Hobigaraazi ehitamine
#21

(07-01-2016, 19:48 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Tulekindluses pole probleeme, uued tulekindlad värvid, õigemini puidukaitsevahendid, on ka reaalselt tulekindlad.
...
Eesti oma toode ehk "Eelista Eestimaist", serditud ja hind jämedalt 6 rutsi liiter. 
ei teadnudki, et Holz Prof tooted kodumaised on, aga igatahes on see lisapluss!
Ma olen nende roostemuundurit kiitnud:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2268&pid=363929#pid363929

kiidan seda muundurit jätkuvalt - teeb nii omaduste kui hinna osas konkurentidele silmad ette!

(vabandan teemavälise vahemärkuse pärast Smile )

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#22

(08-01-2016, 13:20 PM)13piisab Kirjutas:  
(07-01-2016, 19:48 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Tulekindluses pole probleeme, uued tulekindlad värvid, õigemini puidukaitsevahendid, on ka reaalselt tulekindlad.
...
Eesti oma toode ehk "Eelista Eestimaist", serditud ja hind jämedalt 6 rutsi liiter. 
ei teadnudki, et Holz Prof tooted kodumaised on, aga igatahes on see lisapluss!
Ma olen nende roostemuundurit kiitnud:
kiidan seda muundurit jätkuvalt - teeb nii omaduste kui hinna osas konkurentidele silmad ette!
Ka mina kiidan kogemusilt paljude jahtide malmkiiludega sedasama toodet, sestap julgen ka tulekaitset soovitada Big Grin Ja et on omamaine tipptoode - see on ju vaid kasuks "rahvamajandusele"! Raudselt saab veel palju eestimaist soovitada, millest töökoda ehitada. 

Teemaalgataja on aga siit saanud vist hullu moodi asjalikke soovitusi Big Grin Kõik see kasulik inff nüüd läbi mõelda ja omale etteantud mahu ning eelarve sisse paigutada - ma usun, et paras "pähkel". 
Vasta
#23

(08-01-2016, 17:55 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(08-01-2016, 13:20 PM)13piisab Kirjutas:  
(07-01-2016, 19:48 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Tulekindluses pole probleeme, uued tulekindlad värvid, õigemini puidukaitsevahendid, on ka reaalselt tulekindlad.
...
Eesti oma toode ehk "Eelista Eestimaist", serditud ja hind jämedalt 6 rutsi liiter. 
ei teadnudki, et Holz Prof tooted kodumaised on, aga igatahes on see lisapluss!
Ma olen nende roostemuundurit kiitnud:
kiidan seda muundurit jätkuvalt - teeb nii omaduste kui hinna osas konkurentidele silmad ette!
Ka mina kiidan kogemusilt paljude jahtide malmkiiludega sedasama toodet, sestap julgen ka tulekaitset soovitada Big Grin Ja et on omamaine tipptoode - see on ju vaid kasuks "rahvamajandusele"! Raudselt saab veel palju eestimaist soovitada, millest töökoda ehitada. 

Teemaalgataja on aga siit saanud vist hullu moodi asjalikke soovitusi Big Grin Kõik see kasulik inff nüüd läbi mõelda ja omale etteantud mahu ning eelarve sisse paigutada - ma usun, et paras "pähkel". 
Eks see tõstuki optimaalne asukoht oligi kõige parajam pähkel. Nagu ma aru sain, siis lühemat seina pidi natuke nihkesse, et jääks ca 50 cm käiguruumi ja  pikema seina suhtes ka tsentrist natuke nihkesse, soovitus oli panna 3,5 m peale uksest. Siis saaks ninaossa ruumi hästi natuke rohkem.
 Veel selline küsimus, et kas tuleks tõstukile korralikud postid alla valada, kuhu paigaldada keermelatid või piisab kiilankrutest, mis betoonpõrandasse puuritud aukudesse keeratakse.
Vasta
#24

Jah, eks kõik algab projekteerimisest.
Toon nüüd omaarust väga hea näite, kuidas asju teha ei tohiks. Või noh, tohib ikka, aga kas alati on see kõige sisseharjunum vaatenurk see kõiksee parem?
Säherdune projektijoonis. Sai mõeldud, et noo-kuidagi-läbi-häda mahub kaks autot kõrvuti sinna kuudikusse ära. Tehtud! Smile
Aga ruum on raisatud.

   

Tagantjärgi mõelda, siis oleks pidanud keerama titel 90 kraadi teise otsa, ehk värati(d) tõstma sinna seina, kus on pildil aknad. Vasakusse või paremasse seina - olenevalt looduslikest võimalustest...
Ja oleks saanud kahekohalise kolmest küljest looduslikult valgustatud garaaži.
Lisaboonuseks suvel avatud väravate kaudu ehk siis neljandast küljest sissetungiv valgus Smile .

   
Vasta
#25

SIIT  leiab väga palju erinevaid pildiseeriaid garaažide ehitusest ja erinevatest garaažidest. Kui sellest muud abi pole, siis vähemalt silm puhkab Smile 




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#26

(08-01-2016, 23:15 PM)raulp Kirjutas:  Eks see tõstuki optimaalne asukoht oligi kõige parajam pähkel...kas tuleks tõstukile korralikud postid alla valada...

Tõstuki asukoha määramiseks ajasin ma garaasi Volvo 245-e. Kui selline masin on paigas, siis mahub ka iga teine masin ära...
...oleneb tõstukist. Osadel tõstukitel on tugijalased olemas. Seisavad isegi ilma kinnituseta, aga kinnitada tuleb ikkagi. Soovitan sellised jalased uputada põrandasse, et hiljem vähem asju jalus oleks.
Töölaud arvestada auto esiosa kanti.
Vasta
#27

Tere

Aega on vahepeal palju edasi läinud, aga garaaziga olen ainult niikaugele jõudnud, et saaks põrandat valama hakata. Plaanis on paigaldada kindlasti veerenn(id), et vesi minema juhtida, aga küsiks, et kas kalle on ikka kindlasti tarvilik või piisaks, kui põrand teha ilma kaldeta ja põrandale tilkuv lumesulamisvesi vms harjaga renni lükata. Kaldega põrand tundub ebamugavam, kui tasane, kui seal mõnda remondivahendit peal veeretada ja tõstuki paigaldamine on ka keerulisem kaldega põrandale.
Vasta
#28

Miks arvad, et kalle tülikas on. Kalde alla minev põrandaosa ei pea ju olema ilmatuma lai, vaid ehitad tema kohe auto alla ja kõrvale, et sulavesi ei peaks kuskile kaugemale mööda põrandat renni hakkama rändama. Kaldenurgaks traditsiooniline 1cm meetri kohta. Seda kaldeala tuleb maksimaalselt pool meetrit mõlemale poole auto parkimispaika. Iseküsimus on see, et kui tahad põranda ühe korraga valmis valada ja kopteriga ära ka siluda, siis pead mõne asjapulga, kes igapäevaselt selliste lahendustega tegeleb, sisse ostma.
Ma tahtsin nii teha nagu siia pildile kokku sähmerdasin, aga loobusin just seetõttu, et bumiga valamine ja hilisem silumine oleks olnud maru keerukas.

   
Vasta
#29

(11-07-2017, 23:28 PM)Janka Kirjutas:  Miks arvad, et kalle tülikas on. Kalde alla minev põrandaosa ei pea ju olema ilmatuma lai, vaid ehitad tema kohe auto alla ja kõrvale, et sulavesi ei peaks kuskile kaugemale mööda põrandat renni hakkama rändama. Kaldenurgaks traditsiooniline 1cm meetri kohta. Seda kaldeala tuleb maksimaalselt pool meetrit mõlemale poole auto parkimispaika. Iseküsimus on see, et kui tahad põranda ühe korraga valmis valada ja kopteriga ära ka siluda, siis pead mõne asjapulga, kes igapäevaselt selliste lahendustega tegeleb, sisse ostma.
Ma tahtsin nii teha nagu siia pildile kokku sähmerdasin, aga loobusin just seetõttu, et bumiga valamine ja hilisem silumine oleks olnud maru keerukas.

Ma soovikski ühe korraga ära valada ja siluda ja pinna kõvendi ka. Ise ma seda tegema ei hakka, otsiks mehe, kes selle ära teeb.  Kui sa loobusid sellest omavisandatud variandist, siis mis variandi peale jäid? Tegid lihtsalt kalde ukse suunas? Kuisas toimib talvel?
Vasta
#30

Talveni pole jõudnud. Sain alles müürid püsti Big Grin.
Ja kuna katust ka esialgu peal pole, siis tore on vaadata, kuidas peale vihma põrandal vesi käitub. Teda ikka jätkub igale poole. 
Üldiselt on kogemus säärane, et kui jaksan garaaži uksi avada, siis pean jaksama ka sealt harjaga üleliigset lund-vett koristama.
Vasta
#31

(11-07-2017, 23:46 PM)raulp Kirjutas:  
(11-07-2017, 23:28 PM)Janka Kirjutas:  Miks arvad, et kalle tülikas on. Kalde alla minev põrandaosa ei pea ju olema ilmatuma lai, vaid ehitad tema kohe auto alla ja kõrvale, et sulavesi ei peaks kuskile kaugemale mööda põrandat renni hakkama rändama. Kaldenurgaks traditsiooniline 1cm meetri kohta. Seda kaldeala tuleb maksimaalselt pool meetrit mõlemale poole auto parkimispaika. Iseküsimus on see, et kui tahad põranda ühe korraga valmis valada ja kopteriga ära ka siluda, siis pead mõne asjapulga, kes igapäevaselt selliste lahendustega tegeleb, sisse ostma.
Ma tahtsin nii teha nagu siia pildile kokku sähmerdasin, aga loobusin just seetõttu, et bumiga valamine ja hilisem silumine oleks olnud maru keerukas.

Ma soovikski ühe korraga ära valada ja siluda ja pinna kõvendi ka. Ise ma seda tegema ei hakka, otsiks mehe, kes selle ära teeb.  Kui sa loobusid sellest omavisandatud variandist, siis mis variandi peale jäid? Tegid lihtsalt kalde ukse suunas? Kuisas toimib talvel?
Ukse suunas ära kl tee, talvel läheb jäässe. Vee kokku pühkimine selline kaheotsaga asi: saab küll, a kui auto õhtul sisse sulama panna, et homme teen siis öösel ei lükka seda vett seal keegi. Pikk renn keskel on minuarust parim, väiksesse trappi raske lükata. Ise tegin põranda sirge ja loodi, et hea midagi rihtida kokku keevitada. Maas keraamilised plaadid ja mööda vuuki nats jookseb trappi, a mitte ideaalselt. Eks pead ise vaatama mida rohkem vaja, sirget põrandat või head veevoolu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne