaja
Vasta
#2
Soovitan alustada selle kataloogi analüüsist: http://www.partscats.info/volkswagen/de/...67890&hg=8

Siin on kõik vajalikud detailid piltidega olemas.

partscats.info/volksagen sisaldab kogu VW varuosade kataloogi, väga abiks esinduse või varuosamüüjaga suhtlemisel.

Mis mootoriga see Jetta on?

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3
(01-11-2015, 12:33 PM)Aspelund Kirjutas: Soovitan alustada selle kataloogi analüüsist: http://www.partscats.info/volkswagen/de/...67890&hg=8

Siin on kõik vajalikud detailid piltidega olemas.

partscats.info/volksagen sisaldab kogu VW varuosade kataloogi, väga abiks esinduse või varuosamüüjaga suhtlemisel.

Mis mootoriga see Jetta on?

A.

Hei tänud Aspelund. Mootor on 51kW ehk peaks olema 1500cm3.Vanas sinises reg tunnistusel eriti rohkem midagi ei kirjutata.
Jah ega tänased varuosamüüjad eriti viitsi vaeva näha, kui Sul tootekoodi võtta ei ole.
vanakooli austaja
Vasta
#4
Kas keegi teab, kuhu kerel pressiti keretähis.
17 kohalist kombinatsiooni passis ei ole.
Midagi lühemat.

Möller ja Forss ütlesid, et plekkide tootekoodid on õiged, kuid ei ole
saadavad.Välimisi karpe õnneks saab....
vanakooli austaja
Vasta
#5
mõller ja forss pole just kereosade müüjad kui b-osa tahad, uuri almelost, vähemalt aasta tagasi oli seal golf 1 jupid kaaluhinnaga laos olemas
Vasta
#6
(02-11-2015, 17:40 PM)Kalle1 Kirjutas: Kas keegi teab, kuhu kerel pressiti keretähis.
17 kohalist kombinatsiooni passis ei ole.
Midagi lühemat.

Möller ja Forss ütlesid, et plekkide tootekoodid on õiged, kuid ei ole
saadavad.Välimisi karpe õnneks saab....

Originaalis on Parempoolse amordikannu peal kerenumber. Mõningatel juhtudel on see sealt ära keevitatud.
Vasta
#7
Vanemal variandil on parempoolse amordikannu peal, tootmise lõpuosa omadel aga esiklaasi all, kojameeste mootori katte all. Lisaks peaks olema plekktahvel nn televiisoril ehk sellel plekil, kus on kapoti kinnitus ning paberikleeps pagasiruumis, tagapaneeli küljes.

Vanema variandi VIN peaks olema algusega 17.....
Hiljem juba tuli see moodne variant (WVW....)

A.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#8
See pleki tk.maailm ikka imelik,2010 a.VanWezel Autoparts,suht vähe juppe sellisele pakub, BAO pole ka kiita,aga on võtta mõlema poole terved põhjad Cool
Vasta
#9
Siin on midagi: http://www.werk34.de/index.php/cat/c1366_Golf-MK-I.html

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#10
palju kere osasi ja mui assju leiad siit https://www.vwheritage.com/ ja tellimisega aitab
http://www.eastsidecustoms.eu/est/about/
Vasta
#11
 Tallinnas Mustamäe teel asuvas Fixuse poes on Klokkerholmi kataloog täiesti olemas.

[Edit: solvangud kaasfoorumlase osas eemaldatud].

Ainsad võidud,mida ei kahetseta,on võidud harimatuse üle.

Napoleon.
Vasta
#12
Klokkerholmi kataloog netis täiesti vabakasutuses
http://www.klokkerholm.com/xProductCatal...oup=961634
Otsin infot Brennabor väikemootorrataste kohta.
Vasta
#13
mis neid pabereid või reaalseks tellimiseks mittevormistatavaid tootjakatalooge ikka sirvida. Pigem kohe müüja netikataloog lahti lüüa. Nt Andrese eparts:
https://www.eparts.ee/catalog/#brand:121...0169/tab:1

loomulikult kehtib "usalda, aga kontrolli" printsiip. Nt Klokkerholm lubab kohati liiga paljusid asju liiga paljudele versioonidele panna.

küljekarpide vahelehtedest ülemöödunud kümnendi Opelite näitel:
- plankvariant KadettE (1,3 sedaan) ei omanud lehte
- tippversioon KadettE (DOHC-GSI ehk 2.0 110kW) omas tagaotsast B-piilarini ja natuke peale
- tippversioon VectraA (Vec2000 4x4) omas tagaotsast B-piilarini ja natuke peale

...ja 1986a M2140 ei omanud.

aga miks Sa sellise masinaga tegelema vaevud? Mingitlaadi emotsionaalne side?
G1 saaksin aru. G2 saaksin GTI puhul aru (ja lähitulevikus hakkan ilmselt aru saama ka plankidest versioonidest). Sciroccodest saaksin aru. Jettast (olgu mk, mis on) ei saa kohe kuidagi.
insenerlik lähenemine: kui suurusjärk on õige, on kõik korras
Vasta
#14
http://foorum.vwklubi.eu/

Mine vw klubi lehele , vali ost/müük , läheb nagu soe sai ! (naljaga pooleks õeldud)
Aga kindlasti leiad sealt igasugustele küsimustele vastuseid ja rohkem vw meelseid tegelasi Wink
 
Vasta
#15
Tere

Aspelundi pakutud info tundub, et kõige asjalikum koht.Ise leidsin 
ka samu pakkujaid nagu eelmistes postitustes kirjeldatud, kuid mitte 
werk34.de.
Tänud.

Autod ja inimesed on väga erinevad, 13piisab.

PS
teemat püstitades arvasin ,et saaks võimalikult palju originaalkujuga plekkosi,
keevitamisel lihtsam

tänase seisuga on välimised karbid tulemas

PSS
VW klubis ei ole nii teadjad koos kui siin.

Loomulikult võiks kohe auto rahaks teha, kuid samas ei ole kere nii hullus seisukorras, et 
mitte taastada.
vanakooli austaja
Vasta
#16
Ja valmis ta ongi.

http://foto3.inbox.lv/kalletuuning/JETTA...2945-n.jpg



[Pilt: 20938823-1815977911752004-751562945-n.jpg]
vanakooli austaja
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne