Küsimus RS 09 mootori kohta
#1

Ahhoi!
    Poiste garaaziprojekti raames on plaanis ehitama hakata ühte liikurmasinat.
 Selle jõuallikaks plaanime sobivuse korral kasutada RS09 mootorit,
 kahesilindrilist V diiselmootorit, millel peaks korralikult pöördeid olema ja väänet jaguma!

Küsimus: kumba pidi käib see mootor käimise ajal ringi? Kas emmi, dnepri käigukasti on keegi sinna otsa aretada proovinud,mõelnud, unistanud keegi?
 

Seib on poldi poeg
Vasta
#2

Traktorimootorist nüüd küll erilisi pöördeid ei saa.
Vasta
#3

(29-12-2015, 19:19 PM)raivo45 Kirjutas:  Traktorimootorist nüüd küll erilisi pöördeid ei saa.

kui rääkida diiselmootoritest siis sellest pigistab 3000 p/min välja

Seib on poldi poeg
Vasta
#4

(29-12-2015, 19:23 PM)stimpy Kirjutas:  
(29-12-2015, 19:19 PM)raivo45 Kirjutas:  Traktorimootorist nüüd küll erilisi pöördeid ei saa.

kui rääkida diiselmootoritest siis sellest pigistab 3000 p/min välja

Seda küll, aga miks mitte kasutada mingit vanemat auto diislit? Pöördeid ju rohkem. Big Grin
Vasta
#5

Traktori diisel ikka alla 2000rpm vast.Kas see pada emmi kasti kiiresti laiali ei lammuta.Uaz oleks kordi asisem.Ma k[ll ei tea kuid pakul lambist ,et kõik pajad k'ivad vast uhte pidi ringi.
Vasta
#6

Varahommikut!Ei ole spetsialist trakatsite alal aga kusagilt on meelde jaanud,et kahene sakslase mootor poorleb kellaosutile vastas suunas. 
Vasta
#7

(29-12-2015, 19:55 PM)Kihutaja Kirjutas:  Varahommikut!Ei ole spetsialist trakatsite alal aga kusagilt on meelde jaanud,et kahene sakslase mootor poorleb kellaosutile vastas suunas. 

Ei ole küll kindel kuidaspidi see mootor pöörleb aga loogikast lähtudes, et sinna otsa on istutatud mersu, audi jne diisleid, siis järeldan, et mootor käib ikka õigetpidi ringi.
Vasta
#8

Rs 09 mootor algselt Austriast. DDR ei saanud töökindla diisli loomisega hakkama ja ostis litsentsi. Pöörded on tal tõesti 3000(vast mäletad, kuidas käigikast selle käes vingus). Raske hooratta tõttu lõksib ka tühikäigul kenasti.
Motale  on pandud  pinnasetihendaja mootorit, mis tunduvalt kergem. Paistis 4-se Rs kahel silindril tehtud olevat. Väntvõll ikka käib, nagu kõigil. Käivitusvänt kinnitub nukkvõllile ja seetõttu tagurpidi väntamine. Et dekompressioonihoob käejärgi lähedal, siis tõsisel mehel 2-se vändastkäivitamine pole midagi imelikku. Suure-Jaani kandis raudtee ülesõidu juures sattusin kunagi nupukate vendade Jänesed "emmi" Rs mootoriga nägema. Pilti vast ei hakka üles panema, äkist saan jänkudelt kolki..
Vasta
#9

(29-12-2015, 20:28 PM)pen.skar Kirjutas:  Rs 09 mootor algselt Austriast. DDR ei saanud töökindla diisli loomisega hakkama ja ostis litsentsi. Pöörded on tal tõesti 3000(vast mäletad, kuidas käigikast selle käes vingus). Raske hooratta tõttu lõksib ka tühikäigul kenasti.
Motale  on pandud  pinnasetihendaja mootorit, mis tunduvalt kergem. Paistis 4-se Rs kahel silindril tehtud olevat. Väntvõll ikka käib, nagu kõigil. Käivitusvänt kinnitub nukkvõllile ja seetõttu tagurpidi väntamine. Et dekompressioonihoob käejärgi lähedal, siis tõsisel mehel 2-se vändastkäivitamine pole midagi imelikku. Suure-Jaani kandis raudtee ülesõidu juures sattusin kunagi nupukate vendade Jänesed "emmi" Rs mootoriga nägema. Pilti vast ei hakka üles panema, äkist saan jänkudelt kolki..

Kas see 2-sil. mootor mitte prantslaste idee polnud. Kusagilt on meelde jäänud.
Vasta
#10

Siit  leiad infot.

Dnepri ja tema sugulaste sidurid hakkavad diisli küljes tühikäigul sidurit vajutades jubedalt kilisema. Kaks surveplaati hakkavad vastu oma kuute veopolti logistama. BMW-de sidurid (r80 vms.) oleks mõistlikumad

http://www.suckindiesel.com/thingy/viewt...=31&t=1242
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne