MAG kõvajoodis keretöödel
#1

Ei tea kas sai õige pealkiri aga kas on keegi sellise asjaga kokku puutunud. Nimelt siis keevitustraadi asemel jookseb mingi vask traat hoopis. Ja nii öelda joodab kaks pleki poolt omavahel kokku. Plussiks siis oluliselt madalam töötemperatuur. Gaasina peab kasutama argooni.
On keegi sellise meetodiga töötanud? Kuidas see joodis ka vastu peab?

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#2

Kusitraadi kasutamiseni pole veel jõudnud, võinoh CuSi aga sedapalju tean rääki, et näiteks Rolls-Royce katuseliited kerega on just sedasi täidetud ja siis siledaks lihvitud.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#3

Kas see nn"vasejoodis" mitte rohkem (või "tavalisemalt") ikkagi TIGi teema pole? Ise näinud vaid gaasipitsiga vase jootmist (diisli kõrgsurvetorud).
Samas, kui on pulseeriv mig/mag, argoon ja õige traat, siis miks ei peaks hea saama? Vask ise ju korrosioonikindel ja pehmem (järel)töödelda. Tina veel peale ja peaks igati igavikuline lollikindlus soolale ja keemiale tagatud olema Big Grin Kui müüakse ja kasutatakse - ju on kuskil kindel vajadus olemas. 
Ahjah: selles videos on masinal eraldi vasekeevituse proge, nagu vaadata. Äkki on vajalik lisa?
Vasta
#4

Gaasiga vase jootmine on hoopis teine teema. See ikka kuidagi sellesamase MAG keevitusega käib.
Ma ühte välismaist projekti nimelt silmasin ja seal avastasin,et osad kerepaneelide vahetus tükid olid vasega kinni pandud.
Natuke googel moogelit ja selgus,et ka minu keevitus võimaldaks antud tehnoloogiat kasutada.
Lihtsalt huvitaks kas keegi reaalselt seda pruukinud ka on siinsetest. Idee järgi siis peaks vask minema läbi jootmiseks jäetud pilu(pilu siis minimaalselt võrdne jootetraadi läbimõõduga) ja tekitama teisel pool ka nagu väikse randi mis siis aitab pleki servasid koos hoida.
Kõlab huvitavalt aga millegi pärast pole väga laialt kasutatud. Kas kasutatavate materjalide maksumus on liiga suur või on seal muud konksud?
Igaljuhul kui keegi on nii teinud siis ootaks kommentaare. Katsun GF Anapolist ka mingi päev läbi hüpata ja uurida natuke asja kohta. Neil vähemalt seal olid need CuSi traadid rulliga müügis. Äkki oskavad nõu anda mida tegema peab ja kuidas. Kas ka kõri ja rullikud peab ära vahetama CuSi traadiga töötamiseks jne.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#5

(08-02-2016, 11:46 AM)wagoneer Kirjutas:  Ma ühte välismaist projekti nimelt silmasin ja seal avastasin,et osad kerepaneelide vahetus tükid olid vasega kinni pandud.
Oled kindel, et on mig/mag? Mitte TIG?
Nendest kõikmõeldavatest telest tulevatest USA autosaadetest, aga ka veebist (sport)autoehitusest, on silma jäänud, et ikkagi TIG on see peamine, seda ka vasega keevitamisel/jootmisel. "Traadikeevitusega" tehakse odavalt ja "musta" tööd, kallis ja korralik töö on kõik TIG. A'la Leepu ja igasugused "dallaseautohaid" etc keevitavad romusid traadiga; hot-rodid, tsiklid ja Chip Foose etc teevad tööd TIGiga. Ju mingi "kala" sellega siis ikkagi on? Ahjah, isegi Müüdimurdjate peakeebitajast Ilus Naine Kari Byron (ja vahepeal ka Jessi Combs) teeb peamiselt TIGiga, kui asi peab olema kindel ja tugev. Suvalisi asju säristavad traadiga...
Näiteks nii:
Vasta
#6

Sõber ehitab E30-ment,tema laseb juba ammu selle vase traadiga, jah MIG-iga! Kiidab igati heaks,plekk ei kuumene niipalju ja ei kisu kuidagi ära,laiemaid vahesid pidi fekaal täita olema.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#7

Rollsi tehases lasti MIG/MAG massinaga ja kuna meil on edev Migatronic, millel kusiprogramm külgen, siis sai uuritud maaletoojalt tarkust ning kui mälu vanainimest ei peta, siis alutraadi rullikuid ja värke küsis, mis meil mõistagi olemas. Kusitraadirullihind polnud odav aga eks ma ta mõne huvitava projekti jaoks pean ikka kunagi ääostlema.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#8

(08-02-2016, 08:58 AM)wagoneer Kirjutas:  Ei tea kas sai õige pealkiri aga kas on keegi sellise asjaga kokku puutunud. Nimelt siis keevitustraadi asemel jookseb mingi vask traat hoopis. Ja nii öelda joodab kaks pleki poolt omavahel kokku. Plussiks siis oluliselt madalam töötemperatuur. Gaasina peab kasutama argooni.
On keegi sellise meetodiga töötanud? Kuidas see joodis ka vastu peab?

Olen sellega omajagu keevitanud(jootnud),kuna amet on selline .See on rohkem ikka keevituse moodi.Metall peab muidugi ideaalselt puhas olema,kui on rooste kohad,mis ei ole lõplikult puhastatud siis ei ole head tulemust.Hea on sellega plekki serv servaga kokku lasta,näiteks taga tiiva puhul kus on vaja ülevalt piida ja alt karbi juurest plekk serv servaga kokku lasta.Kui on vaja selliseid kohti,kus plekk tuleb teise peale keevitada siis see cu-si3 sinna pleki vahele ei lähe,jääb ikkagi keevituse moodi.Sellega saab ka messing detaile ja roostevaba keevitada.Traat pole väga kallis ka,Anapol pakub 27€ 5kg,0,8mm.Saab ka tavalise mig-iga keevitada ja gaasiks argoon,mig peab kindlasti olema 3 faasiline.
Vasta
#9

(20-02-2016, 23:06 PM)meli666 Kirjutas:  27.- euriku eest ikka 5Kg ei saa. See kilogrammi hind: http://www.anapol.ee/products.php?menu=255

Vabandust,seal oli kg hind,see tuleb siis 135 jewrikut.
Vasta
#10

(21-02-2016, 00:30 AM)jawamees Kirjutas:  
(20-02-2016, 23:06 PM)meli666 Kirjutas:  27.- euriku eest ikka 5Kg ei saa. See kilogrammi hind: http://www.anapol.ee/products.php?menu=255

Vabandust,seal oli kg hind,see tuleb siis 135 jewrikut.

Aga bisnesi tegijatele ikkagi suur häbi,sest kilo kaupa ju ei müüda,võiks ikka rulli hind olla???
Vasta
#11

Kas virumaa kandis keegi ka sellist asja katsetanud on juba ? Tahaks näha ja katsuda
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne