24-07-2020, 11:34 AM
Tänan härraseid!
Siis on see võti 3/8" ehk 9,53mm. Aga suure koogelmoogeldamise peale avastasin, et rõhuregulaatori timmimine on sisuliselt tagumiku kaudu hammaste ravimine
Siit leitud tabel
Ülemises reas rõhk baarides ja muud numbrid l/min. Siit järeldub, et düüsid on liiga suured ja seetõttu ei suudagi pump ettenähtud rõhku anda. Samas ikkagi huvitab, mis ühik too F.P on? Kohtab erinevat kirjapilti: 3 ja 03; 3,5 ja 035 jne.
Kui düüsi on vaja suuremaks teha on lihtne: tuleb võtta puur. Täiesti tavaline auk, joa kuju määrab düüsi otsas olev sälk. Aga proovi sa düüsi väiksemaks teha Seega: las ta siis on nigu on, ei ole mõtet regulaatorit näppida. Muide, reguleerkruvi on tehases värviga plommitud.
Siis on see võti 3/8" ehk 9,53mm. Aga suure koogelmoogeldamise peale avastasin, et rõhuregulaatori timmimine on sisuliselt tagumiku kaudu hammaste ravimine
Siit leitud tabel
Ülemises reas rõhk baarides ja muud numbrid l/min. Siit järeldub, et düüsid on liiga suured ja seetõttu ei suudagi pump ettenähtud rõhku anda. Samas ikkagi huvitab, mis ühik too F.P on? Kohtab erinevat kirjapilti: 3 ja 03; 3,5 ja 035 jne.
Kui düüsi on vaja suuremaks teha on lihtne: tuleb võtta puur. Täiesti tavaline auk, joa kuju määrab düüsi otsas olev sälk. Aga proovi sa düüsi väiksemaks teha Seega: las ta siis on nigu on, ei ole mõtet regulaatorit näppida. Muide, reguleerkruvi on tehases värviga plommitud.