Kindlustuse kereremondi kvaliteet?
#21

(10-02-2016, 11:58 AM)mossepower Kirjutas:  Aga teemakohaselt ka et kindlustusmaakleri ülesanne ongi ju võimalikult odavalt (kindlustusettevõttele kasulik) kanntaja sõiduk korda saada. Ning remonditöökodades on kindlustuspaugud õnnepäevad sest saabki raha rohkem (kirjas A varuosa, tegelikult B või lammarist ning kvaliteedi arvelt).
Absoluutne "raudne loogika" ütleb seda, et uute autode puhul on kõige õigem võtta just "lammarist" tehasevidin, mitte hakata nende nn.A-varuosadega vaevlema, mis jääb ikkagi alati kehvem, kui originaal. Kui vähegi on võimalust, siis mina hoiaks "uutest" varuosadest UUTE-moodsate autode kereplekkide puhul eemale. Lammarist võtad Sa ikkagi tehase keregarantiiga asja küljest jupi, näiteks ukse või kapotiluugi ja võid saada suisa õiget värvigi. Seal on raudselt "kõik nii nagu peab". Kerge ülevärv õigesse tooni ei kahjusta alumist pinda kuidagi, pigem teeb vaid paremaks paksema kaitse-värvikihi arvelt. See nn"valge kaubiku fenomen".

Esimesed Autod, millega tuli raudselt nii käituda, olid AudiC3'd ja C4 puhul on see peaegu "aboluutne". Avariita õige tiib, uks ja luuk kestavad igaviku, mustast plekist varuosa ussitab kiirelt läbi. Või kui töötled seda nii nagu tehases, maksab see mitme varuosa auto jagu... 
Kuna meie perel kindlustuse juhtumid põhimõtteliselt puuduvad (üks rullik korra kergelt toksas Sitikat takka ja võtsin sulapapi välja, sest MIDAGI ei juhtunud - lihtsalt vajutasin kaitseraua klambritesse tagasi), küll on kindlustus ühe poisi bemmi ära ostnud, siis mina nõuaks pigem just korraliku kasutatud tehaseosa kasutamist plekkdetailide puhul. See oleks siis minu loogikapõhine mõttekäik... Plast, tuled, klaasid jms on hoopis teine teema. 
Vasta
#22

Selle VAZ 21061puhul kindlustus keeldus taastamisest kuna pidasid taastamist ebaotstarbekaks(liiga kalliks). Auto oli 5+ enne avariid - kõik originaalis ning ilma roosteta(talvel sõitnud polnud) ning tehasepoolt veidi edevama sisuga ning peale minupoolest kahjunõuet(korralik A4 formaadis täiskirjutatud selgitus) maksti korralik summa välja ning auto jäi meile(summa suurust ei maini, kuid see oli tõesti kordi suurem, kui "keskmine turuhind"). Kuna auto on ämma nimel ning kasutab äi siis sai esiosa korda tehtud ning võtsin tagaosa paljaks, et seegi sirgu venitada, kuid äi arvas heaks see nädalases uuesti kokku laduda ja öelda et ahh käib küll ning ma ei viitsinud temaga vaielda(võitlemine tuuleveskiga).

 Selle kindlustuskeissi areng oli väga kiire ning positiivne - 1,5 nädalaga oli otsus ning raha käes(siinkohal kiitus Swedbanki kindlustusele).

Kunagi oli veel avarii kui minu audi B3-le sõideti tagant sisse nii, et seegi läks mahakandmisele, Sellegi puhul korralik avaldus kahjunõude ning summadega ning sain suurema summa, kui kindlustus algul pakkus. Alati tuleb teha sellistel puhkudel korralik kodutöö ning nõuda kohe alguses oma õigusi ning alati tuleb oma nõudeid PÕHJENDADA, k.a. remondikoha valikut.
Ats.
Vasta
#23
Photo 

2012 a. Mazda 6. Liisingus.
Esimene kord kriipisin esitiiva ja stangeserva tagurdades natuke ära. Kaskolaks. Ma ei tea, kas see on levinud praktika, ent auto küljest midagi ära ei võetud, aeti ilmselt asi siledaks ja uus värv peale. Tehti seda Mazda esinduse mingi alltöövõtja poolt. Kuna pilt oli ok ja vaid väga pingsal punnitamisel oli logari serval värvi näha, polnud see mu jaoks ka probleem.

Teine kord oli kuu aja eest. Põrkusin kitsega. Stangest tükk läinud, ülejäänud stangest suur osa praguline, esitulepesur kadunud, esituli praguline, selle ja udutule kinnitused purud, tiivanurk vavevunähtavalt ja õrnalt lohkus ning veel vaevunähtavamalt sealtsamast paari mm ulatuses värvkiht pragunenud. Taas kaskolaks, taas sama tegija. Väga korralik töö tehti ning isegi need vaevumärgatavad kohad, kust ma enda teada vaid ise vaadata oskasin (ja igaks juhuks esinduses ka tähelepanu juhtisin) olid korda tehtud.
Remondile eelnes ka põhjalik eeltöö esinduse poolt varjatud vigade kindlaks tegemiseks. Pidevalt oldi minuga ühenduses, koostöö väga meeldiv. Igatahes sisendas kindlust.
Kiidan Pärnu Eurost Autot.
Vasta
#24

Paari aasta tagune kogemus kui enda seitsmese nurk eest ära sõiteti, lihtne töö tegelikult, üks esituli, stange, esitiib, liistud jms pudi... Lumme lasta nagu öeldakse, aga võta näpust.

Saadeti kindlustuse poolt Assor autosse, kuna ise polnud aega sellega tegeleda lasin auto sinna viia.
Lihtne töö ju, igaüks saab hakkama, mis seal ikka nihu saab minna.

Tulemus üllatas ausalt öeldes ennastki, töökoda suutis tõesti üllatada.
Katkine esituli oli välja vahetatud uue vastu... muidugi B varuosa ja ilma toonita, ehk nüüd oli üks esituli tume ja teine mingi noname valge...  
Tiib oli otseloomulikult järelturu käkerdis mis juba kaugelt vaadates ei tahtnud kohe üldse sobida, esistangega sama lugu... ning park andurid ka muidugi ei töötand... öeldi et need ei töötand enne ka. On ikka selgeltnägijad, teavad mis mul enne töötas ja mis mitte... hiljem siiski leiti et asjad töötavad paremini kui need järgi ühendada.
 Sai kohapeal terve töökoda pikalt perse saadetud ning suundusin kindlustusse et ette näidata nende "saavutused"  Ei järgnenud ühtegi kobinat enam, võeti auto uuesti tegemisse ja lõpuks sain enam-vähem rahuldava produkti, kuigi isiklikult ei viiks sinna prügikühvlit ka värvida sest toonivahe oli päris ränk isegi kahel seal värvitud detailil (tiib ja stange). Kuidas see võimalik on ei oska tõesti öelda Wink

Järgmine variant oli jällegi bummeriga, seekord siis E61...   Tagumine luuk ja nurk aeti maha. Kindlustuses hakati taaskord mingeid kohti üles lugema, seekord olin targem ja ennatlikult saatsid kohe seal pikale lainele kõik koos kindlustusega... Mainisin kohe ära et kui midagi tehakse siis ainult esinduses...  Pandi ummis siis uus luuk ja tuled-stanged ning värviti. Värvitööd tehti vast amservis sest tartu ummis ju värvitöökoda pole, aga igatahes midagi kobiseda küll pole. Hea kohe vaadata et osatakse asju ka korralikult teha.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#25

Värvi erinevusest rääkides peavad võõbad ikka parajad hiromandid olema. Sa viid neile vana, pleekinud ja kulunud värvi auto taastamisse ning maaler peab suutma värvierinevuse olemasoleva ja värvitava detaili puhul viia miinimumini ehk nii et silmaga erinevust ei märka. Värvikoodi järgi värvi segades aga saad uue auto väärilise värvkatte? Kuidas saavutada avariieelne värvkatte seisund ehk vana ja kulunud-pleekinud toon? Maalrid paluks kommenteerida.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#26

Selge see, et sa ei saa anda mingit kohta värvides samat tooni kui 15a pleekinud värvile. Mõistlikud töökojad värvivad lihtsalt kaugemalt ka üle et kõik oleks ühte tooni.

Muidugi see on kahe otsaga asi kuna kindlustus/töökoda näeb selles ülemäärast kulutust. Nemad tahavad ju nii minimaalselt teha kui saab.

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#27

Kuidas saada asi korralikult tehtud on juba värvija mure, aga nagu ennist ka rõhutasin et mismoodi on võimalik kaks seal värvitud UUT detaili eri tooni saada jääb siiski selgusetuks Wink   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#28

(10-02-2016, 19:04 PM)Veskioja Kirjutas:  Vot on tegelane,sihkse venna poole võib pöörduda aint suure kummardusega  Smile
https://youtu.be/nZ4G0f0xdzQ

Meie viiendas rikkaimas riigis vaatad seda showd oma aipljäädist ja noogutad mõistvalt pead-jaajaa, tehakse arvatavasti keretööde eksamit kutsekas. Teevad poisid asja ära ja viiakse patsient sinna tagasi, kust sellises seisus laip arvatavasti laenati, hea raha eest, seda mõistagi, ikkagi vaba turumajandus, jahwol-jajaaa Smile
Vasta
#29

(10-02-2016, 21:50 PM)Veskioja Kirjutas:  Ega väga heasti aru ei saa...
Kui see arusaamatus minu pisikesest reageeringust tekkis, siis väikesed vabandused.

Mõtlesin lihtsalt seda, et igas normaalses riigis läheks sellise pauguga asjandus otseteed hundi kurku, hiinasse ümbersulatamisele ja seejärel kümkapiks või supipotiks...aga jah, ega vene värki mõistusega saagi võtta.
Vasta
#30

Öelge targemad ja asjaosalised, et kui misiganes keretööd lasta autole teha, siis kui palju garantiid tänapäeval antakse esimese roostemulli taastekkimiseni? Nimelt omal on plaan lasta auto üleni üle värvida ja ilmselt pean olema ka nõus maksma selle eest märkimisväärse summa, aga keegi rääkis midagi "tavaliselt 6 kuud garantiid". Ise loodaks ikka midagi 4...5a või olen millestki valesti aru saanud?

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta
#31

Selleks, et saada viis aastat garantiid peab KÕIK valtsitud kohad lahti võtma, liivapritsima ja uuesti koostama. Selle töö maksumus ei pruugi sulle meeldida.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#32

Kindlustuse korral ongi 6 kuud garantiid.
Vasta
#33

Kui rooste on juba valtside vahele jõudnud, pole enam mõtet värvimisele aega ja raha kulutada. Kui just ei ole tegemist eriti väärtusliku ennesõjaaegse asjaga.
Vasta
#34

(10-02-2016, 23:03 PM)alfredo Kirjutas:  
(10-02-2016, 21:50 PM)Veskioja Kirjutas:  Ega väga heasti aru ei saa...
Kui see arusaamatus minu pisikesest reageeringust tekkis, siis väikesed vabandused.

Mõtlesin lihtsalt seda, et igas normaalses riigis läheks sellise pauguga asjandus otseteed hundi kurku, hiinasse ümbersulatamisele ja seejärel kümkapiks või supipotiks...aga jah, ega vene värki mõistusega saagi võtta.

 Mil netis üks kiitis hoolega Uazi vene oludes jne, sai siis asja vähe uuritud-pole ka ime kui iga vähegi võrreldav konkurent maksis 15 000 USD tolli peale  Big Grin
 Ntks see 475 euri maksev Lanos, http://www.auto24.ee/used/2179681
puhul peaks tolli maksma 5400 USD. Pole siis ime kui meie mõistes ime asju tehakse.
http://www.tks.ru/auto/calc/?sxfx
 

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#35

Olgu nii, täiesti võib olla, riigieelarve sealmaal vist küllaltki pingeline, või siis ehitab mõni tolliministeeriumi asjapulk omale uut maja, kõik võib olla.

Eelmisel aastal kõige nigelamal müügiajal tulid inimesed Piiterist ostusooviga, et just see auto ja jutul lõpp, ei tingitud ega midagi, pelgasin juba mingit tünni aga ei olnudki häda. Nimelt oli naispoolel meie kodakondsus ja auto jäi eesti numbriga, registris läks kõik libedalt, väga viisakad inimesed ja sai vene keelt meelde tuletada, ühesõnaga huvitav kogemus. Istusin siis peale protseduure bussipeatuses, tasku punnis ja mõtlesin, et mis asi see nüüd siis oli...imesid ikka juhtub, harva küll, aga eks ta ole.
Vasta
#36

(12-02-2016, 14:41 PM)Tegelane5 Kirjutas:  ... Ntks see 475 euri maksev Lanos, http://www.auto24.ee/used/2179681
puhul peaks tolli maksma 5400 USD. ...

hmm, lanost ja paljuid teisigi, sh forde ja renoosid tehakse ju venemaal ning seal tollid ei rakendu. Aga palgatase on lihtrahval ikka niru, alles oli juttu ühe novgorodi mehega, õppind metallurg-sepp, palk 18 000 rutsi elik ca 200€, seega tehakse nagu meilgi omal ajal sitast saia... ja saab ka vaene mees autoga sõita.
Vasta
#37

Sihuke loll seis.
Sai soetatud 2008. a Ford Focus. Lisasid üle keskmine, Eesti ajalugu, esinduse hooldused. Võtsin autodest rohkem teadva sõbra ka kaasa. Vaatas üle, tegime proovisõidu. Kiitis heaks.

Tehniliselt väga heas korras. Esinduses käisin hoolduses, midagi ei öeldud. Vihmaste ilmadega hakkasid jamad pihta. Pagasiosa paremasse laekasse tuleb vesi. Päris ei jookse, aga polster lirtsub. Interneti vahendusel leidsin infot, et katusereelingute katete kaudu võib vesi kuidagi sinna jõuda. Viisin selle jutuga remonti. Vaatab ja vaatab ming teatab, et siin peab mingi suurem jama olema. Palun põhjalikumaks uurimiseks auto sinna jätta.

Ja siis tuleb varsti pommuudis. See auto on ju korraliku pauguga auto ja äärmiselt kehvalt taastatud. Ühesõnaga kereplekid pole korralikult hermetsitud ja päris mitmest kohast pääseb vesi sisse. Lisaks mikromõrad. Pauku saanud ilmselt nii taha, kui külgedele. Ukse siseküljedki on värvitud. Lisaks esiots pole päris sirge.

Olin täitsa löödud ja tundsin end petetuna. Müüja ütles, et tema pole üheski avariis osalenud ja pole tema asi. Dets lõpus oli lkf andmetel 500-2000 eurone õnnetus, kus süüdkane teine pool.

Nüüd võib oletada, et selle õnnetuse taastamine äärmiselt kehv. Väliselt auto sire ja sile, aga spetsialisti silm leidis ebakõlad üles. Tookordsele kindlustusfirmale päring saadetud, et mis juhtus, mida remonditi jne.

Mida ma edasi teha saaksin? Ühe juristiga sai teise inimese vahendusel natuke nõu peetud, kelle arust tegemist olulise varjatud veaga ja saaks müüja vastu nõudega pöörduda. Või tuleb autot remontinud töökoja vastu nõue esitada, et praagi parandaksid? Kas nii palju hiljem üldse saab midagi teha?

Igal juhul on tasuta õigusabi raames juristi konsultatsiooniks aeg kokku lepitud, kuid igasugune arvamus kuluks praegugi ära.
Vasta
#38

See lõhnab mingi muu avarii järele, mille remont ilma LKF-i sekkumiseta ära tehti.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#39

(21-09-2017, 17:48 PM)Aspelund Kirjutas:  See lõhnab mingi muu avarii järele, mille remont ilma LKF-i sekkumiseta ära tehti.

A.

Jah, võib nii küll olla. Infot ma selle kohta saanud pole, kuigi müüja ostis selle auto oma elukaaslase firmast. Korralik vassimine käib. Lisaks oli probleem signalisatsiooniga. Hakkas lambist karjuma. 30 lõugas, vaikus. Ühtki veakoodi eu näidanud. Viisin remonti. Kontrolliti kõik andurid üle. Kõik korras. Mahuanduriga oli vaid midagi jeblatud. Muud üle ei jäänud, kui lahti ühendada. Müüja vaid keerutas, et tal kinnine hoov ja ei kasutanudki signat. Tema arust probleemi polnud.

Kena noor naisterahvas, oskas kahel mehel koti niimoodi pähe tõmmata...Oskuslikult juhtis tähelepanu vaid pisiasjadele ja tutikad talverehvidki andis kaasa. Isegi vee probleemist polnud teadlik. Korralik lollimängimine ikka.
Vasta
#40

Selline üldisem jutt: http://www.consumer.ee/kasutatud-autode-...-euroopas/

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne