Meesteratta raam
#1

Toodi täna näha vana meesteratta raam koos mõningate muude osadega. Leidja sõnul pärit ühelt pööningult. Kas auväärsed eksperdid ütlevad ära, millise aasta ja millise tootjaga tegu?

[Pilt: 1]

Mul on selles osas mõningad kahtlused...

[Pilt: 1]

Ühtlasi huvitaks, kes kasutas selliseid rumme:

[Pilt: 2]

Veel pilte: http://nagi.ee/photos/Aspelund/sets/399335/

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#2

Eksperdiks ennast ei pea aga nagu kirjad ütlevad, siis peakski tegemist olema Leutneri rattaga. Läti päritolule viitab ka raaminumbri asukoht ja numbri suuruse järgi võib oletada, et tegu enne esimest ilmasõda toodetud asjaga. Kas esimese porilaua kinnituse juures kahekohalist numbrit ei ole? 36 aasta Torpedo rumm ei kuulu selle ratta juurde.
Vasta
#3

Selle 36 aasta rummu osas olen ma ise ka kindel, et see samasse komplekti ei kuulu. Lihtsalt see oli kõik, mis sealt pööningult leidjale näppu jäi.

Vanem Torpedo võib omada mingit seost antud rattaga, vähemalt raam ja velje on samas toonis. Mudeli numbrit kontrollin.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

Esihargi vastu sõidusuunda jääval küljel on number 53. Seega siis Leitner, mudel 53?

Ennist jäi märkimata firmasildi aukude vahe: kõrgus 85 mm, laius 40 mm. Kinnitub nelja kruvi/neediga. Tõenäoliselt midagi sellist:

[Pilt: embl-l.jpg]

Lisaks tuleb tõdeda, et käes hoides tundub see raam üllatavalt kerge.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#5

Saksa Alterad-foorumlased väidavad et sellist F&S Wien-Berlin tagarummu toodeti enne 1914 aastat (pidurisaba-poolne korpuse osa ühtlase kumerusega). Pidurisaba ise tundub ka õige olevat. Sisudetaile oleks huvitav näha, endal sellisest rummust olemas heas säilivuses kest.

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta
#6

Vaatan, mida teha annab.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#7

Täpsustan veidi  tegelikult juba üsnagi täpset eelnevalt välja hõigatud dateeringut "enne esimest ilmasõda". Siin teemas on täpsustatud andmetel Leutneri nr 58855 sünniaastaks 1914 või 1915. Ma ei tahaks küll ksf! kassi hääletoruks olla aga ma leian, et tulevaste rattahuviliste silmaringi avardamise mõttes võiks info ka avalikult kuskil üleval rippuda ja edastan ilma loata kassilt saadud täiesti salajase info, et raami nr 42113 on Janis pakkunud aastasse 1913. Edasised järeldused selle raami osas võib juba igaüks ise teha

Ehk on kellelgi infot ka mis aastatel mis mudeleid toodeti ja täpsemat infot mudeli nr 53 kohta- minul kahjuks täpsemat infot ei ole! 

Lihtsalt suusoojaks küsin, kas antud raam läheb ka realiseerimisele?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne