Projekt Ural mootorsaag
#21

Urali karbuss oli nuhtlus, ilmselt klapiliblakad kord pidasid, kord mitte. Jätsin pumba vahelt välja. Tõin bensiini omavooluga membraani taha. Uue voolikustutsi tegin mingist vetsüstla nõela tagaosast. Käivitamine läks ühe tõnbe jagu pikemaks, aga siis OK.
Vasta
#22

(29-02-2016, 12:17 PM)pen.skar Kirjutas:  Urali karbuss oli nuhtlus, ilmselt klapiliblakad kord pidasid, kord mitte. Jätsin pumba vahelt välja. Tõin bensiini omavooluga membraani taha. Uue voolikustutsi tegin mingist vetsüstla nõela tagaosast. Käivitamine läks ühe tõnbe jagu pikemaks, aga siis OK.
vanamees omal ajal puuris vist karpa düüse ümber ja sai pilli korralikult tööle,vist tegi isegi külasaage ümber.
Vasta
#23

Midagi erilist pole toimunud kuna süüdet pole ikka kuskilt leidnud.Lähiajal võibolla saan isegi vist ja siis tahaks esimesed hääled ära kuulda.

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta
#24

Tervist!

Ural 2le sobivat süütesüsteemi müüakse ka Põlvas RH Autoosades. Enda Uralile tõin sealt uue peale vana läbi põlemist. Istus ilusti vana asemele, ainult väljasuretus nupu jaoks puudus juhe. Eks osavamad vennad oskavad vajadusel selle sinna ise juurde meisterdada, Wink ise läksin tooreklapiga väljasuretamise teed.
Vasta
#25

Mul tutikas ural pakkuda,isegi sain käima mingi aeg tagasi.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#26

(22-03-2016, 08:16 AM)Mats metsast Kirjutas:  Tervist!

Ural 2le sobivat süütesüsteemi müüakse ka Põlvas RH Autoosades. Enda Uralile tõin sealt uue peale vana läbi põlemist. Istus ilusti vana asemele, ainult väljasuretus nupu jaoks puudus juhe. Eks osavamad vennad oskavad vajadusel selle sinna ise juurde meisterdada, Wink ise läksin tooreklapiga väljasuretamise teed.
Väga õieti tegid see nupust suretus pidi ka üks elektonsüüte surmas süüdi olev komponent olema Toungue .
Vasta
#27

Mul on pakkuda Urali tihendeid. Kui huvi.

T.
Vasta
#28

Nii, vahepeal sai asjaga tegutsetud ja ligi võetud 15euroga elektron süüde.Süüde pidi korras olema aga kui peale pistsin siis säde njetu.Täna ööseks panin ta juba ahju külge konksu otsa rippuma et saaks niiskuse välja ning homme proovin uuesti.Nii kui sädemepoisi ülesse leian siis lasen sõbral filmida ka kui esimesi käivitus tõmbeid proovin ja siis pistan youtube kõigile vaatamiseks (täna sai ostetud uus küünlajuhe ka)

Paar pilti käib asja juurde

[Pilt: 12903809_995780300457430_1246640733_o.jpg]

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta
#29

Mul on selline mõte, et kui on originaalis kontaktsüüde ja nüüd paned elektroni, siis kas sama hoorattaga ikka hakkab toimima? Družbal justkui tuli ka hooratas ära vahetada. Talupoeg on selles teemas kompetentsem, ta selliste saagidega rohkem tegelenud, ehk kommenteerib. Ma ühe Družba olen niimoodi ümber ehitanud ja seal tuli küll teine hooratas panna. Aga see oli nii ammu, et täpselt ei mäleta enam.
Vasta
#30

Jah, ka minu arust ei sobi kontaktsüüte hooratas elektronile. Võin eksida, aga kas mitte magnetite asetus pole teine?
Vasta
#31

(24-03-2016, 11:08 AM)ahtos Kirjutas:  
(22-03-2016, 08:16 AM)Mats metsast Kirjutas:  Tervist!

Ural 2le sobivat süütesüsteemi müüakse ka Põlvas RH Autoosades. Enda Uralile tõin sealt uue peale vana läbi põlemist. Istus ilusti vana asemele, ainult väljasuretus nupu jaoks puudus juhe. Eks osavamad vennad oskavad vajadusel selle sinna ise juurde meisterdada, Wink ise läksin tooreklapiga väljasuretamise teed.
Väga õieti tegid see nupust suretus pidi ka üks elektonsüüte surmas süüdi olev komponent olema Toungue .

Just nii on. Mul Družba-4 Elektron ja kui nädal tagasi otsustasin talle hääled sisse puhuda juhtus selline lugu, et algul justkui oli säde ja tegi mõned paugud ka, aga siis jäi vait ja süüde kadunud. Lahkamisel selgus, et karbussi all oli küünlajuhe ilmselt lekkivast bensust pehmeks läinud ja juhtmesoon sees ära mädanenud. 

Elektronsüütega ei tohi tekitada olukorda, kus säde ei saa läbi küünla joosta. Piibu mahavõtmine seiskamiseks on kasutusjuhendi kohaselt keelatud ja üks põhilisi süütesüsteemi riknemise põhjuseid. Lisaks rääkis venekeelne manuaal sellest, et mootori õige seiskamine käib karburaatori uputusnuppu all hoides.

Tervitades, IP
Vasta
#32

(01-04-2016, 07:07 AM)Raudpats Kirjutas:  Mul on selline mõte, et kui on originaalis kontaktsüüde ja nüüd paned elektroni, siis kas sama hoorattaga ikka hakkab toimima? Družbal justkui tuli ka hooratas ära vahetada. Talupoeg on selles teemas kompetentsem, ta selliste saagidega rohkem tegelenud, ehk kommenteerib. Ma ühe Družba olen niimoodi ümber ehitanud ja seal tuli küll teine hooratas panna. Aga see oli nii ammu, et täpselt ei mäleta enam.

Elektronil hooratas nelja magnetiga aga kontaktsüütel kolme magnetiga. Ja veel on vahe väntvõllis. Elektronsüütega sael puudub kontakte avav nukk võlli otsas. Sama lugu nagu Uraligagi.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#33

No praegu vaatasin et mul 4magnetiga magneeto/hooratas.

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta
#34

Selline süüde ja hooratas siis mul on

[Pilt: 12910073_996555833713210_148338773_n.jpg]

Lapse suu seletab rohkem, kui mehe.
Vasta
#35

kas on kellegil pakkuda urali starterit ?? võib ka muid uusi juppe pakkuda ..
Vasta
#36

(25-11-2016, 20:13 PM)stigay Kirjutas:  kas on kellegil pakkuda urali starterit ?? võib ka muid uusi juppe pakkuda ..
kuskil peaks olema
Vasta
#37

(25-11-2016, 20:13 PM)stigay Kirjutas:  kas on kellegil pakkuda urali starterit ?? võib ka muid uusi juppe pakkuda ..

Sa igaks juhuks vaata, äkki sobib ka Družba oma? Viimase otsa Uralidel oli selline vigur, et starteri augu sisse sai panna ka Družba oma, seal on selle jaoks eraldi kinnituskohad. Ise ka enne ei teadnud, kui nägin ühel mehel ja siis kodus vaatasin - mul endal ka sellise korpusega Ural olemas, kus saab kasutada mõlemat starterit
Vasta
#38

proovisin druzba oma ei lähe kuidagi. saag on ural 2 elektrooniline 88 a
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne