K-750 komplektsus, aastaarv ja seerianumber
#1
Tere foorumi rahvas.

Äkki aitaksite mul tuvastata ühe ratta komplektsust.
Nimelt huvtaks mis aastakäiguga K-750nega tegu ja millised detailid ei tohiks antud ratta küljes kindlasti olla.
Pirka ja mootori nr ei ühildu

Pildid siis rattast sellised.

[Pilt: IMG_0204.JPG]

[Pilt: IMG_0205.JPG]

[Pilt: IMG_0206.JPG]

[Pilt: IMG_0207.JPG]

[Pilt: IMG_0213.JPG]

[Pilt: IMG_0248.JPG]

Tänud info eest.

Marko
Vasta
#2
Jõudu!

Kui nüüd uskuda tehasesildil olevaid numbreid, siis ilmselt oli algselt tegu kuskil 1960. aasta keskel valmistatud K-750-ga. Raaminumber (vasaku tagumise amordikinnituse peal) klapib birkal olevaga?
Piltide põhjal on mudeliaastale korrektsed ainult need suuremad detailid: raam, esihark, porilauad, paak, sadulad. Tagaratas ja käigukast pärinevad Ural'ilt, esituli, lenksud kogu täiega, mootor, tagatuli, summutid K-750M (ehk peale 1963.a toodetud isendilt). Reduktori ja kardaani kohta ei oska midagi öelda, pole neid piltidelt näha. Põlvekaitsmed on ka ajastukohased. 
Vasta
#3
See on ehk mingit sorti kap remondi läbinud ratas.Kuidagi liiga ilus on,kuigi uuema tükid küljes .Mis juhtmetega on tehtud?Kui väga lõigutud ei ole siis...
Vasta
#4
Tere. Tänud juba kiirelt vastuste eest. Pühapäeval uurin lähemalt kas leian raami nr.

Kas antud isenile sobival mootoril on karteri peal olevad ribid mitte vaid külgedel, vaid ka mootori esiosas?
Marko
Vasta
#5
(26-12-2015, 12:20 PM)uko Kirjutas: See on ehk mingit sorti kap remondi läbinud ratas.Kuidagi liiga ilus on,kuigi uuema tükid küljes .Mis juhtmetega on tehtud?Kui väga lõigutud ei ole siis...

Kusjuures minu esimene mõte oli suht sama, või siis laojääkidest koostatud isend. Aga väljalaskeaasta ja esihargi tõttu on see viimane variant ülimalt vähetõenäoline. Pigem ikkagi nõukogude inimese poolt aja jooksul "moderniseeritud".

(26-12-2015, 13:05 PM)PitchBlack Kirjutas: Tere. Tänud juba kiirelt vastuste eest. Pühapäeval uurin lähemalt kas leian raami nr.

Kas antud isenile sobival mootoril on karteri peal olevad ribid mitte vaid külgedel, vaid ka mootori esiosas?
Marko

Jah, vanatüübi K-750 mootoril on karteri esiosas ka ribid, näide siin! Lisaks on karteril ka muid suuremaid ja väiksemaid erinevusi.
Vasta
#6
Tagadiffrist leidsin sellie pildi


[Pilt: IMG_0214.JPG]
Vasta
#7
(26-12-2015, 19:50 PM)PitchBlack Kirjutas: Tagadiffrist leidsin sellie pildi

See reduktor on ka Ural'i oma.
Vasta
#8
Kui kellegil tekib antud motika küljest detaili vastu huvi, võite julgest teada anda. Või vahetada selle rattale sobilikuma asja vastu.

Kas keegi oskab ka mootori seeria nr. Järgi öelda toomisaastat. Küsin selle pärast, et sai soetatud täiesti kompleknsena kunagi poest ostetud uus K-750 mootor.

Tervitades
Marko
Vasta
#9
Varuosana toodetud mootorite numbritega on suhteliselt keerulised lood, sest andmebaasid sisaldavad pigem konkreetse mootorratta raami- ja mootorinumbreid tootmisaastate lõikes. Prooviks võid ju seda numbrit jagada, saan järgi vaadata.
Vasta
#10
Tere...

Sellel "Uuel" K-750 mootori seeria number on selline:

[Pilt: IMG_20151027_130537.jpg]

Mootori seisukorda ka näha:

[Pilt: IMG_20151027_130352.jpg]


Tänud info eest juba ette.

(14-01-2016, 21:57 PM)Illimar Kirjutas: Varuosana toodetud mootorite numbritega on suhteliselt keerulised lood, sest andmebaasid sisaldavad pigem konkreetse mootorratta raami- ja mootorinumbreid tootmisaastate lõikes. Prooviks võid ju seda numbrit jagada, saan järgi vaadata.
Vasta
#11
Minu 64. aasta K750 mootorinumber on 40267.
Vasta
#12
Tere...

Natuke ratta ümber nokitsemist ja tagumise istme alt tuli välja kellegi poolt porilauale kraabitud info kus mainib ära, et tegu täpselt 1960a masinaga ja lahti võetud 1977a.
Niiet aasta pakkujad panid täppi Smile

Peaks autasu välja panema Smile
Vasta
#13
(14-01-2016, 21:57 PM)Illimar Kirjutas: Varuosana toodetud mootorite numbritega on suhteliselt keerulised lood, sest andmebaasid sisaldavad pigem konkreetse mootorratta raami- ja mootorinumbreid tootmisaastate lõikes. Prooviks võid ju seda numbrit jagada, saan järgi vaadata.

Kus säänsed andmebaasid olla võiks?
Vasta
#14
Mulle paluks (autasuks) ühte väikse (kitsa) rummuga vana K velge, võib ka ainult rumm olla  Big Grin
Nn numbrite andmebaasile on võimalik ligi saada oppozit.ru foorumi vahendusel.
Vasta
#15
(28-01-2016, 21:35 PM)Illimar Kirjutas: Mulle paluks (autasuks) ühte väikse (kitsa) rummuga vana K velge, võib ka ainult rumm olla  Big Grin
Nn numbrite andmebaasile on võimalik ligi saada oppozit.ru foorumi vahendusel.

Kas võid võrdluseks mõne pildi lisada väikse ja suurema rummu vahest.
Marko
Vasta
#16
Häid võrdlevaid pilte hetkel pole, tuleb nendega läbi ajada. Vasakul K-750M-i rumm ehk tavaline, vasakul vanem ehk kitsam rumm.

[Pilt: orig_29429945_Gp8Z.jpg]

[Pilt: orig_29429947_de6G.jpg]
Vasta
#17
Kas saan õigesti aru, et kitsamal rummul ei ole seda ranti enne piduriklotsi pinda?
Ehk alumise pildi järgi vasakul on K750M oma, paremal nn kitsas?

Marko

(01-02-2016, 21:58 PM)Illimar Kirjutas: Häid võrdlevaid pilte hetkel pole, tuleb nendega läbi ajada. Vasakul K-750M-i rumm ehk tavaline, vasakul vanem ehk kitsam rumm.

[Pilt: orig_29429945_Gp8Z.jpg]

[Pilt: orig_29429947_de6G.jpg]
Vasta
#18
Jah, kitsal rummul see iseloomulik rant puudub. Tavalise rummuga kõrvutades on ka muudest mõõtudest aru saada, millega tegu.
Vasta
#19
(26-12-2015, 13:54 PM)Illimar Kirjutas: Jah, vanatüübi K-750 mootoril on karteri esiosas ka ribid, näide siin! Lisaks on karteril ka muid suuremaid ja väiksemaid erinevusi.

Loodan,et teemaalgataja ei pahanda,tegin kahest erineva generatsjooni karterist igas vaates pildid.Vasak on 61 aasta esmaregistreerimine ja parem hilisem poest varumootoriks ostetud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                           
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne