Weobagi 3
#1
Kuna elu on omad keerdkäigud siis kaks ilma kolmandata EI JÄÄ Big Grin Big Grin Et siis Saue (kahjuks seekord olen kolinud kodu garaazi kuna muidu lubati välja tõsta) Sad  gaarazis toimub juba ettevalmistus uueks hooajaks ja raju massina kohendamine
Kuna kahjuks on tegemist juba valmis(ei ole bagid 1 ega 2) ehitatud siis teema tuleb lühem kui eelmine Toungue  aga auto juures tuleb üht-teist siiski teha Rolleyes
Nii et eks siis hakkab mingi aeg juttu ja pilte ka tulema Cool
Pakkuda võib Gaz 13, 14 või 41 mootorit või mootori osasid.
Vasta
#2
Us hooaeg veel kaugel ja ega siis kiiret ka pole ning praegalt tegeleme vajaminevate juppide hankimisega. Leitud vajaminevad vedrukapid ja vedrupoldid, samuti hangitud esivedrude tarbeks vedrupakid. Seekord üritan vedrud teha Uazi ja Volga pakkidest ning kinnitused kummi+metallpuksid, leitud ka vajaminev mootor ning hangitud uued esirehvid. Samuti olen garaazi vedanud esi-tagasilla millelt võetud juba mõõdud ja töösse läheb ketaspiduri.
Mõned pildid ka ?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
Pakkuda võib Gaz 13, 14 või 41 mootorit või mootori osasid.
Vasta
#3
Siin otsimiste, mõtete ja planeerimisel tekkisid mõned küsimused. Üritasin leida oma vanadest raamatutest aga vastust ei leidnud ning interneeduses olen äpu Sad
Et siis on varasemalt juttu olnud gaz 53 ja 51 tagasilla raskustest aga nüüd huvi esisilla raskuste erinevusele, tean et 53 sild on 51 omast umbes 120mm laiem (see laiuse lisa tuleb vedru kinnituse ja kääntelje vahel). Sest valiku ees esisild, vanal bagil oli meil hübriid, 51 tala ja 53 käänmikud. Eks niiühel kui teisel on oma plussid miinused aga jah tahaks teada kaalu erinevust.
Ja teine murelaps oli vaja leida Uazi esi ja tagasillal vedrude kinnitus vahede pikkus raami küljes, ehk siis vedru esiotsa kinnitus raamil ja vedru tagumise kiige kinnitus raamil selle vahe pikkus nii esi kui ka tagasillal.

Oleksin info eest väga tänulik. Smile
Eino Cool
Pakkuda võib Gaz 13, 14 või 41 mootorit või mootori osasid.
Vasta
#4
51 esisild 128 kg
53           141 kg
Vasta
#5
Nagu sinu vedru piltide põhjal aru saan, siis sind  huvitab 469 uaziku vedru kinnituste vaheline mõõt,
 mitte aga 452 vedrude mõõt nagu tundub olevat lisatud pildil.
Vasta
#6
Hea tähelepanek  Smile Kahjuks ei tea täpset mudelit, selle saan poest järgi uurida nii palju on et tagumised on pikemad.

eino
Pakkuda võib Gaz 13, 14 või 41 mootorit või mootori osasid.
Vasta
#7
Asi siis selles, et ainult 469 uazikul on verdude otsad silmadega. 
Vanemal mudelil esisillal kiiged eespool silda, uuematel tagapool silda.
Kastikatel ja bussidel on verdu otsad ubes nagu gazil, kummipuhvtite vahel karbi sees, kui nüüd aru said.
ja neil on kitsamad lehed. kui ei eksi siis lehe laius oli 45
aga 469 vedrud on 60 laiad. 
kui meeles seisab mõõdan sulle homme nende silmade kinnitused raamil ära...
Vasta
#8
Täna sai siis bagi projekt jälle ühe sõlme jagu rikkamaks☺ Sai meistrimehe käest äratoodud duunitud käigukast, eks näis kaua vastu peab Big Grin aga käiguga pidurdan ikke edasi Toungue


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Pakkuda võib Gaz 13, 14 või 41 mootorit või mootori osasid.
Vasta
#9
Ehk oskab öelda keegi kes, kus võiks sellise vastutava töö ette võtta?  Oleks vaja uuel sidurikettal nuudi südamik ära vahetada ?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Pakkuda võib Gaz 13, 14 või 41 mootorit või mootori osasid.
Vasta
#10
Aga palun http://tallinncity.postimees.ee/2656776/...ennis-kaia
Vasta
#11
Kindel ei ole aga pidurimeister oü'st tasub küsida. Tegelevad ka sport katete paigaldamisega.
väiksemad treimistööd nõmmel 56242323
Eesti Ladaklubi
Vasta
#12
Esisild leidis oma koha ja heade inimeste abil leitud tagavedrud koos pealehtedega Smile
Otsin nüüd Zil 130/131 korraliku jahutusradikat ning vajalik sellele tuulekoda ja veel Gaz 53 tuulekoda. Sad


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Pakkuda võib Gaz 13, 14 või 41 mootorit või mootori osasid.
Vasta
#13
Vaata siis,et Sa selle bensutoru ikka õigesse kohta paned,et sõidu aeg kõveraks ei läheks. Ikkagi tutikas asi.... Smile
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#14
Mõned värvilised pildid ka Cool


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Pakkuda võib Gaz 13, 14 või 41 mootorit või mootori osasid.
Vasta
#15
Kuskohast selliseid ketaspidureid Gazile saab?Valmistoodang või ise treitud?
Vasta
#16
Järsku mingi gazelikute päritolu?
Vasta
#17
Need kahjuks ikke treiali ja keevitaja poolt ühistööna valmis voolitud Toungue , sadulad on võetud suure volkar maasturi esisillalt. Nüüd peab veel sadula ette plekikaitsed valmis voolima et kaitsta pidurivooliku ühendust kivide eest. Wink
Pakkuda võib Gaz 13, 14 või 41 mootorit või mootori osasid.
Vasta
#18
Üks võimalus kuidas kättesaada kinnijäänud kolb  Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Pakkuda võib Gaz 13, 14 või 41 mootorit või mootori osasid.
Vasta
#19
Millel, kus kasutatakse selliseid vedrusi?? Ja kust kohast võiks neid saada?? Mul mõned puudu ja kasutusel leegitorude koos hoidmiseks.

Eino
56608941


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Pakkuda võib Gaz 13, 14 või 41 mootorit või mootori osasid.
Vasta
#20
Selliseid suuremaid ostsin hiljuti Peterburi teel Hydroscandi kõrval asuvast veoautode varuosade poest. Vbl on neil väiksemat mõõtu ka. Tk hind jäi suurematel 1€ kanti.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne