Berg 06
#21

(13-02-2016, 17:42 PM)Veskioja Kirjutas:  [Pilt: 23739615ce61d4_t.jpg]
Sigulli jh küllaltki huvitavate kujudega detailid,igast huvitavd üleminekud jne.Aga mat.kogus on küll,küllaltki aukartust äratav,see küünib vist 50 kg.kanti,kõik kokku  Wink
Tunne jääb küll lõpuks selline! Isegi Muhk on ülevaatusel rullidel kuidagi liiga raske! Loodan, et ML-i läheb vaid kilo-kaks? Ilus pilt Sul kapotist! Vot seda eriti ei taha hööveldada, kumerad tõusud . Sirged pinnad kukepea!
Vasta
#22

ML "karbi õli" Movil kunagi. Vanasti oli ML värv! Hapet tuli veel lisada kõvendiks.
Vasta
#23

jutt ehk miskist sellisest tootest peaks olema

http://www.rivor.ee/autokeemia/dinitrol-...500ml.html
Vasta
#24

(13-02-2016, 16:05 PM)Berg Kirjutas:  [Pilt: P1013655.JPG]

 See pilt tundub kudagi huvitav,tagaosas justkui midagi puudu,läks kole kiireks,või oligi nii mõeldud.
Vasta
#25

(13-02-2016, 17:53 PM)Berg Kirjutas:  ... Loodan, et ML-i läheb vaid kilo-kaks? ...

Auto pelale läheb 3 liitrit ML-i.
Vasta
#26

(13-02-2016, 19:08 PM)Veskioja Kirjutas:  Jajah...ma segan selle hulka,1:5 mootor sae ketiõliga,siis 1L vaha ja 5L kanku õli
 Keemia on keeruline asi ja lihtlabane mõttetulem võib anda hoopis vastupidise tulemi soovitule. Panin kunagi kokku ML õli ja grafiitõli. Mõtlesin, et nüüd ronib ML õli igasse nurka. Välja aga tuli, et kahe õli segu polnud hoopiski hea roostevastane õli. Pigem oli tavalise mootoriõli kvaliteet.
Üks uurimistöö on antud lingil.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4327
Vasta
#27

Pilte vaadates häiris tegelikult mind ka see erinevate etappide kombineerimine. Tatiseks tehtud tiiva külgekeevitamine on paras jama. Praegusel ajal lastakse küll kontaktkeevitusega roostetõrjeribast läbi aga neid asju ei saa võrrelda ju ometi?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#28

Pildilt on tõepoolest puudu kolm porikat ja paagi põhi. Tundub poolik sest ka autot vaja keerata. Igale poole ei pääse ligi. Tagasilla kinnitusi polnud vaja tugevdada. Poldid, liitepinnad ja tulevased keevis kohad teibitud (ka plekkidel), ei ole plägased. Peale plekkide paigaldamist pigitasin ikka veel. Unustasin küll tagasilla varraste kronsad külge. Need peavad olema musta värvi ja pigita. Tegin ümber. Põhja kihid olid sel autol plekk, krundid, mastiks ja kere värv, mille peal juba hilisem lisa kaitse. Ka kereliimi on kasutatud, kuid peale kruntimist. Eile värvisin kere, ilma luukideta. Jätkan ehitust.

Edu!
Vasta
#29

87 aasta 05 tuli tehasest põhjaga kus kihid väljast poolt lugedes järgmised: värv, mingi mögin (suht õhuke, aga ikkagi oli), krunt (hall), metall.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#30

(14-02-2016, 12:32 PM)metsakohin Kirjutas:  87 aasta 05 tuli tehasest põhjaga kus kihid väljast poolt lugedes järgmised: värv, mingi mögin (suht õhuke, aga ikkagi oli), krunt (hall), metall.

Just,84 aasta 02-l oli samamoodi. Ja see helehall krunt oli ka maru õhuke pleki peal. See kivikaitse moodi asi tuli sealt ikka päris robinal maha. Eks kivid toksisid lahti.
Vasta
#31

Sihguli kere katmine: krunt ( toon muutus aastatega, ka varuosadena müüdavate plekkide värvitoon muutus aastatega), kivikaitse ja toorkumm ja lõpuks värv. ML, Sadolin jne. Olen kindel, et konkreetne auto on saanud tehasest ka mingisuguse Moviili koguse roostealtimatesse kohtadesse.
Kirve õõnsuse rooste põhjustab tehase rakise teravik, mis kahjustas värvkatet läbi ümarguse augu. Pildid hiljem...
Vasta
#32

Natuke muutsin oma hommikust postitust. Kes nägi hommikust seisu see nägi! Nüüd tundus asi kontrolli all olevat.

Isiklikult oleks nagu kahte krundi kihti põhja all näinud. Toda pruuni uputus krunti ja hallikat selle peal, mida kattis must mögin.
Vasta
#33

Jälle sammuke edasi:
[Pilt: P1013672.JPG]

[Pilt: P1013680.JPG]

[Pilt: P1013681.JPG]

[Pilt: P1013685.JPG]

[Pilt: P1013688.JPG]
Vasta
#34

Mind huvitab,et milline oli nende osade alg seis enne värvi ja liivapritsi? 
Seda just sellepärast,et olen näinud Lada silla osasid millel on teinekord selline struktuurne rooste sees,et anna olla. Aga piltidelt tundub,et sillad olid üsna roostevabad juba ennem?


Vasta
#35

Olid korralikud, talvel ei sõidetud.
Vasta
#36

millega sillaosad kaetud said
Vasta
#37

Kadestamisväärt korralik kere ette võetud, polegi oma käega sellist isendit katsuda saanud mida veel tungrauaga tõsta saab ning millel karbid peale liivapritisi alla jäid Wink

Põhjalikut paned, jälgin huviga mis lõpuks välja tuleb, arvatavasti vist parem kui uus... Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#38

(14-02-2016, 18:38 PM)MeelisV Kirjutas:  millega sillaosad kaetud said
EPO krunt ja poluuretaan värv.
Vasta
#39

Lubatud pildid. Selliseid auke on Shiguli kere põhja all neli tükki. Asuvad tunkraua kohtade kõrval. 


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#40

Ja just esimestes olev rakis ulatub põhjaplekini ja rikub plekki katva krundi, kivikaitse ja värvi. Siin siis vaade salongi poolt.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne