Kindlustuse kereremondi kvaliteet?
#61

(26-09-2017, 13:26 PM)Necro Kirjutas:  Küsimus teemasse. 
Kui auto puhul on mingisugune detail, mida saada pole, mis siis teha tuleks? 
Endal oli talvel jeebiga üks kõvem pauk, kui keeras üks waagen maanteel ette. Jeep väga haiget ei saanud, aga siiski. 
Peale remonti oli asi päris kena. Kõik tundus okei. Tuled aeti paika jne. Aga alguses oli üks veiderdamine selle tulede raamiga. Jeebil raam, mis kinnitub esiotsa külge, kuhu lähevad omakorda tuled ja muu võrestik. Minul oli see tulede reguleerimine elektriajamiga. Aga kuna nemad väidetavalt selle tüübi raami ei suutnud miite kuskilt leida, siis andsin järgi ning lasin tavalise raami panna.

Silberautos ka ei olnud? Big Grin

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#62

(26-09-2017, 23:09 PM)Laurts Kirjutas:  
(26-09-2017, 13:26 PM)Necro Kirjutas:  Küsimus teemasse. 
Kui auto puhul on mingisugune detail, mida saada pole, mis siis teha tuleks? 
Endal oli talvel jeebiga üks kõvem pauk, kui keeras üks waagen maanteel ette. Jeep väga haiget ei saanud, aga siiski. 
Peale remonti oli asi päris kena. Kõik tundus okei. Tuled aeti paika jne. Aga alguses oli üks veiderdamine selle tulede raamiga. Jeebil raam, mis kinnitub esiotsa külge, kuhu lähevad omakorda tuled ja muu võrestik. Minul oli see tulede reguleerimine elektriajamiga. Aga kuna nemad väidetavalt selle tüübi raami ei suutnud miite kuskilt leida, siis andsin järgi ning lasin tavalise raami panna.

Silberautos ka ei olnud? Big Grin
Väideti, et ei toodeta enam ja kuskilt pole saada. Alguses öeldi kohe, et kas paneme teise variandi, siis palusin neil veel tuuseldada, mille peale tuli selline kohati veider ja vingerdav vastus, kuid siiski kammiti edasi. Ja esimeste suunatuledega oli sama teema. Originaalis olid tal ju oranzevõie karva, kumerad. Nüüd valged. Nendega oli sama jutt, et jõle defitsiit saada. Samas, kui ise otsima hakkasin, siis ole ainult mees ja telli. Lihtsalt valgem oli tunduvalt odavam variant.  Tegemist oli selle sama Assoriga, mis võru tänaval asub. 
Samas, ebays neid raame kammides paar tükki isegi leidsin, aga nende kanalid ju sealtkaudu es tööta. 


Järgmine kord käin luubiga auto üle, enne kui kuhugi alla kirjutan. Big Grin

Almost Again
Vasta
#63

(27-09-2017, 08:33 AM)Necro Kirjutas:  ... Väideti, et ei toodeta enam ja kuskilt pole saada. Alguses öeldi kohe, et kas paneme teise variandi, siis palusin neil veel tuuseldada, mille peale tuli selline kohati veider ja vingerdav vastus, kuid siiski kammiti edasi. Ja esimeste suunatuledega oli sama teema. Originaalis olid tal ju oranzevõie karva, kumerad. Nüüd valged. Nendega oli sama jutt, et jõle defitsiit saada. Samas, kui ise otsima hakkasin, siis ole ainult mees ja telli. Lihtsalt valgem oli tunduvalt odavam variant.  Tegemist oli selle sama Assoriga, mis võru tänaval asub. ...

Mul on sama Assoriga negatiivne kogemus käesoleva aasta algusest, ja samuti jeebuga (XJ), millele üks Berlingo konksupidi tagatiiba sisse tagurdas. Ülevaatajaks olnud neiu tegi autost mõned pildid, kusjuures kõige rohkem tundus avariiga seotud olevat odomeeter (jah, seal on kirjas üle 250 Mm) ning paar päeva hiljem teatati mulle, et auto on lootusetult katki ja mulle makstakse mingi veidi nullist erinev summa tema eest.
Hakkasin siis asja otse kindlustusseltsiga edasi ajama ja veidi aja pärast saimegi mõistlikule kokkuleppele -- lasin remondikalkulatsiooni ühes teises töökojas teha ning saatsin kindlustusele koos pika ja põhjaliku selgitusega, miks ma arvan, et see on kõige odavam lahendus. Antud juhul oli tõenäoliselt ka kasulik juhtida kindlustuse tähelepanu sellele, kui palju Cherokee eest mobile.de-s küsitakse. See teine töökoda tegi auto saadud raha eest muidugi korda.

A' pika jutu kokkuvõte on see, et järgmisel korral ma Assoriga enam tegemist ei tee.
Vasta
#64

Mis kuluühik see 250 Mm on?
Vasta
#65

(26-09-2017, 23:07 PM)Alts Kirjutas:  Tegelt teame ajaleheartiklitest, et kindlustused pole selle kohustusliku liikluskindlustusega kohati juba aastaid plussis olnud...

...ja majandusaasta lõppedes kuulates uudiseid saame teada kasumist.

Autoplekksepa- ja keevitustööd,  värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/
Vasta
#66

(27-09-2017, 11:38 AM)alfredo Kirjutas:  Mis kuluühik see 250 Mm on?

Megameeter SI süsteemis. Ehk 1 megameeter on 1000 kilomeetrit. Ja järelikult 250 Mm on 250x1000=250000 km
Vasta
#67

(26-09-2017, 21:47 PM)roosteuss Kirjutas:  Inimeseloom on ikka üks imelik olevus.
...
Kas te poest vorsti ostes eeldate et müüja annab leiva ja või kah veel pealekauba kaasa.

Võrdlus ei päde. Kõnealuse fordi puhul oleks kohasem võrdlus odavaima kanalihamassiviineri ja korraliku grillvorsti vahel - ostad viimast, aga pakendit avades leiad esimese. No ei rõõmusta ju.

Kindlustusfirmade hala pidevast kahjumist ei kipu jah kajastuma aastaaruannete kasumireal... Vaevalt neil nüüd teistel toodetel nii kõrget katet lastakse viljelda.

Kuigi eks tõele au andes tuleb tunnistada, et osa autoomanikke tõepoolest üritavad oma lõpnud looma kindlustuse kulul korda teha. Aga säärase tegevuse ebaõnnestumise eest seisavad ka kindlustuse kahjukäsitlejad. Ma ei ole kuulnud edulugudest, pigem ikka satun tuninstama tegijate ületüratööd koos tõestustega. Kui ikka kalkullis on uued tagatuled, aga auto küljesl kõlguvad mõralised ja  kriibitud kasutatud lühtrid, siis paneb ju vanduma küll.Ei ole juhtunud vaid üks kord. Aga tegijal ja kindlustusel jääb veel õigust ülegi. Kirjutasid aktile üleeile alla, järelikult oli siis kõik OK ja üritad siin huiata uusi tulesid...
Vasta
#68

(27-09-2017, 12:59 PM)Etsike Kirjutas:  Megameeter SI süsteemis. Ehk 1 megameeter on 1000 kilomeetrit. Ja järelikult 250 Mm on 250x1000=250000 km

Siis ma ei saa sellest remondiettevõtte km märkimise või vaatamise kohast üldse aru.
200t ja peale on ju tavaline paar-kolm aastat VANA AUTO läbisõit...Kas neid enam polegi enam mõtet remontida?
Või on see tartlastele juba selline piir, kust alates läeb romulasse ära?
Isegi japsid kasutavad oma autosid kauem, kui 3a.

Hilujti pani Tlna ühistransport mu 20a vanale ja 500Mm PLUSS sõitnud saanile tagant külge sisse; ma teatasin kindlustusele, et tahan Hiteh`i sellega minna, muidu hakkate ise siin kontoris värvima. Või läheb Infosse.
Ei kobisetud midagi, Hiteh andis veel tasuta asendusautogi ja värvis nii ära, et nüüd enam vahet ei tee, kumbat tagatiiba nad värvisid. (stange pole kah ära kukkkunud)

.
Vasta
#69

-teemaväline postitus-

Vaatan, et automüüjad kirjutavad varmalt kuulutuste tekstidesse, et salongis pole suitsetatud vms. Aga miks keegi võimalikust burksi manustamisest või seksutamisest sealsamas kunagi ühtegi rida ei lisa Toungue
Vasta
#70

(27-09-2017, 15:18 PM)alfredo Kirjutas:  -teemaväline postitus-

Vaatan, et automüüjad kirjutavad varmalt kuulutuste tekstidesse, et salongis pole suitsetatud vms. Aga miks keegi võimalikust burksi manustamisest või seksutamisest sealsamas kunagi ühtegi rida ei lisa Toungue
Neid asju tehakse lihtsalt igas autos. Big Grin

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#71

Võru tänava Assorisse ei saadaks labidat ka remonti...   Täitsa kena E38 suudeti seal nii ära käkkida mul kunagi et löö või maha raisad...  Big Grin Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne