Kindlustuse kereremondi kvaliteet?
#1
Juhtus selline kole lugu, et üks kena inimene sõitis parklas uskele ja tiivale mõlgid ja kriimud peale. Tänu õnnelikele juhustele õnnestus see auto tuvastada ja kindlustus lubas korda teha. Mõnes mõttes õnnelik juhus kuna just nendel detailidel oli mingi imelik viga külles. Nad nagu tuhmusid kergelt, värvitoon ja kõik oli sile, aga päikese käes seistes läks umbes kuu ajaga tuhmiks. Poleer üle kergelt ja oli jälle korras. See selleks. Just see külg ära äestati.

Käisin ette näitamas kahes kohas, kus esimesest kahe nädala jooksul vastust ei tulnud ja teisest tuli, ning sain viia auto remonti.
Reede lõunal tuli kõne, et kõik valmis. Läksin siis kohale ja täiesti uskumatu milline tulemus. 

Auto oli kuskil pimedas garaashis ja üleni must. Need kolm detaili olid ära värvitud, aga värvi lakk koledasti apelsin ja kohati nagu augud sisse kuivanud. Ütlesin et see on ikka äärmiselt kehva. Öeldi et tõenäoliselt enam tööpäeva lõpuks poleeritud ei jõua, et äkki v6tan ikka niimoodi. 

Tuli siis kõne nädalavahetusel, et valmis ja võib järgi minna. Läksin siis kohale, auto on õue aetud ja valguse käes tundub asi veel hullem . Ülemised kereosad on poleeritud ja enam-vähem siledad, aga kohati on ikka nagu apelsini ja auke näha. Samuti on näha, et pole liiste ära võetud, pole ukselinke ära võetud, ega midagi. Lihtsalt prostalt teibid tõmmatud peale ja üle tuisatuud. Isegi lukuauk oli ära värvitud. Nüüd lisaks veel siis kõik vahed mingit valget pska täis. Ilmseltpoleer pastat. 

[Pilt: 01096908290dd28.jpg]
Siin siis näha värvimata ja värvitud detaili erinevus ja pinna kvaliteet.
[Pilt: 01096908252d360.jpg]

Mis te arvate, kas sellise peaks vastu võtma ja rahule jääma või peaks nõudma et asi tehtaks korralikumalt? Vastuseks sain et nemad peavad taastama liiklusõnnetuse eelnevasse olukorda ja et kas peavad matiks tegema... Et see peaks käima küll. Täis värvitud lingivahed ja randid liistude servas. 

Andke nõu ja rääkige kogemustest. 
Pole midagi targemat teha
Vasta
#2
Las taastavad eelneva seisukorra. Ega nad ennem raha ei saa kui Sa  auto vastu võtad. 
Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta
#3
Ju siis kindlustuse-inimesed ise haltuurakorras tegid Smile

Ma nüüd uuemal ajal ei tea (pole ammu ammu ammu autot mõlkinud) aga kunagi möödunud sajandil veel sai ise täitsa vabalt valida kuhu plekitöödeks kindlustuse õnnistusel pöörduda (vanema eraomandiga) ja keregarantiilise autoga (tööandja oma) oli kindlustuse esmane soovitus esindus. Kuigi, jah, neile tegi allhanke korras mingi kolmas firma töö ära, kuid esindus andis garantii ja vastutas kah justkui.
Kas need teadmised enam ei kehti?
Vasta
#4
No siin Rakvere kandis oli neil 4 koostööpartnerit. Käisin näitasin neist kahele ära, kes Rakveres kohapeal. Teised oleks olnud juba tapal ja kuskil Kadrinas kuhu oleks olnud liiga pikk maa. Pärast sain teada jah, et oleks võinud ise valida. Vahe vist on ainult asjaajamise lihtsuses. Lambi kohast sa pead ise võtma pakkumise ja garantiikirja vastu viima. Koostööpartnerid ajavad juba paberimajanduse omavahel otse.
Pole midagi targemat teha
Vasta
#5
(08-02-2016, 20:24 PM)Killer666 Kirjutas: Pärast sain teada jah, et oleks võinud ise valida. Vahe vist on ainult asjaajamise lihtsuses. Lambi kohast sa pead ise võtma pakkumise ja garantiikirja vastu viima. Koostööpartnerid ajavad juba paberimajanduse omavahel otse.

Tea, kas Rakvere kandis see ee-maili nimeline loom ka pesa on teinud? Või peab Omni-vooriga pabereid liigutama?
Vasta
#6
No ei ole vist. Kui esimeses kohas tehti 100 pilti ja mõõdeti 10 kohast, siis seal teises kirjutas vihikusse  trükitähtdega: Kaks ust ja tagatiib. Sinine.
Pole midagi targemat teha
Vasta
#7
mul oli tagaots pasunasse sõidetud ja mõlemad tagatiivad tehti, oli viljandis unistar-is ja ei kurda..
Vasta
#8
Kui ei sobi tööde teostus ja kvaliteet siis ei tohi vastu võtta ja kuskile allkirja anda. Esimene kord helistati reede õhtulSmile Kunas veel rohkem, kui reede õhtul, läheb inimesel autot vaja? 
Vasta
#9
Endal elus olnud 2 kokkupuudet siis kus olin avariis kannataja. Mõlemal korral jättis töö soovida , põhimõtteliselt tõmmatakse värv peale ning kaugelt tundub hea. Aga siinkohal saavad kiidusõnad otsa.

BMW- tagant parem nurk rihiti ära- stange katki , väike mõlk ka tagatiiva servas , tagatuli kildudeks.
Tagatule välimine korpus asendati kuid sisemine kuhu pirnid kinnituvad jms lapiti eriti rõvedalt kokku. Pool aastat hiljem hakkasid tulede anomaaliad pihta. Lisaks kuskil lekkis pagasnikusse vett ka.  

Mersu kupee- tagant sõideti foori taga sisse nii, et pagasniku ots pmts vastu tagaklaasi serva-  jällegi värviti normaalselt kuid pagasniku lukk jäi halvasti käima ning pidin ise üle timmima, lisaks kuskilt mingi tihend kehvasti paigaltatud ning vesi jooksis sisse.

-----

Lihtsalt olen väga skeptiline kui sul on vanem auto ning kindlustuspauk.  

Põhimõtteliselt mängitakse selle peale välja, et auto omanik pole keretööde spetsialist ja auto tahetakse võimalikult kiiresti kätte saada.
Kui pöördusin murega tagasi siis algas venitamine, et "võib olla vaatame 1-2  nädala jooksul üle ja jumal teab milla varuosad saame" . 

Kahjuks mul enam dokumente pole alles ning mõlemad autod müüdud aga teine asi mis jäi silma oli, et ainukesed varuosad mis  "kindlustus arve peal" koodiga välja toodud mõlema auto puhul olid tagatulede pirnid. Kõik muu remonttöö nime all. 

Ehk siis mis seletaks seda, et töö tehakse ära ning jupid tulevad lammarist vms. Vastasel korral peaks peaks ju uued varuosad arvelt maha kandma vms. 

Rohkem jätab susserdamise mulje kus siis võimalikult suure kasumiga tehakse enam vähem ära käepärastest juppidest. 

Ideeliselt võiks kindlustuse firma ISE auto üle vaatada ning siis tagada kliendile, et ta saab korralikult tehtud asja! 

Võib olla uuemate autode puhul on asi viisakam. 
http://www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#10
Ma ise mõtlen seda asja, et kui värvitakse detaile ja hajutatakse teiste detailide peale. Saavutatakse selline terviku tulemus. Siin on lihtsalt uksest alustatud ja esimene tiib on täiesti must, puutumata. Küsisin siis et kuidas sellest aru saada kas on ühte tooni. Siis öeldi, et nad võivad sellele esimesele tiivale 5 cm randi serva poleerida võrdluse jaoks.  Nagu ma mõtlen, et kas see tulemus ei peaks olema selline, et visuaalselt vaatad peale ja kui just uurima ei hakka siis ei saagi miskit aru.
Pole midagi targemat teha
Vasta
#11
Tere.
See ebakvaliteetse töö tegemine on rohkem reegel kui erand.
Ma jaurasin kunagi 2CV remondiga neil pea suveni,aga töö oli porr jne.Värviti mitu korda üle,aga tulemus ei olnud ikka rahuldav.
Siis tulid suvised üritused juba peale ja võtsin auto sealt ära ja lõin käega.
Neil tuleb odavam seal täis kräppi teha ja vajadusel mitu korda üle pahteldada,värvida kui kohe korralikult teha sest vingujaid on vist vähe...
A.
Rendi nostalgiline RAF 2203 buss, juht + 8 reisijakohta.
Rendi nostalgiline RAF 22031 KIIRABI, juht + 2 doktorikohta + 1 patsient.
Rendi nostalgiline RAF 2203 MIILITS,juht + 8 reisijakohta.
Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#12
Mina sõitsin peale pauku liisngautoga ülbelt esindusse kuna kõik hooldused olid kah seal tehtud ja lasin sealsetel meestel asja korda ajada Big Grin Esindus pani kah lammari ukse ja vist ka pamperist midagi aga väiksed plastik detalid ja tuled läksid uued. Aga isegi esindus ei saanud seda ust nii käima nagu orginaal käis, kõik paistis ilus käis kinni ei poond kuskilt aga kuidagi teistmoodi.

Ja ainult siga esimesse nurka.
Vasta
#13
Kits esinurka, kergelt. Et liisingauto, siis esindus nõustus garantii jätkumiseks ainult uute detailidega, ei mingit kopsimist ega värvialla peitmist ja tuli eelarve neil 11 000 €. Otsus-mahakandmisele. Kindlustus maksis selle + enne pauku eeldatava jääkväärtuse vahe. Ise tuli maksa kindlustuselt saadu ja uue hinnavahe- paar tuhat. Siis tuli umbes kuu nende asendusautoga sõita. Kuni uus tehases kõik viled külge sai.
teine lugu: 5 aastasele kaubikule parklassesõidul tagurdas teine kaubik oma väljaulatuvate uksehingedega külje kortsu. Hinnati- uus külg Saksamaalt 2 000€. Kindlustusega sai jutule- maksid 2 000 peopeale ja viisime tuttava meistri juurde. Nädala pärast ainult seestpoolt kongi võis aru saada, et midagi tehtud. Arve 500 €. Moellerile sai kaubik 12 000 € eest ära antud. Natuke aega asendusautot ja kutsuti uue VW diiselkaubiku järele. Umbes 5k tuli juurde maksa. Ei tasu loota et remonditu hakkab käima ja välja nägema nagu oma "uus" oli. Eks see töökodade arvete kinnitagumine kindlustustel tõstab lõpuks kindlustustariife kõigil. Võrdle tunamullust ja tämust aastamaksu.
Võta raha kindlustuselt välja ja otsi kindel meister. Maksad talle juurde, kui vaja, ainult ära virise. Siis teeb oskaja mees ka sulle ilusa auto.
Vasta
#14
Mul on Toyotaga paar väiksemat kõksu olnud . Hat-auto on teinud Rakveres ja Agdeck-Auto Jõhvis. Enamuses uued detailid (esistange nurk pahteldati ja värviti, kuna kriimustuses olid väga väikesed), mina küll ei virise, väga hästi tehtud töö. Põhimõtteliselt olen saanud alati ise valida töö teostaja, kuid kuna olen eelnevate kordade kvaliteediga rahul olnud, siis ei ole hakanud midagi uut leiutama.
Vasta
#15
No mul on läinud lõdvalt. Ühe korra siluti LT-28D tagumise tiivakaare äärt,tõmmati pigi ja lasti vähe rohelist peale..... CAR FIX tegi korraliku töö.

Teine kord oli Ugala teatri ligidal parklas või siis teeääres...... Läksin vaatama Kosjasõitu..... Teed olid libedad,hirmus sula ja teeäärde pargitud kaubikust uras mööda mäkke suur liinibuss. Mina muidugi juba oma bussis ja ei saanud arugi,et küljele tõmmati vagu.... Bussijuht lasi mootorile tuurid peale ja lärm oli nii suur,et ei kuulnud ega tundnud midagi. Pärast tanklasse minnes näen,et üle terve külje vagu sees....
Õnneks olin taibanud vaadata suure bussi külgedel ilutsevat reklaami: "Säästa raha ja remonditööd!" Big Grin
Selle bussi otsimiseks läks mul mõni tund..... Saime juhiga kokkuleppele. Natike keerutas aga pidi lõpuks ikka rahakoti rauad avama.... Külje silusin järgmisel suvel ise.
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#16
(08-02-2016, 20:24 PM)Killer666 Kirjutas: No siin Rakvere kandis oli neil 4 koostööpartnerit. Käisin näitasin neist kahele ära, kes Rakveres kohapeal. Teised oleks olnud juba tapal ja kuskil Kadrinas kuhu oleks olnud liiga pikk maa. Pärast sain teada jah, et oleks võinud ise valida. Vahe vist on ainult asjaajamise lihtsuses. Lambi kohast sa pead ise võtma pakkumise ja garantiikirja vastu viima. Koostööpartnerid ajavad juba paberimajanduse omavahel otse.
Milline "soss-seppade ühendus" seda siis tegi ... või jääb see saladauseks (ei suutnud su postitustest välja lugeda)
Huvitav, kas kliendi jooksutamise eest ka raha annab sisse kasseerida?
"Mis halvasti, see uuesti!", kui on kehvalt tehtud siis peale esimest korda (kui peab neid mitu korda külastama) maksavad ülejäänud kohalkäigud kinni, annavad asendusauto või maksavad asendusauto rendi kinni -.muidugi peab need teemad enne töösse andmist selgeks rääkima.

Alati peavad lepingutes olema viivised võrdsetel alustel Smile

Mul pole sellist keissi muidugi olnud, aga mida ütleb kindlustus selle peale, kui annad neile teada, et need "amatöörid" ei saa hakkama ja viid järgmisesse kohta
Vasta
#17
Paar kogemust ühe ja sama kindlustusremondi töökojaga Pärnus:

     1) Audi 80B4 sõideti taganurk sisse(tiib, luuk, tuled jms). Viisin ise töökotta ning ise läksin järgi - töö igati korralik kuid nägin ka remondiarvet koos kalkullidega kindlustusele. Kalkullil peal KÕIK UUED jupid (stange tuled jne) kuid küljes olid kasutatud asjad(lähemal vaatlemisel tuvastatav). Kuid kuna töö oli teostatud hästi ning nuriseda polnud millegagi siis oli mul savi kas küljes on uus või kasutatud tükk. Kõik OK.

    2) Ämma Audi 80B4 sama keiss aasta hiljem - rekka keeras bensukas tagatiiva ribadeks. Kindlustus saatis samasse töökotta ning lootus oli heale tööle jällegi, kuid võta näpust! Ämm viis auto töökotta ning nagu tüüpiline helistati reedel peale lõunat, et tulge järgi. Mingi kilk käskis mul ise vaatama minna ning tunne ei petnud - 10m pealt paistis enamvähem, kuid lähemale astudes oli ikka porr mis porr. Värvitud oli pooli asju kinni katmata ning värvitilgad rippusid mitmelt poolt, rattakoobas oli saanud punased lehvikud värvimisest, logari ning stangepunnid/kruvid olid pooled puudu, tagatuli b-osa täiesti teist tooni ning tiivatasapinnast 1cm seespool, peeglikorpus oli kuhugi vastu ära kriibitud, kaitsmed läbi kärsatatud ning midagi oli veel.
Ämm oli enne mind kohale jõudnud ning taheti kiirelt allkirja kätte saada ja et tehke kähku me paneme täna uksed kinni. Käskisin oodata allkirjaga ning peale auto ülevaatamist ütlesin, et ei võta vastu kuna töö on kehva - nemad vastu, et neil pole autot kuskil hoida ning pange allkiri ära, võtke auto järgmise nädalani oma kätte ning anname teada kui aeg vabaneb. Keeldusin. Keeldusin 3 korda autot vastuvõtmast ning jagelesin juppaega teemal "vana" auto, et käib küll - ega ikka ei käi.

Tuleb nõuda korralikku tööd muidu jääbki see mõtteviis, et ahh vana auto ja käib kahh.

Ats.
Vasta
#18
(09-02-2016, 10:57 AM)spark Kirjutas: Killer666
Milline "soss-seppade ühendus" seda siis tegi ... või jääb see saladauseks (ei suutnud su postitustest välja lugeda)

Kuna väike koht, siis ma ei julge seda ennem välja öelda kui auto käes. Muidu jäängi 45 päeva ootama. Hiljem panen nime teistele hoiatuseks.


Helistasin siis täna ja küsisin kas on valmis. Eile mu kõne jäi vastamata. Võtab  vastu ja ütleb, et ei ole. Neil autosid palju ja ei tea millal valmis saab. Neil 45 päeva aega seda teha. Ma siis küsisin, mis sa hoiad seda nüüd  kiusupärast kinni ? Et tema peab taastama avarii eeleneva seisukorra, tema on tulnud mulle vastu ja pühapäeval tahtis autot kätte anda jne. Ma sellepeale ütlesin, et see töö oli liiga kehva. Temal 45 päeva aega ja siis vaatama , tema võidab ja jääb õigeks niikuinii.  Ma küsisin siis et miks see kvaliteet nii kehva? A et meil õpilane värvis seda, nemad peavad ka kuskil peal õppima. Me poleerime selle välja. Ennem oli see auto külg ikka päris si// , aga nüüd,on täitsa hea. Ma ei saanud su kõnet eile vastu võtta, ma värvisin samal ajal .Nägin küll, et sa helistasid, aga värvimine oli pooleli. (Eelnevalt apelsinis pinna kohta ütles, et ei näe kuna vanem inimene ja silmad ei seleta).


Tema võidab selle asja niikuinii jne. Ma ei osanudki midagi muud öelda kui et panen selle asja suure kella külge. Selle peale ütles, et täna õhtuks või hommehommikus on valmis.

Big Grin 
Pole midagi targemat teha
Vasta
#19
Välimus näitab keretööde kvaliteedi kohta suhteliselt vähe. Kui siis ehk nii paju, et kui ei suudeta isegi korralikku välimust tagada, siis muus osas pole kvaliteeti mõtet üldse lootagi. Ja korralikku välimust võib pidada piisavaks kvaliteediks ainult juhul, kui auto enne järgmist talve müüki läheb. Kvaliteet ise hakkab pihta korralikust asendusdetailist, piisavast lihvimisest ja matistamisest, sobivatest ja kvaliteetsetest kruntidest, ettenähtud piiridesse jävast pahtli paksusest, ruumide niiskusreziimist, varjatud õõnsuste töötlemisest jne. Muidu ei lähe viit aastatki mööda, kui juba hakkab töödeldud koht roostetama.

Ehk siis lihtsam variant oleks jätta mängust välja kõik need tegijad, kelle puhul esindus ei ole valmis kere garantiid jätkama. Need kohad on aga paraku ebamõistlikult kallid vanema auto puhul. 

Nii et võiks püüda koostada kollektiivsel kogemusel tugineva andmebaasi nendest tegijatest, kelle hinnad on mõistlikud ja korralik kvaliteet au küsimus. Või on selline andmebaas juba kusagil olemas?
Vasta
#20
(09-02-2016, 11:46 AM)ats97 Kirjutas: Paar kogemust ühe ja sama kindlustusremondi töökojaga Pärnus:

     1) Audi 80B4...

Tuleb nõuda korralikku tööd muidu jääbki see mõtteviis, et ahh vana auto ja käib kahh.

Ats.

Mind on tegelikult pikalt huvitanud ja nüüd väga sobiv teema et küsida, et mis su 2010. aastal Vaz 21061 juhtunud liiklusõnnetusest (siks Tlna mnt-l kahe auto vahel) sai? Vaatasin ükspäev parklas et siksi taguots ja luuk ikka avariist kõverad veel, et keelduti taastamast? Maksti kompensatsiooni? Nii korraliku nullkuue hinnanumbri sisse mahuks ikka üsna mitu turu keskmist Audi B4-ja nii et küsimus päris põnev.

Aga teemakohaselt ka et kindlustusmaakleri ülesanne ongi ju võimalikult odavalt (kindlustusettevõttele kasulik) kanntaja sõiduk korda saada. Ning remonditöökodades on kindlustuspaugud õnnepäevad sest saabki raha rohkem (kirjas A varuosa, tegelikult B või lammarist ning kvaliteedi arvelt). Olen mitme keretöödega igapäevaslet tegeleva tegelase käest kuulnud, et tuleks ometi kindlustuspauke et sealt saab vähemalt raha teenida võrreldes keskmise koonerdava tavakliendiga. Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne