hüdrauliline ettevedu puiduhakkurile
#21

10cm olenn seni läbi lasknud.

vaatan kuidas pumba kinnitus vastu paneb,kui vaja saab tugevdusi teha ja kui kenasti toimib siis lõikab ümbert üleliigse metalli minema ja saab viisakaks asja.hetkel vasakpoolsele plaadile ribad kinni keevitatud ja kolme tikkpoldiga kokku tõmmatud,esimene riba lahtiselt vahel,nii saab sees kenasti toimetada.
nüüd kolu ümber tugevdustorud ka paigas vaja kinni keevitada ja ka turve kaarhoob küljes ja liigutab jagaja hooba kenasti.

see projekt vist juba 2 aastat seisnud väljas,koormakate oli küll peal ja nii ta rooste on läinud,muidu kõik uuest metallist tehtud.isegi garaazis katuse all seistes läheb leht rooste.paagi tegemisel tuleb muidugi terasharjaga rooste maha lasta enne kokku keevitamist.mullu talv kulus metsatõstuki ehitamisele ja lihtsalt ei jõudnud teha seda.tõstuk valmis ja värvitud kenasti tekkis vajadus hakkurile eraldi pada peale.nüüd hea tõstukiga saab kõike tõsta oksi,big bag kotte ja kõike muud ja ka maad kaevata.kevade panin ca 4 kanti sõnnikut kärule kange liigutadaes,küll oli mõnus.ka hakkurile pada peale aretades oli hea kange liigutades raskeid asju liigutada.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#22

nv sai paak ka peaaegu valmis tehtud.kaane kinnitusavad puurida ja keermed veel keerata ja värvida siis paak valmis,maht 400x300x200 ehk ca 20L.voolikud sain ka täna kätte ja nv äkki saame testida,enne vaja veel paagist pumpa pealevool aretada.
kui kedagi peaks see kässari kang huvitama siis sellega regullin mootori pöördeid,gaasitross läheb sinna külge Big Grin tahokalt hea vaadata mis tuurid peal.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Vasta
#23

Uhke aparaat! Ega sel mootoril mingit automaatset pöörete hoidmist ju pole? Umbes nagu muruniidukitel, traktoritel jms et nii kui koormus kasvab, antakse kütet rohkem peale. Kas seda ei juhtu et jämedam nott pöörded maha tõmbaks?
Vasta
#24

(15-01-2018, 22:21 PM)olli Kirjutas:  Uhke aparaat! Ega sel mootoril mingit automaatset pöörete hoidmist ju pole? Umbes nagu muruniidukitel, traktoritel jms et nii kui koormus kasvab, antakse kütet rohkem peale. Kas seda ei juhtu et jämedam nott pöörded maha tõmbaks?

pole seal mingit automaatikat ja kui jämmum kaigas läheb sisse siis pöörded kukuvad.plaanis t-25 mootor peale panna kui selle kokku ja käima saan.
Vasta
#25

(10-01-2018, 19:12 PM)muska71 Kirjutas:  ...nüüd hea tõstukiga saab kõike tõsta oksi,big bag kotte ja kõike muud ja ka maad kaevata.kevade panin ca 4 kanti sõnnikut kärule kange liigutadaes,küll oli mõnus.ka hakkurile pada peale aretades oli hea kange liigutades raskeid asju liigutada.

...kange liigutadaes, küll oli mõnus...   

On küll ja kuidas veel.  Sellele lausele 12 punkti   Rolleyes

Ka mul on neid kangidega kaadervärke päris mitu ja nikerdan juurdegi.
Vasta
#26

paak sai ka lõpuni valmis ja läks peale ja õli ka sisse,kupatus ühendatud ja kettast käsitsi keerates imeb pump õli sisse ja ka mootor teosammul pöörleb mm haaval.kuna pump peab rihmaeibiga võllil üles alla liikuma rihmasi pingutades siis tundus kõige mõistlikum selline u voolikust teha.homme ülehhomme katsun ka ära testida.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#27

Ennustan, et sellise õli pumbale pealetuleku vooliku lutsib soojalt kokku.
Vasta
#28

Tere
Täpselt sama voolik oli minul puulõhkuja pumbal. Voolik oli praktiliselt sirgelt ja tõmbas siis ka vooliku lurinal kokku.
Vasta
#29

voolik on liiga väikese läbimõõduga, kui nüüd vaadata surve voolikut, siis pealevoolu voolik peab olema 2x jämedam kuna sealt peab suutma vaba vooluna samapalju õli ette tulla kui teisest voolikust surve all eest ära läheb...
Vasta
#30

(20-01-2018, 20:19 PM)maisalup Kirjutas:  voolik on liiga väikese läbimõõduga, kui nüüd vaadata surve voolikut, siis pealevoolu voolik peab olema 2x jämedam kuna sealt peab suutma vaba vooluna samapalju õli ette tulla kui teisest voolikust surve all eest ära läheb...

Surve voolik võib kasvõi 50mm läbimõõduga olla, ega sellepärast sealt õli rohkem läbi ei hakka minema. Smile Ikka pumba tootlikkusest tuleneb imuvooliku läbimõõdu vajadus.
Vasta
#31

(20-01-2018, 20:55 PM)olli Kirjutas:  
(20-01-2018, 20:19 PM)maisalup Kirjutas:  voolik on liiga väikese läbimõõduga, kui nüüd vaadata surve voolikut, siis pealevoolu voolik peab olema 2x jämedam kuna sealt peab suutma vaba vooluna samapalju õli ette tulla kui teisest voolikust surve all eest ära läheb...

Surve voolik võib kasvõi 50mm läbimõõduga olla, ega sellepärast sealt õli rohkem läbi ei hakka minema. Smile Ikka pumba tootlikkusest tuleneb imuvooliku läbimõõdu vajadus.

Seda küll, kuid need vahe junnid sisendflantsi küljes vähendavad läbivoolu veelgi ja paindekoht voolikul on üpris õhuke. Kas flantsi ei saanud 90kraadi keerata ka voolik oleks läinud otse selle terava nurgaga toru külge? Mida paremini peale voolab seda suurem on pumba suutlikkus, kindlasti imeks see pump ka midagi läbi 1/4 toru omale peale.
Vasta
#32

(21-01-2018, 13:16 PM)maisalup Kirjutas:  
(20-01-2018, 20:55 PM)olli Kirjutas:  
(20-01-2018, 20:19 PM)maisalup Kirjutas:  voolik on liiga väikese läbimõõduga, kui nüüd vaadata surve voolikut, siis pealevoolu voolik peab olema 2x jämedam kuna sealt peab suutma vaba vooluna samapalju õli ette tulla kui teisest voolikust surve all eest ära läheb...

Surve voolik võib kasvõi 50mm läbimõõduga olla, ega sellepärast sealt õli rohkem läbi ei hakka minema. Smile Ikka pumba tootlikkusest tuleneb imuvooliku läbimõõdu vajadus.

Seda küll, kuid need vahe junnid sisendflantsi küljes vähendavad läbivoolu veelgi ja paindekoht voolikul on üpris õhuke. Kas flantsi ei saanud 90kraadi keerata ka voolik oleks läinud otse selle terava nurgaga toru külge? Mida paremini peale voolab seda suurem on pumba suutlikkus, kindlasti imeks see pump ka midagi läbi 1/4 toru omale peale.

tegelikult on imipool jämedam kui survepool,survepool seest 20mm ja imipool 3/4 tolli seest mis ca 25 mm.jagaja ja mootori liited ja voolikud on 1/2 tolli,pump ise oluliselt jämedam.kui tõmbab lössi siis läheb asemele hüdrovoolik ja asi aamen.
Vasta
#33

(04-01-2018, 17:28 PM)v6sa Kirjutas:  
(04-01-2018, 17:07 PM)muska71 Kirjutas:  ...
plaanitud nz32 ja 400cc mootor.

Ehk hästi jämedalt on ülekandearv 400/32=12,5. Seega teeb pumba võlli 460 pöörde peale mootori võll 460/12,5=36, 8 pööret.
Parandatagu, kui ma eksin, aga vene pumbal peaks number 32 tähistama "liitrit minutis" vastavalt nominaalpööretele ?  

400cc mootoril peaks olema 400 cm3  õli mahtu per pööre?
Vasta
#34

Hüdrovoolikute läbimõõdu nomogramm on seal:

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid422564
Vasta
#35

Hakkas huvitama, et kuidas siis on.

Paar esimest ettejuhtuvat kinnitavad arvamust, et ka Vene pumpadel antakse pöörde maht:
http://tau-rus.com/nasos_NSH32

Mis 2400 minutipöörde juures võiks toota rammusad 68 l õli survel 160 bar.
Vasta
#36

hetkel väike tagasilöök t-25 paja ja hakkuri vahele vaja käigukasti,et pöörlemissuunda muuta.olemas 5 kast ,aga kardaaniflants väga kindlas kohas ja aasukohta ei suuda tuvastada,kunagi oli ka 53,mootorii müüsin maha ja käigukasti saatust ei mäleta ja pole ka kusagil jalgu jäänud ja kardan,et lammutasin laiali lolli peaga ja läks kaalule.on ka mitu uaz kasti,aga kas panevad valule vastu?sõiduauto kast pani iseenesest.pean veel akuandist uurima,et müüvad äkki.
Vasta
#37

(23-01-2018, 19:56 PM)v6sa Kirjutas:  Paar esimest ettejuhtuvat kinnitavad arvamust, et ka Vene pumpadel antakse pöörde maht:
http://tau-rus.com/nasos_NSH32

Mis 2400 minutipöörde juures võiks toota rammusad 68 l õli survel 160 bar.

Ok, mul  juhtus jälle ette üks nš50 pilt, millel mahuks V=40 cc märgitud.
Vasta
#38

(24-01-2018, 08:56 AM)muska71 Kirjutas:  hetkel väike tagasilöök t-25 paja ja hakkuri vahele vaja käigukasti,et pöörlemissuunda muuta...

Või neli laagripukki ja kaks hammasratast?  Selline lahtine reduktor?  Mis lihtsam tuleb, sobivad hammasrattad on kataloogikaup, Mekanex näiteks.
Vasta
#39

(24-01-2018, 10:46 AM)pkmp Kirjutas:  Või neli laagripukki ja kaks hammasratast?  Selline lahtine reduktor?  Mis lihtsam tuleb, sobivad hammasrattad on kataloogikaup, Mekanex näiteks.

Endal ka umbes sama teema käsil ja otsustasin samuti hammakate ja keti kasuks. Odav, lihtne ja vastupidav. Korralik kett peab sellele valule kindlasti vastu.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#40

e i viitsi hakata reduktorit projekteerima.uus flans 46€ ja samas 53 kasti saab 50€.pisut ootama sest pidevalt läheb kaasikuid kaalule ja kui muud üle ei jää siis läheb uaz kast peale mull neid 2 riiulis.sidurikoda olemas ja vaja 4 auku puurida väiksemale kastile ilmselt.pakun,et hammakad osta,võllid treida,laagripukid läheb kallimaks kui 50€ 53 kast ja sellele kastile olemas ka hüdropumba väljavõte.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne