Summutite vahelt tilgub õli
#1

Tere,

Probleem nimelt selline, et nii Iz56 kui ka Planeta1 töötamise ajal tilgub summutite ja ajab küünlavahelt õli välja. Kütust teen umbes 1:25 segule, kas seal on liigapalju õli, või asi simmerites?
Vasta
#2

(07-12-2015, 00:04 AM)oliveer Kirjutas:  Tere,

Probleem nimelt selline, et nii Iz56 kui ka Planeta1 töötamise ajal tilgub summutite ja ajab küünlavahelt õli välja. Kütust teen umbes 1:25 segule, kas seal on liigapalju õli, või asi simmerites?

Kasutasin Jupiteril õli/bensiini vahekorras 1:50. Siis jäid sumbutid kuivaks, tilkumisest rääkimata.
Õliks oli täissünt 2T õli. 
Vasta
#3

Täissünt toimib hästi täispööretel ,aga madalatel pööretel ei põle ära.Mineral 2T oleks parem.

Kõike mida teed,tee hästi!
Vasta
#4

(07-12-2015, 21:21 PM)Kroomtiib Kirjutas:  ...Mineral 2T oleks parem.

Siit koorub välja igivana asi - kellele ema, kellele tütar.
Kus sa tead, et parem? Kõigepealt peaks siis uurima, kui suurte pööretega sõidetakse.
Vasta
#5

Õli mis käib bensiini sisse segamiseks ei saa olla sünteetiline,sünteetiline õli on hea libe ,määrib hästi ,aga ei põle ,kui ainult siis kõrgetel temperatuuridel ja jätab endast palju jääke,küünal kiirelt nõgine.2takti õlid mis segamiseks peaks ikka täismineraalsed olema.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta
#6

(07-12-2015, 22:57 PM)diselist Kirjutas:  Õli mis käib bensiini sisse segamiseks ei saa olla sünteetiline,sünteetiline õli on hea libe ,määrib hästi ,aga ei põle ,kui ainult siis kõrgetel temperatuuridel ja jätab endast palju jääke,küünal kiirelt nõgine.2takti õlid mis segamiseks peaks ikka täismineraalsed olema.

Mida krt siis saepoest pakutakse sünteetilist 2-takti õli ja teatud mudelitele lausa tungivalt soovitatakse.
Vasta
#7

Olen ka saeõliga sõitnud, ikke IZ Jupiteriga.
Vasta
#8

(07-12-2015, 22:57 PM)diselist Kirjutas:  Õli mis käib bensiini sisse segamiseks ei saa olla sünteetiline,sünteetiline õli on hea libe ,määrib hästi ,aga ei põle ,kui ainult siis kõrgetel temperatuuridel ja jätab endast palju jääke,küünal kiirelt nõgine.2takti õlid mis segamiseks peaks ikka täismineraalsed olema.

(07-12-2015, 23:03 PM)honkomees Kirjutas:  
(07-12-2015, 22:57 PM)diselist Kirjutas:  Õli mis käib bensiini sisse segamiseks ei saa olla sünteetiline,sünteetiline õli on hea libe ,määrib hästi ,aga ei põle ,kui ainult siis kõrgetel temperatuuridel ja jätab endast palju jääke,küünal kiirelt nõgine.2takti õlid mis segamiseks peaks ikka täismineraalsed olema.

Mida krt siis saepoest pakutakse sünteetilist 2-takti õli ja teatud mudelitele lausa tungivalt soovitatakse.
Seda ma ei oska öelda sulle.Aga lihtne fakt on see et mida sünteetilisem seda sitemini põleb.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta
#9

A miks te vaidlete?
Tehke proovi. Tikuga. Sünt vs. mineraal. Ja ongi pilt selge.

Kui ma '90. aasta detsembris oma metsamaniaki karjääri alustasin, sai ööbimiskohas ahjus tulehakatuseks tolleaegset husgu originaalõli kasutatud. Mõnedel oli seda lihtsalt siis laialt käes, muidu poleks säärast kahjurtempu teinud. Metskonna värk lühidalt. Süttis tikust hetkega, nagu külm bensiin.
Vasta
#10

sünt õli ongi mõeldud, et jääb silindri seinale pikemalt määrima mitte ei põle hetkega ära Big Grin
Vasta
#11

Saele ostadki saepoest,sest saag töötab täispööretel.Vanem mootorratas töötab enamuses pooltel või madalatel pööretel. Minul aastaid kasutusel Valvoline 2T mootorratta õli.

Kõike mida teed,tee hästi!
Vasta
#12

Valvoline ja Jawa 638 väga head sõbrad ei olnud. Kui vahest tõsisemat sõitu tegid, siis kippus kolvisõrme tirinat kostuma. Mobiliga seda muret ei olnud. Segu tegin 1/50 ja sõitsin temaga 12 000km ilma remondita.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#13

(07-12-2015, 00:32 AM)motamees Kirjutas:  
(07-12-2015, 00:04 AM)oliveer Kirjutas:  Tere,

Probleem nimelt selline, et nii Iz56 kui ka Planeta1 töötamise ajal tilgub summutite ja ajab küünlavahelt õli välja. Kütust teen umbes 1:25 segule, kas seal on liigapalju õli, või asi simmerites?

Kasutasin Jupiteril õli/bensiini vahekorras 1:50. Siis jäid sumbutid kuivaks, tilkumisest rääkimata.
Õliks oli täissünt 2T õli. 
Vana Jupiteril jooksid 1:50 vahekorraga Husqvarna rohelise õliga kolvid kinni. 

Summuti ja leegitoru ühendused tihenda mõne kuumuskindla hermeetikuga. Mingi aeg käib ka tavaline must hermeetik. 
Küünlale pane ikka seib ka alla.
Vasakpoolset vända simmerit saab vahetada ka mootorit lammutamata, kui sul peaks see lekkima.  
Vasta
#14

(09-12-2015, 08:23 AM)Romka Kirjutas:  
(07-12-2015, 00:32 AM)motamees Kirjutas:  
(07-12-2015, 00:04 AM)oliveer Kirjutas:  Tere,

Probleem nimelt selline, et nii Iz56 kui ka Planeta1 töötamise ajal tilgub summutite ja ajab küünlavahelt õli välja. Kütust teen umbes 1:25 segule, kas seal on liigapalju õli, või asi simmerites?

Kasutasin Jupiteril õli/bensiini vahekorras 1:50. Siis jäid sumbutid kuivaks, tilkumisest rääkimata.
Õliks oli täissünt 2T õli. 
Vana Jupiteril jooksid 1:50 vahekorraga Husqvarna rohelise õliga kolvid kinni. 

Summuti ja leegitoru ühendused tihenda mõne kuumuskindla hermeetikuga. Mingi aeg käib ka tavaline must hermeetik. 
Küünlale pane ikka seib ka alla.
Vasakpoolset vända simmerit saab vahetada ka mootorit lammutamata, kui sul peaks see lekkima.  


Mismoodi sa seda veel teed? Kui esimese laagri eest ära üldse saad, mis moodi simmeri välja upitad?
Vasta
#15

Minu mäletamist mööda oli vasakpoolse simmeri ees ainult hammasratas. Selle võtad eest ära koos siduriga ja pääsedki simmerile ligi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne