05-07-2016, 12:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2016, 15:13 PM ja muutjaks oli ebergs.
Muutmise põhjus: Vaja
)
Vahepeal siis mootori alumine osa kokku pandud. Kui uued klapid kohale jõuavad siis saab ülejäänud vidinad ka külge.
Alumiiniumdetailidele andsin kerget liivapristi ja traatketast. See pakutud Phoenix küsis 100€+ detailide puhastamise eest ei näinud mõtet asjal.
Aga et igav ei oleks siis juhtus ka nii.
ja nii
Vahepeal ka koopad puhtaks nühitud ja lugesin läbi ka foorumis kõik need korrosiooni tõrje teemad.
Otsustsin minna seda teed:
1. Traatketas/lihvketas sinna kuhu mahub.
2. Nitrolahusti pesu.
3. Karukeelega üle
4. Roostemuundur (Kent Rust Converter)
5. Kahekomponentne Epoksiid krunt (4CR 4520)
6. Korrosioonikaitse (Dinitrol ML) kereõõndused/sinna kuhu kivid ei lenda, mujale Kivikaitse ja osade kohtade peale värv. (Täiendatud vastvalt TeetL-i vihjele)
Mis arvete sellest plaanist ? Kas siin võiks olla põhimõttelisi vigu?
Alumiiniumdetailidele andsin kerget liivapristi ja traatketast. See pakutud Phoenix küsis 100€+ detailide puhastamise eest ei näinud mõtet asjal.
Aga et igav ei oleks siis juhtus ka nii.
ja nii
Vahepeal ka koopad puhtaks nühitud ja lugesin läbi ka foorumis kõik need korrosiooni tõrje teemad.
Otsustsin minna seda teed:
1. Traatketas/lihvketas sinna kuhu mahub.
2. Nitrolahusti pesu.
3. Karukeelega üle
4. Roostemuundur (Kent Rust Converter)
5. Kahekomponentne Epoksiid krunt (4CR 4520)
6. Korrosioonikaitse (Dinitrol ML) kereõõndused/sinna kuhu kivid ei lenda, mujale Kivikaitse ja osade kohtade peale värv. (Täiendatud vastvalt TeetL-i vihjele)
Mis arvete sellest plaanist ? Kas siin võiks olla põhimõttelisi vigu?