30-12-2015, 22:17 PM
Remondime ikka originaalmootorit, sest see on bigblock mopar ehk siis 1.6
Doonor on 1.5 ja kellel teda vaja, vöib lahkesti ühes vötta
Käigukasti eluoluga on sellised lood, et vanal töesti ei ole ühtki pistikut, aga uuel on neid kokku vaid kolm ja ilmselt on selle omanikauto evinud mingit algelist aju moodi asjandust. Kuna käikude arv on sama, siis on nende pistikute pöhjuseks turbiinilukk, mis vanal puudub, sestap on ka vabad valikud, kas kasutada seda vöi mitte.
Kui tahta kasutada siis tegelikult piisab märgutulega nupu paigaldusest salongi, et seda sisse ei unustaks pärast maantesöitu, sest mujal teda vaja ei lähe.
Doonor on 1.5 ja kellel teda vaja, vöib lahkesti ühes vötta
Käigukasti eluoluga on sellised lood, et vanal töesti ei ole ühtki pistikut, aga uuel on neid kokku vaid kolm ja ilmselt on selle omanikauto evinud mingit algelist aju moodi asjandust. Kuna käikude arv on sama, siis on nende pistikute pöhjuseks turbiinilukk, mis vanal puudub, sestap on ka vabad valikud, kas kasutada seda vöi mitte.
Kui tahta kasutada siis tegelikult piisab märgutulega nupu paigaldusest salongi, et seda sisse ei unustaks pärast maantesöitu, sest mujal teda vaja ei lähe.
Karateturbo-kolm purki ja tigu