ПАЗ 672М 082 AIS

(20-02-2017, 13:54 PM)Laurts Kirjutas:  Ja ka talvisel lumeta tolmaval kruusateel Big Grin

Kooliteel, omiku pool seitsme aegu esimese reisijana.... täitsa värskena püsinud tolle tunnikese...

loll on loll olla.
Vasta

Tere!

Käisime täna naabrimehega Sauelt lammaste aedikuid toomas ja ühtlasi külastasin ka värvipoodi Tallinnas.

Suured tänud Devori meestele ja samasuured ka istekohtade lunastajatele. Tänu teile on nüüd olemas kõik mis peab need haljad plekid katma.

   
Vasta

Täna läksid kohad 15 ja 16 Veikkole Saaremaalt.

   
Vasta

Uksed valmis ja ees ka.

           
Vasta

Tubli!
Jätka samas vaimus. Ja et asi kindlam oleks,ostsin just bussile järgi lehvitaja koha. Igaks juhuks... Big Grin

T.
Vasta

(06-03-2017, 20:33 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Tubli!
Jätka samas vaimus. Ja et asi kindlam oleks,ostsin just bussile järgi lehvitaja koha. Igaks juhuks... Big Grin

T.

Tänud!

  Päris hea mõte see lehvitaja koht.
Vasta

(07-03-2017, 23:20 PM)Kelm Kirjutas:  
(06-03-2017, 20:33 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Tubli!
Jätka samas vaimus. Ja et asi kindlam oleks,ostsin just bussile järgi lehvitaja koha. Igaks juhuks... Big Grin

T.

Tänud!

  Päris hea mõte see lehvitaja koht.
Muidugi. Kujutage ette olukorda,kui buss valmis ja selle esimest sõitu on tulnud vaatama suur rahvahulk. Ma ei tahaks küll kuskil põõsas kükitada ja puu tagant lehvitada,vaid ikka kuskil ligemal. Selleks tuleb ikka varakult valmistuda... Big Grin
Vasta

Tere!

Sohvri jalgealune.

   

Mootoriruumi sein ja kapott.

               
Vasta

Sohvri seljatagune paigas. Sai teine 14 cm tahapoole ka nihutatud, et kõht vastu rooli ei käiks

                   
Vasta

Monopritse, automaatkast ja mingi loogiline roolivõim ka lisada nüüd mersuistmele, siis peaks juba suht sõidetav saama. Võinoh, õhkvedru ka nelja nurka.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Seal bussis saab korraliku vaidluse korradada, kui on lubatud 10 erinevat seisukohta.....
Vasta

(16-03-2017, 00:28 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Monopritse, automaatkast ja mingi loogiline roolivõim ka lisada nüüd mersuistmele, siis peaks juba suht sõidetav saama. Võinoh, õhkvedru ka nelja nurka.

PAZil talutav roolivõim ju olemas Smile
Vasta

Katuseluugi aukude jaoks sai tehtud 8mm plaadist abinõu ja tehtud ka proovitükk.

                       
Vasta

Tere!

Kevad pressib uksest ja aknast sisse ja sellepärast on bussi kallal tööd veninud, aga midagi on siiski tehtud. Raam värvitud ja põrand all.

   
Vasta

Mõned istekohad on ka vahepeal müüdud. 7;8 ja 25

   
Vasta

Issand, ega see Mersu iste sinna päriseks ei jää! Selliste istmetega ei saa sõita, sest inimese looduse poolt seatud liigesed ja lihased eeldavad, et sellisel istmel on ka ees püstiselt asuv võimendiga rool ja pedaalidele vajutamine on ees, mitte all. Selle istmega on siduri vajutamine kaheksa korda raskem kui originaalistmega ja rooli keeramine umbes sama palju. PAZ-i rool eeldab, et juhi asend on nagu jõusaalis, kus on vajadusel võimalik kogu keha rakendada keeramisele ja jalgadega keha toetada. Ehk siis piduri pedaali käigu pikkusele tuleb liita istme seljatoe pehme osa sisse vajumise pikkus ja teades, et erinevates teeoludes võimendab istme põhja vedrustus jõudu, mis muudab pidurile vajutamist ja seda vabalt valitud suunas.
VAZ on Kiirus & Mugavus, rasketehnika on ikka puhas füüsika. Hiiumaa meeste füüsilised omadused võivad olla muidugi ka midagi sellist, millega ma tegelikult lähemalt tutvunud ei ole, seega ei pruugi minu jutt olla konteksti kohane. Aga eks see ole professionaalide värk, kes suudab mängida ainult klaverit, kus klahvid on kindlas kohas paigas ja kes suudab musitseerida akordionil, mille klahvide asukoht planeedi suhtes sõltub nii meeleolust kui peo käima minekust. Pange ikka edasi.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta

(30-03-2017, 10:06 AM)Väravamehaanik Kirjutas:  Issand, ega see Mersu iste sinna päriseks ei jää! Selliste istmetega ei saa sõita, sest inimese looduse poolt seatud liigesed ja lihased eeldavad, et sellisel istmel on ka ees püstiselt asuv võimendiga rool ja pedaalidele vajutamine on ees, mitte all. Selle istmega on siduri vajutamine kaheksa korda raskem kui originaalistmega ja rooli keeramine umbes sama palju. PAZ-i rool eeldab, et juhi asend on nagu jõusaalis, kus on vajadusel võimalik kogu keha rakendada keeramisele ja jalgadega keha toetada.
VAZ on Kiirus & Mugavus, rasketehnika on ikka puhas füüsika. Hiiumaa meeste füüsilised omadused võivad olla muidugi ka midagi sellist, millega ma tegelikult lähemalt tutvunud ei ole, seega ei pruugi minu jutt olla konteksti kohane. Pange ikka edasi.

Justnimelt seda ma silmaspidasin, kui kirjastasin oma heietust sissepurskest ja automaagilisest käimakotist ja valgeinimese roolivõimust Wink

Ahjaa, eila ülikannet tehes ununes äramärkida, et koht nummer üks võiks olla ka minu hingekirjas nüüd.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Selleks, et põrand üles ei punduks, peab ka katus vett pidama. Algus on käima pandud.

                           

Tänud ka DevilDeVillele, koht nr. 1 eest.
Vasta

(30-03-2017, 10:06 AM)Väravamehaanik Kirjutas:  Issand, ega see Mersu iste sinna päriseks ei jää!

Ikka jääb, Mersu mootor ja käigukast on juba.

   
Vasta

Katuse tükid valmis ja muist kohale ka sätitud.

       
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne