Uunikute 15. Talveralli 2016 pildid, videod, järelkaja
#21

Väga äge üritus oli, taas kord!

Meitel oli sedakorda neljaliikmeline sats ning ülesanded jagunesid umbes niimoodi, et üks väänas rooli ja lappas käike, üks arvutas ja karjus ristmikke ning kaks maadlesid ristsõnaga. Hirmushästi õnnestus [peaaegu] kõik, ristsõna saime enda arvates õigesti kokku ja ametlikes AKP-des olime kenasti ideaalajas. Kahes kohas küll ainult mõnesekundilise varuga, aga ikkagi õiges minutis Big Grin Legend jooksis põhimõtteliselt ideaalselt, küll aga sai ise paaris kohas väheke pange pandud: ühe korra ~500m vales suunas ja teine kord 40m teeotsast mööda, sest kiiruselt 50km/h oli "ai-kurat-siit-pidi-ära-pöörama" miskipärast liiga lühike etteteatamisaeg.

Ainsa meile osaks langenud intsidendi põhjustas end soodsatesse valgustingimustesse ära peitnud ning seejärel sobival hetkel teele karanud kurv. Kuna füüsikaseadusi eirata polnud mõtet proovida, sai tuimalt sirgjoones (vähemalt kolme eelneva võistleja jälgedes) teelt põllule astutud ning sealt uuesti elegantse paunaga tee peale tagasi ronitud. Hea, et eurukraavi selle koha peal pold...

Üks asi läks meil regulaarsuse osas pange ka. Korraldaja oli rajale asetanud ühe asjaliku reha teise OAKP näol. See oli kiiruskatse lõpust parajalt kaugel, mistõttu sellele eelnes alateadlik tahtmine omale väike ajaline rasvavaru tekitada. Koostöös OAKP-le vahetult eelnenud kümnekiltsase maanteelõiguga oli tekitatud väga soodus pinnas omale selle reha vars keset silmnägemist astuda ning selle ülesandega saime igati eeskujulikult hakkama Big Grin Mingi 5-6 mintsa plussi ja poolsada karistuspunkti on selline skoor, mis jääb ikka mõneks ajaks meelde küll Big Grin Seega, Priit, osav töö, vähemalt meie lendasime kenasti orki ja õppetund on saadud Toungue

Kiidaks omalt poolt stardirivi mitmekesisust ka: E30, E28, E23, E10, W126, W123, taksist Londonist, 240Z, täismõõduline liinibuss, Tulilind, puhtija-GAZ, 6x6 KamAZ ja no naera või puruks, aga MAZ ja Talveralli Big Grin Silma särama pannute nimekirja võiks jätkata veel pikalt, a stardilisti oskab igaüks ise ka lugeda. Väga vinge igatahes!

Korraldajatele kummardus ja tänu, supertöö!

Parimat,
41,
tiimi nr. "SierragaSaiRajale!!!" 85 nimel.

PS: mööda ei pressita olematu ruumiga teel ja kraavi kaudu, vaid kontrollpunktis. Tuled kolmandana sisse, vaatad vastuse ära ja lähed esimesena välja. Proovitud ja korduvalt. Kui rajal aeglasema taha jääd, siis on tegemist loodusliku valikuga ja tuleb kannatada. Meie kannatasime ka ja sh*t happens, see on sellise ürituse üks osa. Või õigemini, nautisime seda, et sai vähe rahulikumalt võtta Smile
Vasta
#22

ZIL 131 - https://www.youtube.com/watch?v=NgAr1T1O-4I

Jäädvustasid ühe väga libeda kurvi  Big Grin

Ken
Vasta
#23

Ekipaazhi nr  16 jaoks sujus ralli ideaalselt kuni ühel hetkel peale Varbolat väikselt metsateelt suuremale teele pöörates selgus, et rool on müstilistel põhjustel oma otsesõidu asendit muutnud. Algul kahtlustasin, et pihta on saanud roolivarras, kuid põgusa kontrolli käigus selgus, et kurja juur on hoopis tagasild, mis oli omandanud ebanormaalse asendi. Parempoolne sillakinnitus otsustas oma kohalt lahkuda. Appi tuli koormarihm, mis ühendas omavahel esi- ja tagasillad ja vastu võetud otsus teekonda jätkata. 


Märjamaa tanklas sai ka kütust lisatud ja koheselt tuvastatud bensiinileke. Kuna aga täis paagist on varemgi natuke "pealt ära" nõrgunud, siis ei teinud sellest esialgu probleemi, arvasin lihtsalt, et varasem pisileke on natuke laienenud.

Teekonda sai jätkatud rahulikus tempos kuni Sergei Didõki SAKP-ni, mille juures hakkasin igaks juhuks uurima põhjaalust olukorda. Selgus, et bensiinipaagi täitekõri oli põhjaaluste liikumiste tulemusena kohtunud amordikinnitusega ja jäänud kaotajaks...
Nätsu ja teibiga sai asutud leket likvideerima ja sealjuures puhtjuhuslikult tuvastatud teatud eripärad ka auto eesotsas - visuaalse kontrolli tulemusel pidi tõdema, et ka põhjakaitsme tagumised kinnituspoldid on oma tööpositsioonilt lahkunud. Bensiinist külmunud kätega väändunud põlle tagant esimesi kinnituspolte otsida polnud just meeldiv, mistõttu peale esimese poldi eemaldamist lootsin viimase nurga vabastada toore füüsilise vägivallaga... otsus oli mõistagi vale, kuna põhjakaitse ei loovutanud oma positsiooni, küll aga tegi seda stange.

Teekonda jätkasime peale stange ja põhjakaitsme paigutamist salongi. AKP-4 võtsime väikese hilinemisega ära, kellaaega siis enam eriti ei jälginud. Paraku mõnikümmend km hiljem olime sunnitud möönma, et näts ei olnud oma ülesannete kõrgusel ja bensiinitase langes reipal sammul. Suure osa sellest bensiinist konsumeerisime oma kopsude kaudu meie ise, mistõttu ka enesetunne hakkas huvitavaks minema.
Kuskil KP juures tehnilist kontrolli sooritades sai suheldud ka kaasvõistlejatega, kusjuures üks lahke BMW-ekipaazh pakkus lahkesti oma Garaazhiesist Golfi hoiustamiseks, juhul kui peaksime otsustama katkestada. Selleks tulnuks sõita välja AKP-5ni, mille läheduses nimetatud hoone asub.
Edasine sõit kulges üha ärevamates meeleoludes, kuna rool kippus üha enam ja enam viltu minema ja vasakule pöörates kippus tagaratas kohtuma koopaservaga. Rääkimata autot raputavatest taaskohtumiskolksudest, mis kostusid kui august läbisõitmise tulemusena tagasilla parempoolne ots korraks kerest eemaldunud oli.

Igatahes sai edasise legendiga põgusalt tutvutud ja tunnistatud meeldivat tõsiasja, et teekond viib kaardilugeja isamaja vahetusse lähedusse. Nii sai vastu võetud ka otsus auto hülgamise kohta.
Vajalikud vahendid õhtuseks peoks  kaasa pakitud, seadsime oma sammud tee äärde, uudistasime kaasvõistlejaid kuni ekipaazhi nr 70 saabumiseni. Edasine teekond finišini möödus mugaval VW k70 tagaistmel abikaardilugeja ametis. Tõrkuva nutitehnika kiuste jõudsime kenasti finišisse ja oligi õnnelik lõpp Smile


Tänud Priidule järjekordse suurepärase ürituse eest, Margusele küüdi eest Finišini ja Kaarlile öise küüdi eest Roostalt koju! Erilised tänud ilmataadile mõnusate ralliteede eest!

PS:
(21-02-2016, 21:43 PM)41Degree Kirjutas:  Ainsa meile osaks langenud intsidendi põhjustas end soodsatesse valgustingimustesse ära peitnud ning seejärel sobival hetkel teele karanud kurv. Kuna füüsikaseadusi eirata polnud mõtet proovida, sai tuimalt sirgjoones (vähemalt kolme eelneva võistleja jälgedes) teelt põllule astutud ning sealt uuesti elegantse paunaga tee peale tagasi ronitud. Hea, et eurukraavi selle koha peal pold...

Antud looge sinna kurvi taha sündis meie silme all, autoriteks... no nimesid ei nimeta, aga igatahes said nad auhinnalise koha  Big Grin
Vasta
#24

See oli hea hüpekas jah Smile

https://www.youtube.com/watch?v=S5zIYEzeT2I
Vasta
#25

Lubatud suurem galerii: http://www.rallifotod.eu/album519/fotod.html
Vasta
#26

Korralduskomiteele, enesestmõistetavalt, au ja kuulsus. Loodetavasti saab ka edaspidi kodumaa nurgataguseid avastada.

Eraldi tänud kodanik Võsale dženerällii piltide eest.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#27

ma muidugi vabandan, et pidrurdasin teisi, aga oma vabanduseks võin õelda, et kus võimalik katsusin inimesi mööda lasta, paraku polnud fiat just kõige rooli kuulekam masin ja mõningaid kaasvõistleiajid hoiataisn ka, et kui teele ette jään antku siganaali või midagi
PS auto vanust arvestades pole talle peegleid ettenähtud ja võibolla neid ei tule ka
Vasta
#28

(21-02-2016, 12:50 PM)ruut Kirjutas:  Loomulikult on lendureid kogu aeg olnud. Mind ajendas kirjutama see, et varem pole tähele pannud siin sellist seisukoha võtmist - "tra te pargite seal rajal rsk lõikan kõigil piduritel rehvid puruks rsk". Sõida kui ruumi on ja kui keegi on hädas, siis aita teda, mitte ei sõida silm krillis oma ideaalaega. Ennast pani vähe alalhoidlikumalt tegutsema suht viletsa pidamisega rehvid ja tütar kaardilugeja istmes. Viimasel polnud kiiruse ja libeduse vastu midagi aga ema oleks väga kurjaks saanud, kui midagi oleks juhtunud Smile

Kuule ole nüüd, kas keegi ütles et lõikan? Sinu lähenemine on nii lühike banaalne. Ventiilid on ka ju olemas, pärast hea pumbata ja vanduda: kesse krrrtttttt Big Grin

Okei Solidool, Kui sa nii ilusti lubad et hakkad korralikumaks siis on su vabandused vastu võetud selle mööndusega et meil läks ikka nahka omajagu....

Sai sõidetud mazi taga ka. Meie naersime et kui mazil oleks olnud kast liiva täis oleks ta edulisemalt sõitnud sest hästi oli näha kuidas rattad maas ei püsinud ja aegajalt oli tagasild õhus , eriti aukudes. Sama nalja tegi ka takso tagasild, sellest sinu juhitamatuse teema, st et tagaamordid olid sul olematud.

Kes on julge mees ja tunnistab ausalt ülesse kes oli esimene sellel heal põlluka lõigul nagu härradel videol oli.
Kes veel sama trajektoori läbis?
Motoristid tegid sama humoorika lennu samast trajektoorist ja autos olnud häälitsused enne lendu ja lennu ajal ja peale lendu olid täpselt samad. Kahju oli et ise videot ei saanud. Samas härrased kompenseerisid meie puudujäägid. Tänud teile. jutt oli sellest. https://www.youtube.com/watch?v=S5zIYEzeT2I
Vasta
#29

(21-02-2016, 21:49 PM)daqqer Kirjutas:  ZIL 131 - https://www.youtube.com/watch?v=NgAr1T1O-4I

Jäädvustasid ühe väga libeda kurvi  Big Grin 

Ken
(21-02-2016, 21:53 PM)oliver85 Kirjutas:  See oli hea hüpekas jah Smile

https://www.youtube.com/watch?v=S5zIYEzeT2I
Vaat' kui tore! Ma ei hakka kolmandat täpselt samasugust klippi siis üles panema, mis tollest, et see täitsa olemas on! Big Grin Eks see põhjus oli ilmselt see, et seal on otse ees puude vahel täpselt paras pilu, kust jääb eemalt tulles mulje, et tee läheb otse ning vahetult kurvile eelneb väike nukk, mille taga tee natuke peidus on.
Vasta
#30

Heips !

Täname korraldajaid ja kaasvõistlejaid suurepärase ürituse eest !
Ilm oli äge, samuti rada - korralik talveralli Smile Meeldis, et lisakatse oli kohe alguses ära ja peale seda sai kenasti teele asuda. (Mitte, et kohe alguses oleks pange pannud ja seetõttu aega kaotatud Big Grin juhtub, kuid koheselt sai viga parandatud ja edasine sõit läks nagu lepase reega ).
Tiim on end hästi sissetöötanud ja sõit sujus kenasti (auto jäi täiesti terveks).

(PS! omalt poolt tervitan Meka Workshopi noormehi vastu Wink )

Tiim Jänesed punase raketiga
Vasta
#31

Esimest korda osalenud kollase kastika-Villise tiim tänab ka korraldajaid ja kaasosalejaid. Kuna osalesime esimest korda siis võtsime eesmärgiks legendiraamatu esimeste tulpadega hakkamasaamise, aegu hakkame järgmine kord taga ajama  Big Grin Üldiselt saime endaarvates päris hästi hakkama kuigi esmesse ajavõtupunkti jäime tund aega hiljaks kuna kogenematusest hakkasin sellest anna teed märgist kohe esimesel märkel liiga kinni ja üritasme Laitse teeotsast Tallinna poole rada üles leida kuna seal on ju anna teed märk Smile  kusjuures legend läks esimese paar keerakut täitsa enamvähem kokku  Big Grin

Vabandan kiiremate ees keda alati mööda ei lasknud ja vabandan ka mõne ohtlikuvõitu möödasõidu pärast aga vahepeal viskas üle kui kilomeetrite kaupa mööda ei lastud ja sabas pidi venima. Üldiselt üritasin ikka kiiremad ohutult mööda lasta. 

Rehvideks olid ilma naelteta mudarehvid niiet kokkusõkutud sulalumel oli VÄGA libe, nii mõnigi kurv läks pikaks (nagu ka ühel eelneval videol näha oli). Üks ootamatult järsk kurv läks lausa nii pikaks et ilma abita enam teepeale tagasi ei saanud  Big Grin Suured tänud Mallocile, kes välja tõmbas ja teistele abilistele. Ilmselt seal lõigi esidiffer vastu õlifiltrit sellise paugu mis korraliku õlilekke tekitas. Võrru tagasi jõudmiseks kulus kuskil 17 liitrit õli  Big Grin Siinkohal tänan ka musta Pobeda meeskonda kes hommikul õli andsid ja tanklani ära sõita sain.
Vasta
#32

Mart, meil peaaegust õnnestus jäädvustada üks väga stiilne hetk sinu kastika võseriku driftimisest, mingi gramm jäime hiljaks. Suht humoorikas oli ja päris heal tasemel ära päästmine, kiitused. Big Grin
Vasta
#33

(21-02-2016, 22:34 PM)M.K.R.1 Kirjutas:  Kes on julge mees ja tunnistab ausalt ülesse kes oli esimene sellel heal põlluka lõigul nagu härradel videol oli.
Kes veel sama trajektoori läbis?
Motoristid tegid sama humoorika lennu samast trajektoorist ja autos olnud häälitsused enne lendu ja lennu ajal ja peale lendu olid täpselt samad. Kahju oli et ise videot ei saanud. Samas härrased kompenseerisid meie puudujäägid. Tänud teile. jutt oli sellest. https://www.youtube.com/watch?v=S5zIYEzeT2I

Vihjeks niipalju, et esimene, kes seal põllul selle kaare tegi, ei olnud üldsegi mitte mees  Big Grin
Vasta
#34

(21-02-2016, 22:54 PM)M.K.R.1 Kirjutas:  Mart, meil peaaegust õnnestus jäädvustada üks väga stiilne hetk sinu kastika võseriku driftimisest, mingi gramm jäime hiljaks. Suht humoorikas oli ja päris heal tasemel ära päästmine, kiitused. Big Grin
When in doubt, flat out  Big Grin
Vasta
#35

Nagu ikka super üritus. Ilmataadile oli ka korralik ülekanne tehtud,et kogu võidusõidu aja mõnuseat ilma hoidis.
Lausa uskumatu kui palju lõbu pakkus see olematute hobujõududega tagaveoline liikur. Nii ,et meid võib ka julgelt sõimata madalalt lennanud ekipaaziks. Kraavis ei käinud ja selle hüpeka juures kus nii mõnedki olid heinamaalt väikse ringi teinud suutsime me kena libisemisega läbida(no natuke ehmatas see koht küll oma ootamatusega).
Õnneks ei ole meie autol tahhomeetrit sest selle nägemine oleks ilmselt võinud viia närvivapustuseni mõnikord(tuli ju paar korda Generalliid taga ajada ning lõpusks ka jõudu võtta). Nimelt ei sobi hetkel hästi kokku 2,0L mootor koos oma 5k kastiga ja tagasild, mis mõeldud 1,2L päris jõuetule mootorile. Kahjuks jäime alla ka Generalliiga rind rinna vastu peetud duellis mis pani võiks öelda kirsi tordile vahetult enne Roostat sellel super üritusel. Seekord oli puskarivedajatel varuks salakaval turbonupp samal ajal kui mina maadlesin pidamise puudumisega valesti valitud ülekandearvu tõttu. Aga me parandame ennast Big Grin

Tänud veelkord tiim nr.97 poolt Priidule ja Tiinale ning ülejäänud korraldajatele meelde jääva ürituse eest.

PS! Priit sa mõtle ikka hästi hoolikalt veel selle lõpetamise kohalt. Praegu sa ju alles 45 oled. See nagu selline pool kõva number. A vot kui ikka 50 juubelini välja veaksid asja. Siis ma võiksin lubada SUURT ilutulestikku sulle ralli lõpus.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#36

Järelkaja autost nr 269'st/Meka Workshopi E10.

No sigatuuuus üritus!!! Priit ja Tiina...ainult kummardused.

Alguses me ei saanud legendist midagi aru ja esimene KP jäi leidmata. Siis saime järje peale ja sõit sujus. Kraavis õnneks ei käinud.

Tutikate Hi-Fly Winter-Turi rehvide naelad minestasid enne Laitsesse jõudmist juba Big Grin seega pidamine oli nii ja naa, pigem naa.

Auto jäi peaaegu terveks. Pidurvõimendi vaakumvoolik lahkus 3x, aga saime selle korda. Enne Märjamaad hakaks teine käik jubedalt undama, aga hammakad jäid omale kohale. Märjamaal hakkas käigukast vasakule-paremale liikuma. Aga ei teinud välja. Roostale jõudes tõstsime kapoti...üks mootorikäpp oli ploki küljest irdunud ja mootor peal lahti, aga lõpuni me jõudsime Smile õhtusele peole ei jäänd, kuna 3h und andis tunda.

Väga meeldiv oli ja oota järgmist aastat juba!!!
Ma isegi ei ütle, et Priit Sa võiksid edasi korraldada....Sa lihtsalt pead! Wink
Vasta
#37

Auto nr 110 ehk teletupsud vana Tellisvolvoga teevad sügava kummarduse korraldajatele, kohtunikele ja kõikidele kes selle suurepärase ürituse korraldasid!
Ehhki teed olid...mitte just parimad, istus volvo kindlalt teel ja suutsime isegi kõik ideaalajad sõita...peale esimese Big Grin  Siinkohal vabandan minagi, kui kedagi oma möödasõitudega kohutasin.
Vist et esimest korda meie "ralliajaloos" ei tabanud meid mingid rikked, ehhki kaasa olin võtnud jagajatest ja gaasitrossidest kuni akutrelli ja perfolindini. Esisild tegi Roostale jõudes küll väga jubedat häält, aga omalt kohalt ei lahkunud midagi ning jõudsime ka kenasti koju. Kilomeetreid kogunes meil 620.



PS: eelmainitud "hüpekast" saime meie ka osa ja kohe nii, et esirattad maast lahti...

Veelkord aitäh ja loodame väga järgmisel aastal ka kohtuda ja osaleda!

vanad volvod, sekka mõni muu liikur...

Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
Vasta
#38

(21-02-2016, 09:14 AM)v6sa Kirjutas:  Kõigepealt suur tänu korraldustiimile ja asjaga vaeva näinud ralluritele - täitsa vahva oli raja ääres pilte klõpsida.

Eilse I ESAKP pildisaagi viisakamad palad on siit nähtavad. Kui kellegi on himu täiskvaliteedis pildi järgi, siis ande teada.

Mõned tähelepanekud ka.

Julgelt pool pilootidest ei vallanud vanatehnika libedalsõidu tehnikat. Kuna olin pöördele järgneva sirge alguses, siis kolmetäheliste laastav mõju juhioskustele oli selgelt näha: ikka ja jälle lohiseti väljapööratud ratastega teeotsast mööda...

Kergelt üllatas Taunuste ja tellisVolvode rohkus tavapärase nõukatehnikalaviini hulgas. Kusjuures märgiline oli see, et väsinud isendid olid ikka nõukapäritolu... Laisaks oleme jäänud. Toungue 

Kes auto Rallijumalale ohverdas? See poles esimene kinnipüütu, kuid tavaliselt maandutakse selle otsas ikka Haiba poolt tulles Toungue
[Pilt: 245007390b6040_l.jpg]

Igatahes on kellegi olnud päris kiire edenemisega, nagu tahmatriibust lugeda võib:
[Pilt: 24500737f3a954_l.jpg]

Selle jälje korraldanud liikuri kaasresijate hulgas ei oleks küll tahtnud olla:

Libisemise peatanud puu taga on tegelikult kahe meetri sügavune truup ka, mis hetkel välja ei paista. Olen sama mäge kääris traktori ja haagisega alla libisenud ja seetõttu on tunne vägagi tuttav Big Grin

Ma muidugi tean, et rallis piiri peal sõidetakse, aga seda ei saa vist lugeda oskuseks, vaid õnne kilda:


Teetammi on seal küll vaid 40 cm, kuid kõrvalolev vana kraavi põhi on pehme ja selle kandvus eilse ilmaga jääbki nüüd teadmata. Jala all oli igatahes pehme...

See on aga küll puhas hoolimatus teiste suhtes. Nii ei peatuta!!! Meetrit 5 edasi tee ääres ei oleks see auto mitte kedagi seganud... Aga niimoodi, põiki põlevate tuledega seismajäetuna... No vabandage!


Lõpetan kurvavõitu tõdemusega: ega õige Eestlane ikka teise jäljes sõida:

No õnneks ei ole mitte kunstmuru, vaid tavaline kasutamata ala.

Jääme siis ootama, kas Priit suudab pahast harjumusest võõrdudaSmile Ning kui suudab, siis kas leidub kedagi, kes julgeks Priidu jäetud saabastesse astuda... Toungue

Rallijumalale auto ohverdasin mina, kuna mingit sorti tähelepanu kaotamisest ei märganud esimene sekund et volga ees järsult pidurdab. Minu e28 aga ei olnud üldse nõus nii hästi pidurdama kui volga ja vältimaks otsasõitu pidin pidamist natukene teepervelt juurde hankima.  Muidugi mõista oli täpselt tolle kohapeal kivijurakas mis alumiiniumist filtrijala puruks lõi. Peale tunnikest organiseerimist selgus, et vajalik varuosa on meist 200m kaugusel ning veel tunnike hiljem oli uus tükk auto küljes ja sõit võis jätkuda. Kogu ülejäänud üritus sujus väga hästi ja probleeme ei olnud. Tahmatriip on kah tõenäoliselt minu jäetud Big Grin
Vasta
#39

http://album.ee/album/5965/50358123
Vasta
#40

Ekipaaz number 7 kiidab eeskujulikku korraldust, SUPER töö poisid-tüdrukud. Sellise kogemuse pealt mis teil on, võiks veel 100 rallit korraldada. Seda äkilist ilma muutust ma hommikul kell 6 aknast välja vaadates veel ei uskunud,.. noo ei ole võimalik; Priit k*rt sa tegid seda jälle ! 
Mis puudutab, kiiremate ekipaazide mööda laskmist kitsal kahe rööpa laiusel klaas siledal metsarajal, siis ühinen Ruudu arvamusega; riläx "vana", ju siis ei olnud õnne. Mingit mõtet ei ole pressida pupill pikslis mööda autost kes on kolonni kaheksas, et siis võtta ise see kaheksas positsioon sisse ja hakata kiruma seda seitsmendat, et mida p*rset.., samas kui KP-ni on aint 1 kilt. Parim koht möödumiseks on KP ja kui seal nutti ei ole, et teistest nobedam olla siis nii ongi. 

Meie kõige ekstreemim keiss oli vist esimene (või teine?) katse peale lõunat, kus sai selgeks, et Rallijumal oli täna meie autos. Rooli tagant vaadates oli asi nii: 
pimedas paremkurvis tuli vastu suur buss mis lõikas sisekurvi, mõlema kiirus vast umbes 40-50, sellises olukorras on ainult kaks valikut, halb ja väga halb. Valisin halva ja pöörasin paremale, õnneks kraavi polnud, oli mingi kõrgem nõlv, auto all käis paar kõvemat kolakat, põrkasime natuke üles-alla ja buss lendaski mööda, siis pressisin peale, et teele sama soojaga tagasi saaks... saingi.. aga see oli viga, ...sest bussi tuules oli Kamaz.. enam sama trikki korrata ei oleks õnnestunud (pean silmas paremale põllule või sellele päästvale nõlvale keeramist) kuna olin saanud just teele tagasi, oli auto kurss suht täpselt Kamazi silla vahele sihitud ja paremale rebimine oleks tõenäoliselt tähendanud ainult Kamazi tabamist küljega. (tõe huvides pean mainima, et erinevalt bussist Kamaz sise kurvi ei lõiganud), kui eelnevat keissi ei oleks olnud oleksime mõlemad ilusti ära mahtunud. Olukorras kus tundus juba, et enam valikuid ei ole, tulid Kamza poisid geniaalsele mõttele ja keerasid ise vasakule põllule (nende poolt vaadates paremale). Sel hetkel tundus elu ikka kuradima ilus.. Toungue ja siis ütles kaardilugeja nagu tõeline profesionaal: 26,3 lähme vasakule  Big Grin . 

Kogu see pull käis ära mingi 5 seki jooksul, isegi pulss ei läinud üles. Hiljem Kamza poisse tänades, piloot ütles, et ta enne keeras ja siis alles vaatas, et kuhu.., sai kohe aru, et mul valikuid napib. Õnneks seal kraav sügav ei olnud, poisid tegid põllul kena kaare valisid koha, kust teele tagasi saaks ja siis tulid kena hüppega, esirattad 20cm õhus ilusti teele tagasi. Toredad poisid olid. 
Ma ei tea miks, aga millegi pärast ma arvan, et "päris elus" see keiss ei oleks nii õnneliku lõpuga olnud.. aga see ei olnud päris elus, see oli talverallil ja kõik on OOL RAIT.

Hiljem ma enam lendureid ei näinud või ei pannud tähele. Aerofloti kotkad tegi parematel päevadel piruette kaskaadis 360+180, koos vahepealse pöörlemise suuna muutusega, vot see oli tase.. a siis olid hanged ka 3m ja muru rohelisem.. ühesõnaga OLI MEIE PARIM RALLI, olenemata sellest mis tabel näitab  Smile

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne