opel vivaro pihustid
#1
Tere kuna siin on koos palju motohuvilisi siis küsiks natuke nõu. Nimelt sõbra opel vivarol kooles 1 pihusti ära ja tahaks seda välja vahetada. Probleem on aga selles ,et pihustit ei saa kätte. Pihusti on nii kinni ,et ei liigu mitte kuidagi moodi. Pihusti on sisse pistetav ja pealt kahvel hoiab. Tuttav on proovinud igate pidi kangidega pinget peale lasta ja keevitanud mutreid peale ja õhulöök püssika seda proovinud lahti väristada ega ei midagi. Kas oskab keegi veel midagi välja pakkuda?
Vasta
#2
Ei mäleta milliseid pihusteid need kasutasid, kuid kui bosch, siis on spets rakised millega tõmmata. Neid annab ka ise teha kui treipink käepärast. Vanematel on kindlasti, aga kas uuematel kah on seda ei tea - pihusti sees on päris pikk keerme osa millest sikutada saab.
 Kui vastavad tööriistad puuduvad, siis soovitaks kiiremas korras see liikur viia nende juurde, kes sellise tööga igapäevaselt tegelevad, muidu võib lõppeda see katastroofiga. Lihtsalt soe soovitus, kuna commonrail süsteemid ei ole mõeldud remontimiseks tolmuses või mustas keskkonnas. Äärmiselt puhas peab kõik olema ja kõik augud/torud mis avad tuleb sulgeda korkidega, et sodi sisse ei lähe - ka väga väike puru võib pikemalt palju halba teha.
Vasta
#3
Kui on 1.9 F9Q mootor, siis on päris lihne seda välja saada. Kui pihusti juba rikutud, siis on kõige lihtsam sinna otsa keevitada suur liugvasar. Pihusti on põhiliselt kinni oksüdeerunud vaid otsamutri jagu. Kui Põhiosa kätte saab ja mutter sisse jääb, siis tuleb lihtsalt pihustiotsa nõel magnetiga välja võtta ning pihustiotsale toksata paras koonus sisse (olen teinud 6mm keermelatist) ning koonuse otsa kinni jäänud pihustiots sealt välja tõmmata. Sisse jäänud mutri peab välja puurima. Olen puurinud tavalise treipingi ligidalt leitud paraja puuriga, millele keevitasin mutri otsa, ning käitasin seda pneumonarrega. Sodi sisselangemise vastu toppisin ava ette õlist puhastuspaberit, ning puur oli kah plastse määrdega koos.


Pommides peab vahel ikka mitukorda uuesti keevitama ning puurides palju teritama

Keevitusel tekkivate kuulikestega peab väga ettevaatlik olema.  Võivad silindrisse sattuda  kui mõni on pihusti kõrvale jäänud ning pihusti peaks välja tulema.

Pommitamise video 2 liitrisest  
 https://www.youtube.com/watch?v=m5s7J-Elq7A

Isetehtud rakis 1.9-le
   https://www.youtube.com/watch?v=4z1rEV6BtQI

2.0 M9R pihusti kipub ikka väga kõvasti sees olema. Kuna on peaaegu üleni kaanes.  Aitab kah pomm või spets rakis hüdroga

2.5st ei hakka rääkima kuna mainisid, et pihusti kinnitub kahvliga

Paljud võtavad kaane maha ja viivad kuskile tegemisse. 2.0 Puhul ei saa kaant kätte pihusteid eemaldamatta (või neid lõhkumatta). Klapikambrikaant ei saa kätte.

Kui midagi jäi arusaamatuks, võib helistada.
Vasta
#4
2,0 pihusti kipub tulema tükkhaaval. Pole ka hullu, uus pihusti ca 320.- + siis vana korpuse deposiit 70.-
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Vjatka kaubaroller,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#5
mine prantsuse auto oü-sse, võtavad sul nõne euri eest välja
Vasta
#6
Uus pihusti on juba olemas aga ei saa vana kätte. Eks tuttav täna lammutab siis veel ehk saab kasvõi tükk haaval kätte.
Vasta
#7
(17-12-2015, 12:46 PM)supp Kirjutas: mine prantsuse auto oü-sse, võtavad sul nõne euri eest välja

Sa pole neid vist ise kakkunud, kui nii sinisilmne oled,et seal see pihusti paari euri eest välja võetakse.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#8
Stiilinäide, juhuks kui keegi kunagi hätta jääb Big Grin


Vasta
#9
(17-12-2015, 18:24 PM)hundu615 Kirjutas:
(17-12-2015, 12:46 PM)supp Kirjutas: mine prantsuse auto oü-sse, võtavad sul nõne euri eest välja

Sa pole neid vist ise kakkunud, kui nii sinisilmne oled,et seal see pihusti paari euri eest välja võetakse.

olen küll, siis kui ploki kaane pidan maha kiskuma, tundus neile makstud 100.- + euri kommi raha ja ma tegelen sellega igapäevaselt aga mitte nii tihti, et abinõusid ostma hakata

100.- + ongi sellise kaubiku juures mõni euro
Vasta
#10
Lihtsalt vaheküsimuseks: miks need pihustid nii kinni jäävad, et sellist jõudu tuleb nende kätte saamiseks kasutada? Kas põlevad/ussitavad nii kinni või on insenerid mootorit arvutades kolinal ämbrisse pannud?
Vasta
#11
Ise vintsisin taliga auto esirattad maast lahti kungi KIA sorentol ja siis kuumutasin gaasiga ja pihustasin igasugu keemiat ja jälle kuumutasin jne. (peab olema etevaatlik, et auto ei põleks ümbert ära). 
Kui peale teist ööd laeall rippumist oli auto vastu maad kukkunud ja pihusti ilusti tali otsas rippus siis olin endaga rahul ja hiljem kuulsin kellegilt, et oleksin pidanud vahetama mingeid vask seibe aegajalt ja solk kütusega ei kannata sõita mis pihustid pe…e keeravad.
Vasta
#12
Olen näinud sellise Vivaro/Traficu mootoripealset, kus pihustid ujusid vees. Seega pole mingi ime. Teeineasi vast see, et kaan ju alumiinuim, kuid pihusti kere terasest. Lihtsalt mittekokkusobivad metallid Big Grin
Kris
Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta
#13
Selliseid klambriga kinnituvaid pihusteid saadakse ka nii kätte, et keerad klambrit hoidva mutri lödvaks niiet klamber liigub vabalt, ning siis söidad kuni kapotialt imelikke hääli hakkab kostma Wink
Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#14
(17-12-2015, 22:21 PM)Margusk Kirjutas: Lihtsalt vaheküsimuseks: miks need pihustid nii kinni jäävad, et sellist jõudu tuleb nende kätte saamiseks kasutada? Kas põlevad/ussitavad nii kinni või on insenerid mootorit arvutades kolinal ämbrisse pannud?

Nagu ksf. mainis siis üks põhjus on vesi,mis kuhugi sealt pealt ära ei voola,vähemalt 2,0-sel,teine asi on osüdatsioon,tahm jne.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#15
(17-12-2015, 22:42 PM)90Deville Kirjutas: Selliseid klambriga kinnituvaid pihusteid saadakse ka nii kätte, et keerad klambrit hoidva mutri lödvaks niiet klamber liigub vabalt, ning siis söidad kuni kapotialt imelikke hääli hakkab kostma Wink

Ega igakord ei tule ka nii. Isegi eelsüüteküünla ots on juba ühel peugeot kaubikul ca 6 kuud seisnud niimoodi augus et ei mingeid muid kõrvalekaldeid kui külmalt kerge puterbus. Antud auto sõidab igapäevaselt, aga kuna on paras roim, siis ei soovita nii palju maksta, et see välja võetakse.

Miks nad kinni jäävad. On mitmeid varjante. Üks nagu üteldi on korrosioon, aga ühel juhul on tehas puusse pannud ja pihusti seina ning kaane vahele jäetud liiga vähe ruumi. Teiseks on siis nagu kergelt ka mainitud, pihustialused seibid. Mis lihtsalt ajajooksul "haihtuvad"/ära põlevad ning seejärel hakkavad lekkima põlemata jääke - tagi. See tagi hoiabki pihusteid ropult kinni. 
Seda teist varjanti saad ennetada kui vahetada tihendeid iga ca 150 000km järel. Nentigem, et kui tihend on juba nii läbi, et lekib, siis oleks õige ka pihusti vahetada (Ka sinna tekib liitepinnale ebatasasusi) ja kergelt "freesida" ka kaane pind. Kõik see aga maksab ja tehakse "odav remonti" mis aga varsti viib jälle selleni, et pihusti lekib.
Vasta
#16
Seibid hakkavad lekkima jah.Kuna mootorid on pealt plastmassiga kaetud ei näe ka mis seal all toimub.Vahepeal võiks sinna alla piiluda mis toimub ,kui õlimögin juba väljapoole on tulnud tuleb lahti harutada.Pihustid on iseenesest õli sees ja kui seib peab tuleb väga kergelt välja.
Vasta
#17
Hetkel on üks 2.5 tdci vms vivaro sees mul ja samamoodi pihustid ujusid vees. 2008a.. Lõpuks mädanesid pihusti korpused nii lbi, et pihustid ujusid diisli sees ja peale seda toodigi remonti.  Ei saanud ühtegi kätte, 2. pihustil ei saanud isegi kinnitus polte kätte, seega hetkel kaas maas ja kirve hinnaga sai uus kaas ostetud. Hetkel ootan veel uusi pihusteid ja pihusti torusid, mis samamoodi läbi mädand..

Järgmine kord seda tööd teha enam ei taha..
Kõige hullem veel see, et ennem ei saa kollektorit/klapikambri kaant kätte, kui pihustid eest ära on, lõhkusin meisli ja haamriga ära lihtsalt.. Sad
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne