16-03-2016, 09:09 AM
(15-03-2016, 22:59 PM)maitus Kirjutas: Miskipärast on siin nii, et vaidlus käib ainult vanade vabalthingavate diislite ja originaali vahel. No saast on ju mõlemad. Kas sinna ei kannataks siis aga panna mingit uuemat bensukat, mille KW samasse piiri jääks, et sildu ja kaste ei lõhuks, aga samas ökonoomsem ja ergem oleks?
No kessseloll nüüd kallist, janust ja jaksitut bensukat aretama hakkab
Mõttel oleks jumet, kui originaalmootor oleks täielik saast. Aga heas toitumuses isend jaksab Krooksulist liigutada küll. Ega kütusesäästu säärase suurepärakulise arodünaamikaga maanteekiirusel tule kusagilt, maastikukulu aga sõltub otseselt sohvri oskustest.
Kuigi iseenesest tuleks ju mudastes oludes hea rehviga kasuks, kui mootor käiks rammusa 4 asemel näiteks 7 krpm peale välja
Keskmine iseehitaja kardab ju elektrit. Hääd bensupajad on aga MPIpurtsu ja kontaktivaba süütega.