07-03-2016, 10:57 AM
(06-03-2016, 17:06 PM)maitus Kirjutas: Millest ma nüüd hästi aru ei saa? Ikka on kiidetud diisli väändemomenti võrreldes bensiinimootoriga. Kommentaaridest aga selgub, et 2.4 diisel on jõuetum kui 2.4 klikiaegne vene bensukas. Samas tuntakse hirmu, et mida Uaziku sillad ja kastid teevad kui kõvem diisel peale panna ja et samaväärse võimsusega diisel põletab palju rohkem kütust kui bensukas. Selliste loogikate alusel võiks siis ju ka traktoritel bensiinimootoreid kasutada. Milleks neile siis ikka palju kütust õgivaid jõuetuid mootoreid paigaldatakse?
Kangiseadus kehtib...
UAZ on väikeveok ja üsna kerge ehitusega. Kuna bensupõletaja pöördemoment tuleb pööretel, siis ei ole jõuülekanne enam nii suure pinge all. Diiseldades tood tapva momendi allapoole ja hakkavadki pulgad lendama. Loodetud ökonoomiat aga piiraja lähedusest enam ei leia ka diislil.
Maanteesõit UAZga on paras piin. Isegi heas korras isendiga. Paarkümmend km on OK, viiskümmend elab üle aga 100+ - see on juba SM.
Odavam on panna korralik bensupõletaja peale kui diiseldamise keberniiti üle elada. Aga igaüks elab oma elu nii keeruliseks, kui ise soovib
Minul on ka samasugune Krooks, praegu veel bensukas. Plaan on 1,9 40 kW diisel kinnikeevitatud difriga kardaanide vahele tõsta. Tõsi, mu oma ei ole legaalne ja on viimasel kahel aastal liikunud vaid aeglaste käikudega. Kiireid käike vaid sedapalju, et vahekasti hoob kinni ei jääks.
Vaadates seda istet, siis tasub teha isteproovi tööriietes. Ma ei mahu RAFi istmele ronima, see paistab olema veel paksema padjaga...