13-01-2016, 17:45 PM
(13-01-2016, 12:53 PM)13piisab Kirjutas: ilus!
ilmselt liivapritsi enam ees ei oota - kas allesjäänud kere- ja raamiosad puhastad enne pinnakatteid "käsitsi" (nurklihvija & co)? Paras hunnik "nühkimist" ja vastikult palju õnarusi...
mis töö- ja materjalikulu kere (sh raamiosa) peale oodata on? Juba praegu paistab paari sõiduauto jagu (tummisemat) külmvaltsplekki plus eri profiile kasutatud olevat. Mis paksustega plekid (ja profiilid) üldse bussi puhul kasutust leiavad?
mütsi kergitades ja jõudu soovides,
Teet
Liivapritsi ei lähe jah. Ega selle pritsiga sinna, kus topelt, nagu vedrukapid ja muu selline ei pääse ikka. Jääb käsitsi töö.
Rattakoopad tulevad 2 mm plekist, kaks tahvlit 1,25 x2,5 m, külgedele läheb neli tahvlit 1,5 mm plekki
Raam saab 6mm ja 4mm plekki.