impreza 07
#1

Tere. Auto sai soetatud 2012 usast avariilisena algul oli plaan teha igapäeva auto
aga läks pisut käest........................                    

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#2

Midagi oleks nagu veel puudu....     Rolleyes

[Pilt: 05153nos.jpg?width=583]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#3

Veidi vale voorum ??  
Big Grin

Äkki peaks streetrage.org-i ikka selle teema tegema 

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#4

Miks ta vale on, see on ju auto/moto foorum? Kas masin on liialt uus või sobivad Jaapani nelikveolised pigem põllumajandustehnika valdkonda rasketehnika jaotuses? Auto omanikule aga jõudu, Helmuti ja Helga maal on selline valik ilmselt üsna raju eksootika.
Vasta
#5

Arvan ka et vahelduseks on päris hea vaatada sellist autot mida ei pea alustuseks liivapritsiga üle laskma... Wink 

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#6

(17-02-2016, 16:03 PM)mlsluik Kirjutas:  Midagi oleks nagu veel puudu....     Rolleyes

[Pilt: 05153nos.jpg?width=583]

Palju maksab ..Aga tegekiult on plaan panna jaguari kompressor ja hästi suur karpa pritse viskan minema
sellega kole palju mängimist etmidagi kätte saada pill niikui nii pole tänava legaalne .söidan proovi numbritega......

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#7

Need arbuusimootorid lähevad järjepanu pooleks ka ilma naerugaasita, sestap ma originaalist kuhugi kaugemale väga ei rändaks.  Mis puudutab mahtkompressorit ja karparaatarit, siis seda asja ilma tuhatoositootmiseta on ikka oluliselt keerulisem kasutuskõlbulikult toimima saada, kui ükskõik millist sissepritset. 

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#8

(17-02-2016, 22:59 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Need arbuusimootorid lähevad järjepanu pooleks ka ilma naerugaasita, sestap ma originaalist kuhugi kaugemale väga ei rändaks.  Mis puudutab mahtkompressorit ja karparaatarit, siis seda asja ilma tuhatoositootmiseta on ikka oluliselt keerulisem kasutuskõlbulikult toimima saada, kui ükskõik millist sissepritset. 

See endalegi selge et pikka iga asjal olema ei saa kui komp ja karpa peale panna .Aga mönikord pühapäeval
vöiks buumereid härritada ,,Varu moto on kah olemas 2.5 originaal kah 2,5 öli vanni ehitasin juba 7.8 liitriseks eraldi
jahuti riiulis ootamas,Ainult automaat tekitab köhklusi kuid jaapanis kasutatakse täpselt sama kasti sti peal..
Tegelikult tahtsin auto eelmine aasta maha müüa aga tundub et see jääb igavesti minuga,,,nüüd lahen juba löpuni
mingu see moto löhki

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#9

Veel möned pildid,            

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#10

Asud autoga kuskil välismaal ?  Rolleyes
Vasta
#11

(17-02-2016, 23:22 PM)impreza Kirjutas:  
(17-02-2016, 22:59 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Need arbuusimootorid lähevad järjepanu pooleks ka ilma naerugaasita, sestap ma originaalist kuhugi kaugemale väga ei rändaks.  Mis puudutab mahtkompressorit ja karparaatarit, siis seda asja ilma tuhatoositootmiseta on ikka oluliselt keerulisem kasutuskõlbulikult toimima saada, kui ükskõik millist sissepritset. 

See endalegi selge et pikka iga asjal olema ei saa kui komp ja karpa peale panna  .Aga mönikord pühapäeval
vöiks buumereid  härritada ,,Varu moto on kah olemas 2.5 originaal kah 2,5 öli vanni ehitasin juba 7.8 liitriseks eraldi
jahuti riiulis ootamas,Ainult automaat tekitab köhklusi kuid jaapanis kasutatakse täpselt sama kasti sti peal..
Tegelikult tahtsin auto eelmine aasta maha müüa aga tundub et see jääb igavesti minuga,,,nüüd lahen juba löpuni
mingu see moto löhki

Veits vale foorum, aga eks adminnid otsustavad. Karpa + kompressor + boxer, minu küsimus on see, et milleks? Orginaalis on olemas juba tehnika, mis toetab 200+ kw. Veidike peale togituna kannatavad ka 250 mootori kw. Üle selle hakkavad lõhki minema. Pühapäeva liikuril, millel on 300hp rattas, sellega on juba päris vägev sõita ja lubadest maru lihtne ilma jääda.

Bemmimeestega pole mõtet norima tulla, kuna subaru piiraja on ju 180km/h.  Big Grin

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#12

(18-02-2016, 21:34 PM)phyl Kirjutas:  
(17-02-2016, 23:22 PM)impreza Kirjutas:  
(17-02-2016, 22:59 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Need arbuusimootorid lähevad järjepanu pooleks ka ilma naerugaasita, sestap ma originaalist kuhugi kaugemale väga ei rändaks.  Mis puudutab mahtkompressorit ja karparaatarit, siis seda asja ilma tuhatoositootmiseta on ikka oluliselt keerulisem kasutuskõlbulikult toimima saada, kui ükskõik millist sissepritset. 

See endalegi selge et pikka iga asjal olema ei saa kui komp ja karpa peale panna  .Aga mönikord pühapäeval
vöiks buumereid  härritada ,,Varu moto on kah olemas 2.5 originaal kah 2,5 öli vanni ehitasin juba 7.8 liitriseks eraldi
jahuti riiulis ootamas,Ainult automaat tekitab köhklusi kuid jaapanis kasutatakse täpselt sama kasti sti peal..
Tegelikult tahtsin auto eelmine aasta maha müüa aga tundub et see jääb igavesti minuga,,,nüüd lahen juba löpuni
mingu see moto löhki

Veits vale foorum, aga eks adminnid otsustavad. Karpa + kompressor + boxer, minu küsimus on see, et milleks? Orginaalis on olemas juba tehnika, mis toetab 200+ kw. Veidike peale togituna kannatavad ka 250 mootori kw. Üle selle hakkavad lõhki minema. Pühapäeva liikuril, millel on 300hp rattas, sellega on juba päris vägev sõita ja lubadest maru lihtne ilma jääda.

Bemmimeestega pole mõtet norima tulla, kuna subaru piiraja on ju 180km/h.  Big Grin

235 käib praegu küll pika punnimise peale mingit piirajat pole 180 piiraja minu teada jaapanis

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#13

Pikalt vaikitud ,oma ette plaani peetud Sai tellitud USA st M90 Eaton kompressor
Täna uudistasin pool tundi kapoti no enne peab asi kohale tulema uue sisselaske
peab ilmselt ise tegema alumiiniumist tegemist ei öle vähe aga selles ongi asja
möte kui oleks lihtne siis poleksi enam huvitav......

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#14

Kuidas sa selle Eatoni tänavalegaalseks saad? Või pole plaanis?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#15

(14-08-2016, 22:13 PM)Walter Kirjutas:  Kuidas sa selle Eatoni tänavalegaalseks saad?
See masin pole juba ammu enam tänava legaalne söida ainult ainult punaste numbritega ,,

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#16

Täna sain juhuse töttu täiesti  na haljavu ühe m62 omanikuks
Naaber garaasi tüüp lammutab  vahest üht teist selle purunend kaane pärast pidas
ta seda müügi kölbmatuks Selle panen praegu peal olevale kahe nukaga 180hp motole
kogemuste omandamiseks m90 läheb hiljem nelja nukase peale sinna paneme ka
vastava sisu kovlid kepsud jm.
Asja teen ümber hammas rihma peale Audi 2,5 -1,9 tdi juppidega nende ülekannetega
teeb kompressor ca 21000rpm kui väntvöllil 6600rpm...Hammasrihma peale lähen
selleks et roolivöimu pump tahab libiseda olenmata rihma pingutusest Probleem algas
sellest et sai paigaldatud vale rooli karp 1gen STI originaal oli puru..................
Kompressori rihma ratta maha saamiseks tuli vaeva näha järgmisena köik rihma rattad
maha ja treiali juurde Septembri keskpaiku peaks köik vajalik kraam koos olema
köige suurem üritus on sisselase alu keevitus önneks oskan ise.........................            

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#17

Tiguklambri kasutamise eest tõmmitsa peal punktid kirja!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#18

(16-08-2016, 23:03 PM)Marko Kirjutas:  Tiguklambri kasutamise eest tõmmitsa peal punktid kirja!
Muidu tahtis raibe laiali valguda...tömmits made in POLAND

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#19

Täna sai käidud esimest korda treiali juures kahe hammasrattaga pärast seletamist mis teha
ja hinna küsimist oli tunne et olen sattunud tipp südame kirurgi kabinetti Minu enda oskuste
juures ca 1h tööd tema oskustega riistadega 20min 150euri aga vaielda pole mötet kuna ülejäänd
kahes kohas öeldi et meil mängimiseks aega pole Sellest moraal tuleb osta pink vajadus selle järele suureneb
iga päev palju asju on jäänd tegemata vöi üldse perse keeratud.......................................

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#20

(18-08-2016, 21:03 PM)impreza Kirjutas:  Täna sai käidud esimest korda treiali juures kahe hammasrattaga pärast seletamist mis teha
ja hinna küsimist oli tunne et olen sattunud tipp südame kirurgi kabinetti Minu enda oskuste
juures ca 1h tööd tema oskustega riistadega 20min 150euri aga vaielda pole mötet kuna ülejäänd
kahes kohas öeldi et meil mängimiseks aega pole Sellest moraal  tuleb osta pink vajadus selle järele suureneb
iga päev palju asju on jäänd tegemata vöi üldse perse keeratud.......................................

Tean mida tunned, kuna üks pink on vanamehe garaasis ja teine töökojas siis kodus nokitsedes oli tihtipeale jama sellega, ja kuna pidevalt mitu km treipingi juurde sõita ka tülikas siis tänu ühele ksf poolt pakutud diilile on juba paar nädalat ka kodugaraasis 1A616 mis hädapärased treimistööd teeb ära...   Eestist leiab mõistliku raha eest pinke küll, kuidas aga sealpool lood on?
[Pilt: twI_p9OBQ7gBNHpieOZp6Mi82xqIyIac7SVXE2eW...h768-rw-no]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne