18-03-2016, 10:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2016, 10:51 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(18-03-2016, 09:57 AM)zurik Kirjutas: Ok dodge Ram 2500 pikkus on 5,4 m nii et ikka natuke on pikem,see muidugi oleneb keretüübist jms. Kaalu kohe ei leidnud aga tühjalt peaks jääma sinna 3000-3500 juurde.
...
Ma ei laida mõtet maha aga lihtsalt eeltööd on vaja teha ja võrrelda rohkem andmeid kui lihtsalt töömahtu ja võimsust kw.
Pikkus on vaid osa tõde. Palju on totke baas ehk teljevahe? Pikkuse ja teljevahe suhe koos mõlema serva ülenditega määrab teoreetilise maastikuvõimekuse. Mis ON UAZ-l parem , siin pole millegi üle vaielda.
Milliseid andmeid veel peaks ühe mootori teise vastu vahetamisel silmas pidama? Tuletan meelde: me räägime mootorivahetusest, mitte auto täielikust ümberehitamisest teise jõuülekande sobitamise ja vedrustuse geomeetria muutmisega.
Paluks mitte valesti aru saada: ma ei ürita siin kedagi takistada. Tuletan meelde, et teema elab (loodetavasti) veel pikalt ja nii saavad järgmised huvilised üsna põhjalikult oma plaane läbi mõtiskella. Siinkirjutatut arvesse võtta või ignoreerida, kui nii paslikum tundub.
On lihtsalt kurb nähe, et keegi panustab oma aega ja vahendeid juba teadaolevalt nigela asja loomiseks vildakatel eeldustel. Tuletan meelde, et üks ülesandepüstituses mainitud eesmärke oli läbida 100+ km maanteed valutult. Ükskõik, milline föönita ja malmist "kakskomakolm" ei kvalifitseeru kuidagi maanteel "vaevatu" alla.
Kui ülesandepüstitus oleks olnud stiilis: mul on mootor , mul on UAZ ja mul näpud jubedalt sügelevad neid paaritama, siis poleks üldse teemat, mida arendada. Hobid ei pea olema mõistlikult põhjendatavad
Teemaalgatajale aga pakun oma Krooksu kasti: täiesti kabe ja lõhkumata. Minu jaoks mõttetult kõrgel, suur ja raske. Kui on huvi, siis PM.