assünkroonmootori uue põlvkonna mähkimine
#1

Enne kiire kevade tulekut küsiks:  Mida Teie arvate?

https://youtu.be/0gbskr-rVwU

https://youtu.be/kObWDnmFCvM

https://youtu.be/b6TPKViSffg

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#2

Tehnoloogilise poole pealt ei oska kaasa arutleda kahjuks, kuna elektriga sõber ei ole, et kas on innovatsioon või mitte. Küll aga jälginud nende tegevusi juba mingi aja ja vähe kummaline tundub see lugu. Lõhnaks nagu mingi petuvärgi järgi, aga päris kindel ei saa ka olla. Kõlanud väited-odav toota, ökonoomne, pika kasutusajaga, maailmas analooge ei oma, nagu ikka-ei lähe palju kokku reaalse eluga ja mingeid konkreetseid vastuseid väidete paikapidavuse kohta pole antud. Et kui odav siis, kui ökonoomne jn?
Eelmisel aastal oli neil vaja ratas näituseks valmis saada ja väidetavalt oli ikkagi puudu 3500€, mille siis keegi eraisik välja käis. Põhivärk oli samas nagu juba olemas koos mootorite ja viguritega, milleks siis veel hunnik raha? Muidu vist rahastatakse seda värgindust pisiannetustega ja antakse ehk vastu lubadusi kunagi tasuda vastavates aktsiates või umbes nii. Natuke tundub olema selline pereäri moodi asi, mille finantseerimiseks patriootiliste hüüatustega pappi nurutakse, et härradel kuskil ametis oleks võimalik käia. Korralikult sisustatud töökoja käigushoidmine pole odav lõbu ja paisab, et nende garage kuskil lagunenud garaazhikompleksis ei asetse kaa.

Toote väljanägemine pole ka eriti õnnestunud, seda just rataste erinevat suurust ja muud kompunni vaadates, mootor küljelt avatud jne. Nagu vastavate vidiote kommidest aru saab, siis tekib ka kohalikel kodanikel palju küsimärke. Ja sellega, et paneme autole neid mootoreid rataste sisse 4 tk, toidab võibolla vähemteadlikku publikumi, kuna sarnaseid asju on tehtud juba automobiili leiutamisest saati, elujõuliseks pole lahendus saanud kahjuks. Hetkel on kogu elektritranspordivärginduse eksklusiivsus ikka täiesti konkreetselt akutehnoloogia taga, mootoreid osatakse teha küll igasuguseid.
Vasta
#3

Tore jutt nagu sellel maal kombeks-kõik mõtlesime ise välja kõik tegime ise,no miks kurat siis saksa peab saatma kontrolliks ja paju pappi veel täielikust õnnest puudu on. Aga 200kmh kihutav vaikne elukas on tore küll-vöötrada ületav penskar saab alles taevas teada kes ta ära viilutas Toungue .
Vasta
#4

Ma ei taipa sellest asjast mitte midagi. Kuid peale selle Dujunovi mootori on venelastel olemas veel ka Škondini mootor
https://www.youtube.com/watch?v=jxVSNVTWD6Q
See on samuti superleiutis elektrimootoriga jalgratas, mis väidetavalt ei oma analooge mujal maailmas.
Vasta
#5

mäletan, et kunagi oli keskast pühapäeviti mingi saade, kus näidati igasugu leiutisi ja suu oli ikka üsna lahti vajunud selle kuliibinluse peale, mida paljukannatanud leiutajad välja mõtlesid ja valmis nikerdasid ilma tööriistade ja ilma materjalideta. kui need kõik asjad tänapäeval tootmises oleks, siis näeks meie maailm hoopis teisiti välja, kui seda enam üldse oleks muidugi. tegelikult me juba elame tulevikus, kui kasvõi kümne aasta tagusega eluolu võrrelda.
Vasta
#6

(03-03-2016, 23:06 PM)alfredo Kirjutas:  mäletan, et kunagi oli keskast pühapäeviti mingi saade, kus näidati igasugu leiutisi ja suu oli ikka üsna lahti vajunud selle kuliibinluse peale, mida paljukannatanud leiutajad välja mõtlesid ja valmis nikerdasid ilma tööriistade ja ilma materjalideta. kui need kõik asjad tänapäeval tootmises oleks, siis näeks meie maailm hoopis teisiti välja, kui seda enam üldse oleks muidugi. tegelikult me juba elame tulevikus, kui kasvõi kümne aasta tagusega eluolu võrrelda.
Mis brožüür se nõukaajal venemaal ilmus, kus tavaleidurid oma tegevusi said kajastada? Oi vist "Junõi tehnik" Japsid tellisid kah oma saarele postiga. Seni kuni vene bürokraatiast asi läbi näriti oli japsidel ammu juba patent võetud. Vene esimisi värvitelekaid osteti kah jaapanisse koos raudtee vagunitega. Telekatest võeti väärismetallid välja, eksporti minevad kaubakastid pidid olema oksavabast puidust sellest tehti mööblit ja vagunid läksid otse ahju ümbersulatamisele. Jaapan ju vaene maa    Big Grin

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#7

Lugesin just Gennadi Muravini raamatut nõukaaegsest kirjastustegevusest ja need torud, millest vaene kirjastus, tõlkijad-toimetajad, kirjatsura jt. läbi käima pidid, et asi ilmumata ei jääks, olid ikka väga väikese auguga, sõlme keeratud ja korralikult punaseks kuumutatud. Aga näedsa, kirjatarkus ei jäänud seetõttu levimata ja rahvas oli tollal kordades haritum, iseasi, mida tolle suure tarkusega enda olude parendamiseks siis teha said. Tollal oli bürokraatia ja lollus ideoloogiline, nüüd lihtsalt bürokraatlik, ilma mingi ideoloogiata, koos näilise vabadusega, kus kontoll käib mingil teisel, kõrgemal tasemel ja kellele seda nüüd vaja on?

Ei usu jah, et japsid kasvõi sellesamale juunõi tehniku eksemplarile kasutust poleks leidnud, sealmaal ju paberist voltimine moes Smile Mingil ajal hakati telekast ka jaapani tehnoloogilist mahajäämust kuskil vremja kolmandas neljandikus näitama, kus siis meie korrespondent sisenes kohalikku händimänni ja vaatas kätega riiulitel olevaid kamasuki magneetofone ja muid meie mõistes imeasju, kommenteerides nähtavat umbes niimoodi, et kes need küll ära osta jaksab, massiline tööpuudus ja kapitalistlik ilmakord lisaks, endal ila jooksmas, silmad kui tõllarattad.

Amerikaanosed on igastahes sokis. Ma ei saa aru, kes neid lollakaid pealkirju küll välja mõtleb? Huvitav oleks täpsemalt teada, millise kontinendi elanikud  siis sokis on-kas lõuna- või põhjaameeriklased?

Ehitanud asjast parem tsikkel, tunduks vähe loogilisem kogu kontseptsioon. Näitusel olid seinale kirjutatud veidi reaalsemad andmed, kui eelnevalt kõlanud 30Kw jaksu ja 250km/h kiirust.
Iseenesest on tegemist vist siiski päris asjaga, neil on isegi koduleht ja seal näidatud hunnik patente. Millegipärast pole viimaset leiutisest kuskil midagi mainitud, vaid foorumis käib mingi kõrvaline arutelu, et tahaks osta jne. Vähe kummaline on see asi ikkagi. Lugesin seal mingi vanema artikli läbi ja selgus, et nad ühendavad mähise korraga nii tähte kui kolmnurka, aga siis vaja mingit kallist kontrollerit, et asi toimiks. Kuna kokkuhoid elektrilt pidi tulema kuni 50%, siis on selge, miks asi pole massidesse läinud. Kohalik elektrimahhvia on asjale veto pannud Toungue  
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne