On see tööriist või mis?
#1

Mis see võiks olla?

[Pilt: IMAG0480.jpg]
Vasta
#2

Kas see pole mitte pidurklotside vahel asuv pinguti...ehk reguleerimise polt.
Vasta
#3

Ma pakun, et see on pidurikatete liimimise rakis. 
Lööd vanad katted maha, epo liim peale ja uued katted paika. Siis keerad klotsid trummlisse pinge alla. Teise päeva alustad järgmistega.
Vasta
#4

(28-02-2016, 22:01 PM)motamees Kirjutas:  Ma pakun, et see on pidurikatete liimimise rakis. 
Lööd vanad katted maha, epo liim peale ja uued katted paika. Siis keerad klotsid trummlisse pinge alla. Teise päeva alustad järgmistega.
EPO liim pidi kuumaga lahti sulama,  kuid hallil nõukaajal liimiti naiste nailon sukaga ja kuumutati suka sulamiseni    Big Grin

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#5

No ma ei usalda neid liimitud klotse,löön ka kohe needid igaks juhuks sisse. Aga seda asja võid ju tõesti kasutada katete liimimise jaoks....kui veel vaja kellegil. Tänapäeval vist sellega keegi enam ei tegele,sest poest kõik saada. Wink
Vasta
#6

(29-02-2016, 00:15 AM)h2rra Kirjutas:  EPO liim pidi kuumaga lahti sulama,  kuid hallil nõukaajal liimiti naiste nailon sukaga ja kuumutati suka sulamiseni    Big Grin

Just, just, see sukk tuli lahti. Nii, nagu kinni sulas, sulas ka lahti.
Epo liim pidas küll. Tegelikult tuli aga liimida BF liimiga. Tehase klotsid olid kinni sellega.
Kuda küll härrasmees julgeb kahelda EPO võimekuses. Sellega tehti kõike, liimiti klotse, lõhkikülmunud mootoriplokke, hambaid proteesi külge. Ja lõpeks ka sportlased tarvitasid EPOt ohtralt.
Vasta
#7

Samast kastist tulid ka need klotsid. Materjal kuidagi sellinne ... pehme...

[Pilt: IMAG0483.jpg]
Vasta
#8

Tegelikult liikus vene ajal liimi, mida pärast klotside liimimist teatud temperatuuril ahjus kuumutati ja sai nagu originaal. Sellist liimi oli saada numbritehastes, näiteks Tartus nn. telefonkas.
Vasta
#9

To Peeter80. Pehmed -klotsidele needitud Dt 54, T-74 pidurilindi materjal. Ole rahulik- kasutamisel lähevad kenasti kõvaks. Võivad kõrged olla. Mahakäiamisel kasuta respiraatorit- sisaldab tublisti asbesti !
Vasta
#10

(29-02-2016, 10:01 AM)motamees Kirjutas:  
(29-02-2016, 00:15 AM)h2rra Kirjutas:  EPO liim pidi kuumaga lahti sulama,  kuid hallil nõukaajal liimiti naiste nailon sukaga ja kuumutati suka sulamiseni    Big Grin

Just, just, see sukk tuli lahti. Nii, nagu kinni sulas, sulas ka lahti.
Epo liim pidas küll. Tegelikult tuli aga liimida BF liimiga. Tehase klotsid olid kinni sellega.
Kuda küll härrasmees julgeb kahelda EPO võimekuses. Sellega tehti kõike, liimiti klotse, lõhkikülmunud mootoriplokke, hambaid proteesi külge. Ja lõpeks ka sportlased tarvitasid EPOt ohtralt.

Minu teave ongi kuuldud klientidelt, kes mind toimetamise ajal segasid "targa spetsialisti" garaazi taga kuuldud juttudega. Mina kasutasin ikka klassikat... neetimist.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#11

(29-02-2016, 10:24 AM)Peeter80 Kirjutas:  Samast kastist tulid ka need klotsid. Materjal kuidagi sellinne ... pehme...

[Pilt: IMAG0483.jpg]
 Esimesed klotsid  ZIL  autole vast

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#12

ZILil oli pööraga pressimine. Sellel klotsil pole nagu pööra kohta.
Pildilt on raske ka mõõtu ütelda. Pakuks siiski, et tegu on väikeste klotsidega ja kuuluvad IZile. Mootorratas siis.
Vasta
#13

See on päris hea abinõu klotside fikseerimiseks ja liimimiseks.Sügaval vene ajal toodi autoteenindusse kuumutuskapp piduriklotside liimimiseks,paganama hea oli selles kana grillida.Mitu head aastat sai üle laupäeva kui oli töövahetus kana küpsetada.Siis vist võluti kuskilt ka see õige liim välja ja üks tegelinski pidi ikka proovima kuidas asi välja tuleb.No vist sai klotsid liimitud aga kapp oli hukas ,piduriklotsi hais enam välja ei läinud.Aga LADA esiklotse küll pandi EPO liimiga peale ja ei nad kadunud kuhugi,trummelpiduri omad said kõik needitud.
Vasta
#14

(29-02-2016, 14:44 PM)roosteuss Kirjutas:  Aga LADA esiklotse küll pandi EPO liimiga peale ja ei nad kadunud kuhugi.

Lada esiklotsidel oli originaalis 4 auku metalli sees, vastavad süvendid tuli teha ka friktsioonmaterjali, aukudesse sobis hästi suusakepist lõigatud puksid, koos epo-liimiga püsisid igatahes väga hästi. Mäletamist mööda kasutati friktsioonkatteks Zil-i klotside materjali.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#15

(29-02-2016, 14:21 PM)motamees Kirjutas:  ZILil oli pööraga pressimine. Sellel klotsil pole nagu pööra kohta.
Pildilt on raske ka mõõtu ütelda. Pakuks siiski, et tegu on väikeste klotsidega ja kuuluvad IZile. Mootorratas siis.

Olen ka seda meelt kuna asi tuli kastist kus enamus ikkagi mootorrata jupid olid sees... 
Vasta
#16

(29-02-2016, 08:39 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  . Tänapäeval vist sellega keegi enam ei tegele,sest poest kõik saada. Wink

Tegeletakse ikka, eriti kui pood milles  jupp võib küll saada olla asub teisel pool maakera.

Traktori siduriketas sai taastatud seal:
http://www.pidurimeister.ee/
Vasta
#17

Need rohkem emmilise klotside moodi.
Vasta
#18

https://cache.osta.ee/iv2/auctions/1_1_29508110.jpg    Dnepr 650/K-750-le piduriklotsid.
Vasta
#19

Panen veel ühe huvitava jubina pildi. Mulle tundub nagu mingi abinõu

?

[Pilt: IMAG0502.jpg]
Vasta
#20

Võrri mootori tõmmits.(osandamiseks)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne