UAZ 3303 diisel 88a.
(21-03-2016, 23:32 PM)Tercel Kirjutas: Kes uazi tehnikaga sinapeal ei ole, see ei peagi aru saama, igatahes käised ( varukad ) lahti diffriküljest , uazi varukad pinki ( käised ), maha treida volga mõõtu ja  volga südamikukülge kinni keevitada. Õiged pikkused ( sügavused ) mis maha treida jne. Natuke mõõtmist ja aretamist, saab päris head asjad.

Uaz pilt mul silme ees ja peale paja kõik pulkadeks tõmmannud.On kellegil volga silla pilti,et näha mis seal erinevat väliselt?
Vasta
Kas mitte kiirema silla installimisega ei ole sama lugu kui kehvema mootori paigaldamisega? Vaja ju rohkem jõudu siis nende rataste liigutamiseks..
Vasta
Hetke seisuga siis raam puhastatud nii kaugele, et saaks värvima hakata, tuleb oodata soojemat ilma. Kabiin sai täna külili keeratud, et saaks alt ära puhastada. Kabiini uurides on seal korralikult jama tehtud külaseppade poolt, tuleb plekid korralikult ära keevitada.
Vaikselt tegelen ka käigukasti ja fordi koja ristamisega. Motot lähemalt silmates on tegemist koodiga XD2 millel mega 2 kw rohkem, ehk 51.

[Pilt: 0109835433046b8.jpg]

[Pilt: 010983543196bfc.jpg]

[Pilt: 010983542788929.jpg]

[Pilt: 0109835429a2a96.jpg]

[Pilt: 0109835425de89a.jpg]
Vasta
Mul õnnestus Fordi koda Gaz 53-e kasti külge sobitada nii, et tuli ainult väga vähe koja ava lihvida, et see istuks siduri survelaagri juhtpinna flantsi otsa. Sedasi sain ka asja ideaalselt tsentrisse. Ainult et 53-3 suure kasti puhul tuli mul see sidurikoda selle külge enne kinni keerata ja siis kast koos kojaga mootori otsa tõsta Smile. Mul pole küll aimu kui suure läbimõõduga see Uaziku flants on, aga eks sinna saaks ehk tsentreerimiseks lisarõnga treida kui koja augu ja selle flantsi vahele ruumi peaks jääma. Vedav võll tuli mul ka lühemaks treida. Samuti tuli natuke lühemaks teha survelaagri juhtpinna see nö toru Smile
Vasta
Rõõm näha, et vaatamata metsikule arutelule asja mõtekuse üle on töö käima läinud. Arvestades sinu eelmisi ettevõtmisi, jõuab ka lõpuni. Edu.
Kõik, mis liigub, see ka kulub.
Vasta
Hetkel tundub, et istub suht valutult otsa. Flantsilt tuleb 2mm mahatreida siis jääb koda ilusti tsentrisse.
Vasta
(27-03-2016, 22:39 PM)lauren Kirjutas: Hetkel tundub, et istub suht valutult otsa. Flantsilt tuleb 2mm mahatreida siis jääb koda ilusti tsentrisse.

Ma ei treinud flantsi sellepärast, et siis oleks flantsi kinnitusmutritega natuke jamaks läinud- mutripead oleksid hakanud üle koja ava ulatuma. Sellepärast sai hoopis koja ava suuremaks tehtud. Arvatavasti on siis Uazikul ja Gazikul need flantsid üsna ühesuurused. 
Vasta
Tere.
Vanu pabereid sorteerides sattusin sellise toreda UAZ iku diizeldamise pakkumise otsa aastast ca.1997.Rahumäe kappremondi garaazist.
Juba siis tundus neid hindu vaadates suht kahtlane see asi.Aga huvitav,palju naad neid seal diizeldada jõudsid.
A.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Rendi nostalgiline RAF 2203 buss, juht + 8 reisijakohta.
Rendi nostalgiline RAF 22031 KIIRABI, juht + 2 doktorikohta + 1 patsient.
Rendi nostalgiline RAF 2203 MIILITS,juht + 8 reisijakohta.
Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
Aega on läinud mööda üsna palju ning uaz areneb päris jõudsalt. Lühidalt kokku võttes on kabiin keevitatud, raam on uuesti sillad alla saanud ning täna sai lõplikult aistevahele kinni mootor.

Kabiini lappimine.
[Pilt: 01098818013900b.jpg]

[Pilt: 01098818035761f.jpg]

[Pilt: 0109946689f3819.jpg]

[Pilt: 0109946693153be.jpg]

Kabiini lage eemaldades tuli selline üllatus laepealt välja.
[Pilt: 010994673357442.jpg]

Raam:
[Pilt: 01099467099e1b0.jpg]

[Pilt: 0109946713aa1bd.jpg]

[Pilt: 010994671525dc7.jpg]

[Pilt: 0109946721d1b1c.jpg]

[Pilt: 0109946725b9982.jpg]

[Pilt: 0109946731017ca.jpg]

[Pilt: 0110104891dbb88.jpg]

[Pilt: 0110104921a7542.jpg]

[Pilt: 0110104927270dc.jpg]

[Pilt: 011010493723de1.jpg]

Mootor oli vahepeal sellises seisus:
[Pilt: 01101049414cc52.jpg]

Täna valminud mootorikäpad:
[Pilt: 011010488523883.jpg]

[Pilt: 011010497103ce3.jpg]

Hetkel:
[Pilt: 0110104947f60a3.jpg]
Vasta
Viisakas töö.

Sul on praegu veel raam paljas - tee kohe eemaldatava haagisekuuli jalg valmis.
Vasta
Tsitaat:Sul on praegu veel raam paljas - tee kohe eemaldatava haagisekuuli jalg valmis

See on plaanis olnud.

Tänase päeva areng:
[Pilt: 13444461_1091820347547956_1979109190_n.j...e=57618E5B]
Vasta
Viimasest postitusest pea aasta möödas, tõsi ei ole seda aega ega viitsimist kirjutada siia. Krooksu projekt ei seisa ning lõpp on käega katsuda, et ta legaalseks saada. Hetkel sõidab omal jõul, peale aastast starteri otsinguid pole sobivat leidnud, eks peab vana ikkagi remonti saatma.
Hetkeseis siis selline ning millalgi postitan ehitamisest rohkem pilte ja juttu.
Veljed rändasid täna liivatormi kätte ning uued rehvid on ka ootamas.

[Pilt: 01109136814f70b.jpg]
Vasta
Tänase õhtu tulemus siis selline, loodetavasti saab homme rehvid peale venitada.
[Pilt: 011091368341bbc.jpg]
Vasta
Väheke aega on olnud vaikus aga krooksu sõidab ja toimetab ning on ära vedanud ka esimesed koormad. Eelmisest nädalast täiesti legaalne ja keera aind võtit Toungue 
Esimesed 500 km on sõidetud vähem kui nädalaga ning selle aja jooksul sai ära vahetatud käigukast (vana loopis 3 ja 4 käiku välja).

Kabiinis on needsamused ameeriklase istmed mis on päris mugavad ja turnides hea külgtoe ja peatoega.

Uksetihendid pärinevad zigulilt ja kapotitihend sierra pagasnikult, kapott on seestpoolt kaetud 2 kihilise pigimatiga ning fooliumkattega mürasummutus matiga (müratase vähenes täitsa talutavaks). Kuna vabalthingav diisel suudab tekitada õhuvõtuga päris ebameeldivat  resonantsi sai õhuvõtt orginaal õhukopsikuga viidud kabiini ja kasti vahele.

Mootori jahutuse eest hoolitseb nissani elektriventikas koos anduriga, vajadusel on võimalik ventikas käivitada ka lülitist.
Hetkel ootab vahetust termostaat kuna mitte kuidagi ei taha maanteel temp üle 75 tulla. Siin oli juttu ka ülekuumenemisest, maanteel sõita 80kmh ei tõuse temp üle 80 mingi valemiga, isegi kui 90kmh ja peale suruda. Soojendusradika kuumuse reguleerimise eest hoolitseb 740 volvo soojenduskraan.

Mootorit toidab MB vario küttepaak, millel on õige diisli võttur, kütte filtreerib vw golfi peenfilter.

Nokitsemis jagub aga on võimeline tööd tegema, esmalt ootavad vahetus pihustiotsad ning likvideerimist õlileke väntvõlli otsast, pesoo insenerid on sinna paigaldanud rasvanööri ning et vahetada selle ülemine osa, tuleb väntvõll välja võtta. Nukakett annab ka häälega enda kulumisest märku, saab ühe soojaga selle ka vahetatud.

Kindlasti selle jutu käigus tekib küsimus palju seda diislit siis ära põletab. Linn, maantee ja väheke 4x4 kõrvalistel teedel pluss tühikäigul käimine tuli kuluks 10l sajale. Laupäeval sai mütatud 5h polügonil, liiv, muda vesi jne välja sai suretatud mõned üksikud korrad oli kulu maksimaalselt 15 liitrit. Hetkel ei kahetse ning kiirendus ei ole ka üldse hull, eks seda mootorit olen timminud igastotsas ning väheke on ka küttekogust muudetud. Võrreldes 469 uaziga millel peal scorpio turbodiisel siis kohati jääb jalgu kastikale.

[Pilt: 01109582851f25c.jpg]

[Pilt: 01109583031f72e.jpg]
Vasta
ehk siis parem kui tehasest - väga viis!
...ja nagu head tarbeväärtust omavate tööriistadega ikka, viib Su masinast lugemine tõdemuseni, et tegelikult oleks mul samuti taolist asja vaja. Õnneks mööduvad sellised tuhinad enamasti nt ehituspoe kataloogi käestpanekul ja masinate kontekstis brauseriakna sulgemisega Big Grin

olles ca 5Mm furgooniga kulgenud, siis pärin kui tihti Sa tagumiste pooltelgede polte pingutada plaanid? Wink
(ilma liimimata tahtsid need mul iga paarisaja kilomeetri tagant kinnikeeramist. Väljapressiv õli annab õnneks vajadusest teada)

muidu 5Mm sõitu oli mulle ilmselt täitsa piisav läbisõit - esiklaasist väljapiilumine sellise numbri puhul püsivat kaelatraumat ei tekitanud, aga rohkema puhul ei oleks see ilmselt võimatu olnud...
(vihjan, et rattakoobas on neil masinatel suht kõrgel ning isegi madala põhjaga istme puhul on normaalmõõdus mehel pea laes ja avalikus liikluses eesoleva jälgimiseks tuleb pead mingis suunas kallutada)
insenerlik lähenemine: kui suurusjärk on õige, on kõik korras
Vasta
Tsitaat:olles ca 5Mm furgooniga kulgenud, siis pärin kui tihti Sa tagumiste pooltelgede polte pingutada plaanid

Väga hea tähelepanek Wink  proovin esimesel võimalusel üle kas annab peale pingutada.
Istmed on paigaldatud hingedele ja padjad on vasta porikoobast. Ise olen kuskil 180cm pikk ning laeni on veel minna küll.
Kui meenutada orginaalistmeid tunduvad need madalamal olema.
Eks paras aiatraktor on aeglustiga tühikäigul lõksutes  Big Grin
Vasta
Kas maanteel ikka 90 kannatab sõita?
Vasta
(16-05-2017, 00:37 AM)lauren Kirjutas:  ning likvideerimist õlileke väntvõlli otsast, pesoo insenerid on sinna paigaldanud rasvanööri ning et vahetada selle ülemine osa, tuleb väntvõll välja võtta. 
Tegelikult puudub vända eemalduseks tarvidus. On olemas vastavad riistad, millega ülemine pool vahetatud saab:
[Pilt: s-l1600.jpg]
[Pilt: s-l1600.jpg]
http://www.ebay.com/itm/Lisle-Sneaky-Pet...SwuspY~gja
_______________________
KKK all the way...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne