(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2016, 07:28 AM ja muutjaks oli h2rra.)
Vot see on hea küsimus... paneb kohe pikalt mõtlema. Kas viiteid rohkem kah saaks? Kas pilt on värviline või mustvalge?
ja üldse kahtlen kas keegi siin tehnikafoorumis margikogumise tarvis aega viitsib raisata
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Ma kogun marke natuke, aga selle aasta Martini loteriist ei ole kuulnudki, kataloogidest kah nagu ei leia praegu. Mis riigi mark see võiks olla ja mis nominaaliga?
oleks ilmselt üksjagu abiks kui teemaalgataja raatsiks jutuks olevat pilti jagada. erinevate markide kanguste teemalisi soovitusi võiks jagada seejärel kui margihuvilised ja peent sarkasmi viljelevad kaasfoorumlased on jutuks võetud automargi ää tuvastand.
no kui jutuks olev pilt salastatud on, siis mõistagi tuleb selgeltnägemise ja markidest rääkimisega edasi tegeleda.
(20-02-2016, 15:17 PM)diesel Kirjutas: oleks ilmselt üksjagu abiks kui teemaalgataja raatsiks jutuks olevat pilti jagada. erinevate markide kanguste teemalisi soovitusi võiks jagada seejärel kui margihuvilised ja peent sarkasmi viljelevad kaasfoorumlased on jutuks võetud automargi ää tuvastand.
no kui jutuks olev pilt salastatud on, siis mõistagi tuleb selgeltnägemise ja markidest rääkimisega edasi tegeleda.
Kurjam! Ja foto jäi tõesti lisamata
CZ 250 1963 a., Pannonia T5 1966 a. korviga, Jawa 638 1986 a.
(20-02-2016, 15:17 PM)diesel Kirjutas: oleks ilmselt üksjagu abiks kui teemaalgataja raatsiks jutuks olevat pilti jagada. erinevate markide kanguste teemalisi soovitusi võiks jagada seejärel kui margihuvilised ja peent sarkasmi viljelevad kaasfoorumlased on jutuks võetud automargi ää tuvastand.
no kui jutuks olev pilt salastatud on, siis mõistagi tuleb selgeltnägemise ja markidest rääkimisega edasi tegeleda.
Kurjam! Ja foto jäi tõesti lisamata
Sai ka ise pisut pusitud ning vastus peaks olema - Opel 4/12 "Laubfrosch"("Roheline konn"), mida toodeti aastatel 1924-1931 ning oli esimene mudel mida hakati tootma konveierliinil. Autol oli 1liitrine mootor, max kiirus 60 km/h ja kütusekulu erinevatel andmetel 5-7l/100km.
CZ 250 1963 a., Pannonia T5 1966 a. korviga, Jawa 638 1986 a.
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2016, 18:24 PM ja muutjaks oli manic.)
Auto esivõre on I maailmasõja aegse või eelse perioodi Opelilt. Loterii kuulutustes üldiselt auto marki ei mainitud, välja arvatud vahetult enne loosimist 20.11.1926 Postimehes, kus autot nimetatakse 12/26 hj Ferroks, millise margi olemasolu kohta mul andmed puuduvad.
Kuna tegemist oli Tartu Tööstuskooli hoolekogu poolt kooli õpilaste toetuseks korraldatud loteriiga, võis see olla tööstuskoolis kap-remonditud / ümber ehitatud vanematüübiline auto. Võib-olla Opel, aga võib-olla mitmest margist kokku ehitatud.
Pildistatud arvatavasti kuskil tööstuskooli juures. Kooli kantselei asus sel ajal Meltsiveski ja Liiva tn nurgal. Kas ka mujal ruume oli, ei tea.
(20-02-2016, 15:17 PM)diesel Kirjutas: oleks ilmselt üksjagu abiks kui teemaalgataja raatsiks jutuks olevat pilti jagada. erinevate markide kanguste teemalisi soovitusi võiks jagada seejärel kui margihuvilised ja peent sarkasmi viljelevad kaasfoorumlased on jutuks võetud automargi ää tuvastand.
no kui jutuks olev pilt salastatud on, siis mõistagi tuleb selgeltnägemise ja markidest rääkimisega edasi tegeleda.
Kurjam! Ja foto jäi tõesti lisamata
Sai ka ise pisut pusitud ning vastus peaks olema - Opel 4/12 "Laubfrosch"("Roheline konn"), mida toodeti aastatel 1924-1931 ning oli esimene mudel mida hakati tootma konveierliinil. Autol oli 1liitrine mootor, max kiirus 60 km/h ja kütusekulu erinevatel andmetel 5-7l/100km.
4.12 assotsieerub mulle küll seoses millegi muu kui autoga
(20-02-2016, 21:43 PM)maitus Kirjutas: 4.12 assotsieerub mulle küll seoses millegi muu kui autoga
noor mees, kui nüüd häste meenutama hakata siis kunagi hilisemal vene ajal vist oli sihuke number ka laialdaselt kasutusel. Mul ikka tuntavalt väiksemad numbrid nagu mälestustes, 3.62 põhiliselt, aga varasemast ajast ka 1,90 jms numbrid.
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2016, 12:56 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
(20-02-2016, 18:23 PM)manic Kirjutas: Auto esivõre on I maailmasõja aegse või eelse perioodi Opelilt. Loterii kuulutustes üldiselt auto marki ei mainitud, välja arvatud vahetult enne loosimist 20.11.1926 Postimehes, kus autot nimetatakse 12/26 hj Ferroks, millise margi olemasolu kohta mul andmed puuduvad.
Kuna tegemist oli Tartu Tööstuskooli hoolekogu poolt kooli õpilaste toetuseks korraldatud loteriiga, võis see olla tööstuskoolis kap-remonditud / ümber ehitatud vanematüübiline auto. Võib-olla Opel, aga võib-olla mitmest margist kokku ehitatud.
Pildistatud arvatavasti kuskil tööstuskooli juures. Kooli kantselei asus sel ajal Meltsiveski ja Liiva tn nurgal. Kas ka mujal ruume oli, ei tea.