28-08-2020, 23:54 PM
(28-08-2020, 21:52 PM)alfredo Kirjutas: nustu
Volvol ei ole pidurite funktsionaalsusele midagi ette heita, klotsid kuluvad väga ühtlaselt, midagi ei viska ega anna läbi abiseadiste salongi tunda. Audil on ka nii ja naa, ühel on paras ikaldus, teine jumalast ok. Näiteks c5 allroadil kahekolviline pidurdab nagu põrguline ja kõik kulub ühtlaselt. Ühekolviline sööb sisemised klotsid ära ja pole ikka päris see ei pidurdusjõult ja tagasidelt juhile. Tagumine piduriosa on muidugi ooper omaette, normaalselt toimib jällegi ainult 4.2 oma, jahutatavate ketastega variant, Lucas oli vist.
Ehhhh
Ma ei mõelnud päris seda selliselt nagu sa presenteerid. Mõtlesin pigem ikka tavaautot - 1,6 - 1,8 - 2,0. Nagu eesti inimese säästupill. Usun et vähemalt 95 protsenti audi omanikest ei sõida allroadidega, millel vähe võimsam mootor....
Ja Volvol ei ole mul ka midagi ette heita. lihtsalt tagumised pidurid on võrreldavad säästu audi/vw omadega. Kettad roostetavad samamoodi....
99a. V70 vs 06a. V70.
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.