Soovitage auto värvitöökoda.
#1

Tere.

Hetkel olen otsimas oma W116 Mercedesele värvitööd. 

Auto on lahti võetud (iluliistud, aknad, tihendid, jne)  ning ka vanast värvist puhastatud. Minu hinnangul ka üsna sile ja sirge. Aga oma silm on kuningas. 

Vaadata saab Tln-s Peterburi mnt. 

Sooviks oleks saada korraliku värvitöö, normaalne ettevalmistasus, kvaliteetsed materjalid. Soovitavalt ka kontrollkiht. 

Värvida vaja ainult väljaspoolt. Kapoti all, põhi, salong jne teha pole vaja. 

Värviks on MB originaalvärv Zitrus Grün 874 metallik. 
Ehk siis kui keegi oskab soovitada töökoda, kus seda võidakse teha.

Kokku panna ei ole vaja. 

Benefit ja Hiteh kardan jäävad veidi kalliks.

Maksmine on sularahas, arved pole vaja.  

Kontaktiks: 
denis@kloostrimetsa.ee
tel. 5073660 

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

http://www.akautoklassika.eu/

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#3

www.hmp.ee

Autoplekksepa- ja keevitustööd,  värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/
Vasta
#4

(02-01-2016, 18:39 PM)autorestauraator Kirjutas:  http://www.akautoklassika.eu/
Julgen soovitada.
Vasta
#5

Tabasalus üks väärt maaler, kogemusi ca. 15 aastat, tööd teeb väga korralikult ja kui on olnud tagantjärgi probleeme, siis maalrite puhul harva nähtusena ei ürita kõike kliendi süüks keerutada. Sellist asja nagu odav ja hea värvitöö pole olemas, sama ka tema puhul, hind on normaalne. 

551 2790 on kontakt ja helistada võib tööaegadel. Kutt ise on suht tulihingeline "youngtimerite" fänn Wink

Kuna klientuur on tal suhteliselt suur ja ta niisama "liinitööna" mazda 6 tiivakaari päevad läbi üle tuisata väga ei taha, siis kodulehte jms. ei ole.
Vasta
#6

Kasutan ka seda teemat. Oskab keegi soovitada automaalrit, kellele julgeks usaldada auto üleni värvimise ning kes päris seitset nahka ei koori? Mul oli küll ühe maalriga kokku lepitud, et teeb ära, veebruarist saati on nii, et nädala-paari pärast peaks saama, viimatise kõne põhjal oleks käesoleva nädala algul pidanud auto sinna viima, aga ei saa tüüpi kätte krt. Ei vasta kõnedele ega sms-idele ning tagasi ka ei helista- kuidas sa nii asju ajad? Jutt oli küll kõva, aga tegudeni ei jõua krt.

BMW 540 sedaan asub mul Vändra külje all, seega ei ole probleem auto viia Pärnu-, Rapla-, Viljandi- või Järvamaale.
Autol pole küljes ühtki liistu, linki ega tuld, seega dekomplekteerida pole vaja, samuti kokku panen ise.
Roostet autol ei ole, kuid eks neid väikseid mõlgikesi ikka on, a la parklakõksud. Uksed ostsin teistelt autodelt, et saaks võimalikult roostevabad toorikud, kuid uksed värvisin seestpoolt ise ära, seega ongi vaja auto vaid väljast üle võõbata.

Värviks jääb originaal tumehall (Fjordgrau metallic).

Autost veel niipalju, et see on täiesti tühjast kerest (isegi kaabeldust kerel sees ei olnud, ainult sillad olid all) nö üles ehitatud, 4.0 V8 mootor, käigukast, kaabeldus, sisu ja kõik muu olen täiesti üksi kokku pannud, nüüd on vaja vaid üle värvida ja väiksele mootori puterdamisele lahendus leida.
Vasta
#7

Aare, lihtsalt väike tähelepanek elust.
Viimasel ajal olen oma remontivajavate autodega igasugu uste taha sattunud, st pikale jutule, mida ei tule, on lihtne resümee - 5x lihtsam on asjad endale selgeks teha ja töö ise ära teha, kui vähegi mõistus peale hakkab. Saad kvaliteetsema ja kordades taskukohasema tulemuse. Autoremondiäris ja paljuski mujal on kätte jõudnud mingi arusaamatu situatsioon - iga liigutuse eest küsitakse ulmesummasid ja tööd ära teha ikka ei taheta, kui teinekord hädaga isegi nõus oled maksma. Selline tunne on, et tööl käid Eestis, aga teenuste hinnad on kuskilt kosmosest võetud. Ma ei oska öelda, kas keskmise palga saajana vaeseksjäämise tunnetus on vaid mu isiklik traagika, või elan lihtsalt vales hetkes/kohas.

Seega, kui oled saanud oma auto nullist üles ehitatud, siis selle 2-4 tuhande eest, mis asjapulgad sulle värvimise eest hinnapakkumiseks teevad, saad sa omale ka kõik basic värvimisasjad selgeks ja materjalid ostetud, koha ettevalmistatud jne. Isegi doonori harjutamiseks soetatud. Rahulikult. Mingit Maybachi sa ju ei tee ometi. Ja vanale autole võid arvata, et antakse ka värvigarantii tagatulede kustumiseni. Paar korda maalrile abiks olnud ja esimese autoga oli küll tunne, et haaraks vennalt püstoli ja teeks ise, oleks tulemus parem saanud. Võib-olla olen lihtsalt andekas. Tänapäeval on lisaks palju õppematerjali juutuubis, isegi liiga palju. Igal juhul saad hakkama.

Nüüd tuleb kindlasti 13piisav ja kustutab mõlemad postitused : )
Vasta
#8

Ise tegemise peale olen muidugi ka ise mõelnud, aga kõige rohkem pelgan seda, et mu tingimused ei ole piisavad- tolmuvabadus, valgustus, temperatuur ja ventilatsioon.
Iseenesest on head suured ruumid olemas, 150l paagiga kompressor ja eelmine aasta sai ka üsna korralik pistul ostetud.
Proovitöödeks said stanged ja need tulid tegelikult üsna head välja. 
Eelmine aasta oli mul ikka hull kihu ise teha, aga talvel läkd suurem tuhin üle, nüüd räägid veel sellist juttu ka, siis krt tuleb veel tagasi ka Big Grin
Mis puutub juutuubi, siis mulle meeldib ühe tüübi kanal, kus vähemalt minu meelest räägitakse kõik ette võetavad teemad suht ilusti lahti- Paint Society kanal siis.
[Pilt: MyOWSVf.jpg]
[Pilt: A9GAawI.jpg]
Vasta
#9

nendel stangedel pole ju häda midagi! mina teeks sinuasemel ise. hinnad on tõesti eestis müstlised.velgede taastamine maksab sampalju,kui saksamaal. kvalitteet ei vasta hinnale
Vasta
#10

(11-04-2021, 18:47 PM)Aare R. Kirjutas:  Iseenesest oleks selle tüübiga väga hea hinnaga värvitud saanud, aga nagu ütlesin, siis kui inimene ikka ära kaob, pole sellest mõistlikust hinnast mingit tolku... ...Eks ma veel veidi ootan selle tüübi kõnet, aga ausalt öeldes tekib juba praeguse käitumisega seoses järgmine mure- kui auto sinna viia saaks lõpuks, äkki hakkaks asi siis ka venima.
Nagu hind nõnda ka töö ning kokkuvõttes võib sellisest kohast hoidumine kokkuvõttes soodsamaks minna kuna on tõenäoline, et kehv töö oleks vaja hiljem uuesti teha. Siin üks vana ja õpetlik lugu, et kuidas klient omale mesijutuga odava hinnaga keretööd "tegija" käest välja kauples ning mis häda ja õnnetus mõlema jaoks sellest lõpuks sai.

Aga isetegemine on muidugi selles suhtes kindel valik, et siis vastutab ainult ise nii kvaliteedi kui ka ajagraafiku eest.
Vasta
#11

Eks ma olen ise ka mõelnud, et oleks ju vahva, kui suudaks auto otsast lõpuni täiesti omal käel valmis teha, sealhulgas siis ka värvimine. Loomulikult on ka seesama sinu poolt viimati väljakäidud mõte korduvalt kuklas kummitanud, selge on muidugi see, et päris algul pole keegi meister, aga harjutamine pidavat meistriks tegema Big Grin
Täna jälle pool Eestit läbi sõitnuna on aega olnud mõelda ka selle maalri peale ja päriselt ka, selline käitumine ei tekita vähimalgi määral usaldust ja kardangi, et isegi kui ta peaks välja ilmuma, võib sealt ka hiljem üllatusi tulla- noh, näiteks kui auto sinna viia (see mõte on juba teoreetiline).
Olen seda pilli töö ja palga kõrvalt mingi 5 aastat teinud, esimesed paar aastat Skandinaavia sisetöö kõrvalt kodus käies ja nüüd on tegelt asi sealmaal, et tahaks tänavale selle saada juba, tehnikapoole olen kokku saanud, nüüd olekski viimistlust vaja. Keretöid kui selliseid vaja pole, sest mul õnnestus superheas korras 540 kerele küüned taha saada.
Selles mõttes küll otseselt kiiret poleks, et töökojas, kus ta seisab, ta kedagi ei sega, aga tahaks juba sellega suviseid sõite nautida.
Vasta
#12

Kas teed endale?

Kas tegemine on nauding?

Siis hakka aga telki ehitama, nende stangede põhjal saab parima hinna-kvaliteedi suhte. Cool
Vasta
#13

Endale ikka, mul ei ole kunagi hetkegi mõttes olnud, et ähh, ei viitsi ja müün maha, mul on see auto suht kinnisidee juba pikemat aega olnud Big Grin
Kusjuures kilesid ja asju sai eelmine aasta isegi juba valmis osta Big Grin

Ruumipuudust seal ei ole, noh, et ma ümber auto väga nihelema peaks, seal kannataks telki teha küll, aga näiteks valgustus? Ventilatsioon?
Praegu on laes kummalgi boksil 4 päevavalguslampi, aga ilmselgelt värvimiseks on sellest vähe. Kusjuures kui ma stangesid tegin, kasutasin lisaks statiivil olevale prožektorile ka otsmikulampi Big Grin

Aga ruumid ja auto, millest räägin, on selline- ilmselgelt ei ole see auto, mis vast enamus ksf-idele mingit emotsiooni pakub, aga kellele ema, kellele tütar, eks Smile

[Pilt: JjnNZWe.jpg]
Vasta
#14

No tule värvi ise ära, küll me kokkuleppele saame.
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=64349
Vasta
#15

Ma olen youtubest ja amazonest vaatand peris lahedaid nn täispuhutavaid värvikambreid ...
Ei ole eriti kallid ka. Ka see oleks teema millele mõelda.
Vasta
#16

Kui hetkel värv on hea siis lase Tallinnas kile peale tõmmata ja asi tahe. Mina korralikku orginaalvärvi üle ei võõpaks. 
E34 oli tänapäeval ikka täielik klassik juba, selle üle ainult hea meel et neid liiklusesse lisandumas on. Mul endal olnud nii E30 kui ka E34 delphin metallic, seega need tumehallid masinad on väga hingelähedased.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#17

Jätame palun maalriotsingu-teema maalriotsinguks, mitte ei räägi lõpuks Aare R erinevate autode uste toonierinevustest või sellest, mis tunded valdavad E34 nähes.
Paar korralikult lappama läinud postitust on kustutatud.

kuidas mitte-kambris värvida on tegelikult vajadusel eraldi teema.
hea, kui maalritööd õpetavad mõne tervik-auto värvinud praktikud. Eriti hea, kui need, kes on värvinud nii pinnakat kui lakialust - nt kuigi lakialust naljalt voolama ei lase, ei soovi ma enam ilma korraliku ventilatsioonita tervet autot enam lakialusega värvida. Tahaks näha, mis toimub.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne