UAZ 3303 diisel 88a.
#1
Tundub, et õuel ei ole vanatehnikat kunagi palju. Otsinud olen siis uaz kastikat juba üle poole aasta ning lõpuks sai lohistatud üks isend õuele. Olles jälginud müügikuulutusi siis vahel tekib isegi imestus kuidas tahetakse vanaraua eest raha saada.

Tegemist siis Uaz 3303-ga kabiin ja raam on vaata et väga heas korras, keevitamist on väga vähe, ning enamus sellest on ka kõverate plekkide väljavahetamine. Vahekast ja sillad toimivad kenasti.
Hetke plaanid on asi võtta täiesti pulkadeks ning oma käe järgi hakata kokku laduma. Kuna tegemist siis ikkagi kastiautoga saab ta ülesandeks olema metsas käigud  ning palju erinevad vedamisülesanded. Selle tarbeks ootab aistevahele minekut töötav 2.3 indenori vabalthingav diisel, mis saab enne lõplikult kabiini pealetõstmist ka väikse remondi. Hetkel käib ehitus väga vaikselt ning kohe kui ajateenistus lõppeb saab asi hoo sisse.

Pilte ka siis.
Tagasi tee kodupoole
[Pilt: 0109767377a7540.jpg]

[Pilt: 01097673270c1ca.jpg]

[Pilt: 01097673290c9f4.jpg]

[Pilt: 010976733348788.jpg]

[Pilt: 0109767335f3fcc.jpg]

[Pilt: 01097673474fda1.jpg]

Kast oli täielikult mäda ning see sai esimesena maha visatud.
[Pilt: 010976732587b5e.jpg]

[Pilt: 0109767321bb87a.jpg]

Sisse tulevad sellised väiksemat sorti istmed.
[Pilt: 0109767375998d9.jpg]
Vasta
#2
Mis sul Volga mootori vastu on? Neid saab asenduseks kopikate eest tänapäeval ja see, et selline ümberehitus iial ära ei tasu on ammu välja arvutatud. No ok, tasub siis kui iga kuu mitukümmend tuhat sõidad, vaevalt et konkreetsel isendil niipalju prognoosid.
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
#3
Volga vastu pole peale selle korraliku küttekulu midagi. Kuna maakoht asub kodust 150 km kaugusel ja mets sealt 20 km kaugusel siis tuleb sõitmist päris palju.
Samas mulle meeldib, et diisliga saab rahulikult aeglustiga podistada. Mootor koos kastiga sattus ka niisama kätte.
Vasta
#4
Olles kõrvalt näinud ühe grupeeringu tegemisi, kes mõni aeg tagasi paigaldasid UAZ-idele (villistele, kastikatele, kui ka bussikerelistele) diisleid, võin mõningaid nende kogemusi jagada. 2,3 jääb nende väitel mannetuks. Ära veab 2,5 turboga (Scorpiolt). Aga siis tekib jahutuse probleem. Originaal UAZ'i radiaatorit jääb väheks. Kuna sinna laiuselt suuremat ei anna paigutada, pandi kaks radiaatorit üksteise ette. Nõnda said hakkama. Kas ka 2,3 mootoriga ülekuumenemine kummitas, ei mäleta.
Kütuse kulu jääb 13-14 liitri ümber.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#5
2,3 tõesti mannetu,mul nissan 2,3 sd vahel.Lund lükates jõudu küll,mudas sain ka hakkama niipalju kui sinna sattusin,aga liivas täitsa jokk.Männiku karjääris kunagi saafaritel lääne omad panid kui püssid tõusust üles,ka uaasik bensukonega läks vist üles välja,aga mina oma 2,3 vabalthingavaga poole mäe peal lihtsalt minestab,täielik piin oli ja vimaste seas vintsisin end üles.
Vasta
#6
Õigus mehed,volgat 2.3 veel tirib aga uazikule mõtetu ettevõtmine.Mootori võimsusest 2/3 kulub müra tekitamisele ja 1/3 jääb edasi liigutamiseks.
Vasta
#7
Paip autolammutuses  üks VW- LT vanakooli 6 silindrilise diisliga (komplektne veel) koos tagasilla ja käigukasti-kardaaniga.
Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45
Vasta
#8
See volkari 2.4 on päris hea tummise vedamisega aga pelgan teda suht palju. Oli mul selline 740 volvo peal. Pigem olen mõelnud mõne 1.9 peale.
Vasta
#9
Antke andeks aga see pruun korviste(sporiste) on nagu sea seljas sadul selles autos. Ma ei saa seda mitte heaks kiita Sad

Diiseldamine on ilmselt kui vähegi praktilisemalt kasutada soovida mõtekam,kui see iidvana bensiini mootor. 
http://www.kodu.pri.ee/ta
http://www.kolhoos.pri.ee/
http://www.talleks.pri.ee/
https://picasaweb.google.com/118166576673254374648

Oodatud on kõigi Elva EPT endiste töötajate mälestused,pildid ,seose maaparandustöödega või muidu erinevate juhtumistega tööpostil!
Vasta
#10
MAZ, siin räägitakse ju 150 km otsadest. Muidugi peab juhiiste olema mugav.
Vasta
#11
Eest iluvõre puudu vä? Lakapeal mul äkki on, kui vaja.
Tervitab Veteran.
Vasta
#12
Iluvõre on olemas. Iste istub sisse nii et seal jääb ruumi ka sõitmiseks.
Vasta
#13
13-14 liitrit diislit põletada läbi 2.3L mootori on küll raiskamine.

Dodge Ram tehase versioonis põletab läbi 5.9 mootori ca 12liitrit diilit, koorma kaal ei mängi rolli.

Küttekulu kasvab pisut kui minna koorma kõrgusega tublisti üle katuse
Vasta
#14
Täpsustan istme värv või see kate on väga ebameeldiv  Sad
http://www.kodu.pri.ee/ta
http://www.kolhoos.pri.ee/
http://www.talleks.pri.ee/
https://picasaweb.google.com/118166576673254374648

Oodatud on kõigi Elva EPT endiste töötajate mälestused,pildid ,seose maaparandustöödega või muidu erinevate juhtumistega tööpostil!
Vasta
#15
(06-03-2016, 11:57 AM)lauren Kirjutas: See volkari 2.4 on päris hea tummise vedamisega aga pelgan teda suht palju. Oli mul selline 740 volvo peal. Pigem olen mõelnud mõne 1.9 peale.

1,9 ei passi veoautole kohe mitte.
Kui on kindel tahtmine diiseldada, siis võta ikka mõni asisem mootor sinna. Töömahtu pigem 3 liitri kanti.

Ma ei tea kuidas UAZ-ikul mootori jaoks ruumi on, kas r6 sinna ära mahutada oleks reaalne?
Vasta
#16
Kindlasti võiks sinna midagi kangemat peale panna. Aga mida arvavad selle peale sillad, käigu ja vahekast. Samuti pean arvestama ka seda et ARK-s kõik korda saaks.
Vasta
#17
Aja orig. mootor jonksu ja vähe peale ka ning magad rahulikult.Ega sa ju igapäev metsa vedama hakka.Nende pojektidega enamasti ikka nii et peale valmimist tahaks jälle miskit paremat jne.
Vasta
#18
Väga pommikindel ja suure väändega madalatel pööretel ISUZU TROOPER C-190 mootor. paigaldatud GAZ- 69 pealeja registris kah koos tüübikinnitusega. Hammasratas ülekanne nukkvõllile. Mootor uuematel pöörispumbaga ja pumpa aetakse ringi rihmaga.




https://youtu.be/YMmcQ_K-wo8
Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45
Vasta
#19
Millest ma nüüd hästi aru ei saa? Ikka on kiidetud diisli väändemomenti võrreldes bensiinimootoriga. Kommentaaridest aga selgub, et 2.4 diisel on jõuetum kui 2.4 klikiaegne vene bensukas. Samas tuntakse hirmu, et mida Uaziku sillad ja kastid teevad kui kõvem diisel peale panna ja et samaväärse võimsusega diisel põletab palju rohkem kütust kui bensukas. Selliste loogikate alusel võiks siis ju ka traktoritel bensiinimootoreid kasutada. Milleks neile siis ikka palju kütust õgivaid jõuetuid mootoreid paigaldatakse? Smile
Vasta
#20
ehk on vahe mootori pööretes ja siis vastavalt kasti silla ülekannetes.
need peavad kokku sobima muidu ei saa head asja
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne