UAZ 3303 diisel 88a.

(03-06-2017, 23:47 PM)Marko Kirjutas:  See tihendivahetuse tehnoloogia ajab silmad jõlli. Teed ehk tööde käigust miski liikuva pildi?
Ajab endalgi, eks peab töökäigus õppima.
Vasta

(16-05-2017, 00:04 AM)13piisab Kirjutas:  olles ca 5Mm furgooniga kulgenud, siis pärin kui tihti Sa tagumiste pooltelgede polte pingutada plaanid? Wink
(ilma liimimata tahtsid need mul iga paarisaja kilomeetri tagant kinnikeeramist. Väljapressiv õli annab õnneks vajadusest teada)

nim mis jutt see siis nüüd on?mina olen uaazikuga tubli 75000 kulgenud ja no polnud selllist muret.porte kui sain võtsin samuti juppideks nagu teemaalgataja,sildadesse läksid lukud ja kokku tagasi ja samuti disla peale.org vahekasti otsas kust kardaan tagasilda läheb vot seal tuleb kõvera silmusvõtmega need m 10x1 poldid korralikult kinni keerata,mul tuli korra sõidu aeg lahti  Sad   ,õnneks kohalt võtuga ja midagi ei juhtunud.
Vasta

(04-06-2017, 09:19 AM)muska71 Kirjutas:  
(16-05-2017, 00:04 AM)13piisab Kirjutas:  olles ca 5Mm furgooniga kulgenud, siis pärin kui tihti Sa tagumiste pooltelgede polte pingutada plaanid? Wink
(ilma liimimata tahtsid need mul iga paarisaja kilomeetri tagant kinnikeeramist. Väljapressiv õli annab õnneks vajadusest teada)

Pooltelgede poltidele on lihtne ravi,rattarumm lõdvalt laagrite peal ja loksub.Aitab rummulaagrite pingutamine.
Vasta

Pole midagi märkimisväärset uazi kallal teinud ainult kallanud ja tallanud. Kuna uuem lääne auto otsustas ära laguneda täitis uaazik pea 2 nädalat igapäeva auto rolli. Vahepeal said paika ka kastiääre plekid.

Vähe tolmusem pilt ka kruusateedest.
[Pilt: 19756470_2001052060124631_10366201091729...e=59D7FBCE]
Vasta

Nii ei jää midagi muud kui kiita Big Grin . Mõned küsimused siiski on.

1.Mis käigukast mootori otsa sai?
2.Kuidas jõuga on kui koorem peal?
3.Kas ja kuskandis seda masinat lähemalt saaks uurida?


Siiralt heameel ,et niipaljude poolt kirutud "mõtetu" projekt on legaalne ja liikvel ja mis peamine asja arendaja on asjaga rahul Big Grin .
Ps ksf Lauren saaks nüüd kirjutada 4x4 foorumisse NON IDIOT guide mootori vahetuseks.

HEAD KASUTAMIST ja muretuid kilomeetreid.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta

(04-07-2017, 20:23 PM)zurik Kirjutas:  Nii ei jää midagi muud kui kiita Big Grin . Mõned küsimused siiski on.

1.Mis käigukast mootori otsa sai?
2.Kuidas jõuga on kui koorem peal?
3.Kas ja kuskandis seda masinat lähemalt saaks uurida?


Siiralt heameel ,et niipaljude poolt kirutud "mõtetu" projekt on legaalne ja liikvel ja mis peamine asja arendaja on asjaga rahul Big Grin .
Ps ksf Lauren saaks nüüd kirjutada 4x4 foorumisse NON IDIOT guide mootori vahetuseks.

HEAD KASUTAMIST ja muretuid kilomeetreid.

Tänud heade sõnade eest.
Käigukast on uazi enda oma millele külge poogitud fordi sidurikoda ja fordi starter. Käigukastil ei ole muud muudetud kui tsentreerimisflants, millel liugleb survelaager, flants on kuskil 1mm väiksemaks treitud, et tsentreerida koda.

Hetkel on suurim koorem olnud 2 ruumi puid vedru järgi ütleks, et kuskil pool tonni. Erilist jõukadu küll tähele ei pannud, vedas sama rahulikult ja innukalt kui tühjalt.
[Pilt: 19747958_1467309293332391_994063535_o.jp...e=595EAEB6]

Uaazik liigub tallinna küljeall ning ma ei ole kade teda ka teistele näitama.
Vasta

Mis kiirusega maanteel sõita kannatab? Kast on neljakäiguline?
Vasta

(04-07-2017, 23:18 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Mis kiirusega maanteel sõita kannatab? Kast on neljakäiguline?

4 käiguline ikka. Sillad on kõige aeglasemad (41 hambaga taldrik). Sõidan 85, 90kmh jookseb ka 105kmh aga siis on täiesti peene.
Vasta

Ilus liikur. Kuidas pikemal maanteesõidul mootor end üleval peab? Ega tal palav hakka?

Kuidas mootorikatte heliisolatsiooni lahendasid? Et kannataks kõrvaklappideta sõita...

Pool tonni puitu on kaks VÄGA hõredat ruumiWink

Roolivõimendi peale ei ole mõelnud?
Vasta

Tubli töö tehtud, ilus vaadata Rolleyes ! Seisab ka omal sama asi ees. Toorikuks on Uaz Buhanka, aga mootoriks tuleb natuke kaasaegsem bensukas koos mootori juurde kuuluva kastiga. Kui veel mõned agregaadid saan, siis hakkan tegema ja siis tuleb ka teema  Cool .
Vasta

(05-07-2017, 09:27 AM)v6sa Kirjutas:  Ilus liikur. Kuidas pikemal maanteesõidul mootor end üleval peab? Ega tal palav hakka?

Kuidas mootorikatte heliisolatsiooni lahendasid? Et kannataks kõrvaklappideta sõita...

Pool tonni puitu on kaks VÄGA hõredat ruumiWink

Roolivõimendi peale ei ole mõelnud?

Mootoritemp on jahedamate ilmadega 85 kraadi ja soojematega hoiab 90 kui peale tallata siis võib korraks kõrgemale tõusta.
Mootorikattel on 2 kihti pigimatti ning fooliumiga heliisolatsioon, palju aitab kaasa korralik tihend.
Puud olid tihedalt kasti laotud ning poolkuivad ei lükka ümber, et peal oli rohkem kui pool tonni.
Roolivõimendile mõelnud ei ole, kergelt liikuvad silladetailid ning manuaalsed rummulukud annavad rooli kergusele plussi. Eks rohkem ole harjumuses ka kinni olen aastaid sõitnud ilma võimuta autotega nagu mosse ja sierra.
Vasta
Photo 

Originaal portede kõrguse koormaga vedu on selline poolik tegevus. Mul kõrgendused peal ja koormasse laon metsas puid kabiini kõrguseni. Tõsi mul topelt vedrud all ka Smile
[Pilt: show.php?mode=0&id=17106011&salt=0zgkXa.jpeg][Pilt: show.php?mode=0&id=17026274&salt=His8S4.jpeg]
Vasta

(05-07-2017, 09:22 AM)lauren Kirjutas:  
(04-07-2017, 23:18 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Mis kiirusega maanteel sõita kannatab? Kast on neljakäiguline?

4 käiguline ikka. Sillad on kõige aeglasemad (41 hambaga taldrik). Sõidan 85, 90kmh jookseb ka 105kmh aga siis on täiesti peene.
millega kiirus mõõdetud?mul ka sama kombo sd 23 mootoriga ja e saanud vst nii head kiirust,panin isegi kiiremad ülekanded sildadesse.ohtu rabas sai korralik koorem mulda peale pandud,nokk oli püsti ja vahet polnud kas vajutasid labidat või mette tunda küll polnud,aga lõpuks keris ikka kiiruse üles küll.
Vasta

Porte kõrgendused on plaanis teha aga puud vajasid vedamist   Big Grin kiirust olen mõõtnud gpsiga.
Vasta

Pole siia palju kirjutanud, hetkel ainult pisiremont ja ainult kallanud ja tallanud. Mingiaeg panin kastipõranda äärtele ära ka plekist vinklid, ära sai veetud ka koorem vanarauda, peal oli 660 kilo ning sõitis läbi linna eeskujulikult. Tühikaaluks oli 1580kg, 1800kg on märgitud passi.
Ksf taxopets tuli ka mõned nädalad tagasi Virtsu- Tallinn trassil uaasikuga vastu.

[Pilt: 20907124_1510388422357811_269148242_o.jp...e=59974342]
Vasta

Uaasik ikka päris tihti töös, ära on sõidetud mingi 2000km, käruvedamise sõidukaga olen juba suht unustanud. Vahepeal sai tehtud pikem sõit, küttekuluks maanteel 85kmh lastes sain täpselt 10 sajale.
Eile sai külastatud ülevaatuspunkti ainukeseks veaks sai lugeda natuke nõrgema kundepoolse esimese piduri aga kõik normipiires ja aastaks muretu.
Tänane pilt enne tagadile sõitu.

[Pilt: 0111288389ec9c6.jpg]
Vasta

(01-10-2017, 19:49 PM)lauren Kirjutas:  Uaasik ikka päris tihti töös, ära on sõidetud mingi 2000km, käruvedamise sõidukaga olen juba suht unustanud. Vahepeal sai tehtud pikem sõit, küttekuluks maanteel 85kmh lastes sain täpselt 10 sajale.
Eile sai külastatud ülevaatuspunkti ainukeseks veaks sai lugeda natuke nõrgema kundepoolse esimese piduri aga kõik normipiires ja aastaks muretu.
Tänane pilt enne tagadile sõitu.

[Pilt: 0111288389ec9c6.jpg]

Jäi Tagadil ette. Kohe pidin pilti tegema Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta

Mis istmed need seal sees on? Äkki on lahtise uksega ka pilti?

Tänud!
Vasta

(01-10-2017, 21:25 PM)olli Kirjutas:  Mis istmed need seal sees on? Äkki on lahtise uksega ka pilti?

Tänud!

Kui avada teema esimene leht siis leiab sealt nii mõndagi Wink
Vasta

Möödunud nädalavahetusel äratasin uaasiku talveunest, kuna aeg oli metsast küttepuud koju tuua.
Võib öelda, et kõige suurem koorem mida olen vedanud, vedrud olid läbilöögi puksideni. Vedas kenasti ning 17km koduni kulges rahulikult.

[Pilt: 0111519445a4a3c.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne