hüdrauliline ettevedu puiduhakkurile
#21
10cm olenn seni läbi lasknud.

vaatan kuidas pumba kinnitus vastu paneb,kui vaja saab tugevdusi teha ja kui kenasti toimib siis lõikab ümbert üleliigse metalli minema ja saab viisakaks asja.hetkel vasakpoolsele plaadile ribad kinni keevitatud ja kolme tikkpoldiga kokku tõmmatud,esimene riba lahtiselt vahel,nii saab sees kenasti toimetada.
nüüd kolu ümber tugevdustorud ka paigas vaja kinni keevitada ja ka turve kaarhoob küljes ja liigutab jagaja hooba kenasti.

see projekt vist juba 2 aastat seisnud väljas,koormakate oli küll peal ja nii ta rooste on läinud,muidu kõik uuest metallist tehtud.isegi garaazis katuse all seistes läheb leht rooste.paagi tegemisel tuleb muidugi terasharjaga rooste maha lasta enne kokku keevitamist.mullu talv kulus metsatõstuki ehitamisele ja lihtsalt ei jõudnud teha seda.tõstuk valmis ja värvitud kenasti tekkis vajadus hakkurile eraldi pada peale.nüüd hea tõstukiga saab kõike tõsta oksi,big bag kotte ja kõike muud ja ka maad kaevata.kevade panin ca 4 kanti sõnnikut kärule kange liigutadaes,küll oli mõnus.ka hakkurile pada peale aretades oli hea kange liigutades raskeid asju liigutada.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#22
nv sai paak ka peaaegu valmis tehtud.kaane kinnitusavad puurida ja keermed veel keerata ja värvida siis paak valmis,maht 400x300x200 ehk ca 20L.voolikud sain ka täna kätte ja nv äkki saame testida,enne vaja veel paagist pumpa pealevool aretada.
kui kedagi peaks see kässari kang huvitama siis sellega regullin mootori pöördeid,gaasitross läheb sinna külge Big Grin tahokalt hea vaadata mis tuurid peal.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Vasta
#23
Uhke aparaat! Ega sel mootoril mingit automaatset pöörete hoidmist ju pole? Umbes nagu muruniidukitel, traktoritel jms et nii kui koormus kasvab, antakse kütet rohkem peale. Kas seda ei juhtu et jämedam nott pöörded maha tõmbaks?
Vasta
#24
(15-01-2018, 23:21 PM)olli Kirjutas: Uhke aparaat! Ega sel mootoril mingit automaatset pöörete hoidmist ju pole? Umbes nagu muruniidukitel, traktoritel jms et nii kui koormus kasvab, antakse kütet rohkem peale. Kas seda ei juhtu et jämedam nott pöörded maha tõmbaks?

pole seal mingit automaatikat ja kui jämmum kaigas läheb sisse siis pöörded kukuvad.plaanis t-25 mootor peale panna kui selle kokku ja käima saan.
Vasta
#25
(10-01-2018, 20:12 PM)muska71 Kirjutas: ...nüüd hea tõstukiga saab kõike tõsta oksi,big bag kotte ja kõike muud ja ka maad kaevata.kevade panin ca 4 kanti sõnnikut kärule kange liigutadaes,küll oli mõnus.ka hakkurile pada peale aretades oli hea kange liigutades raskeid asju liigutada.

...kange liigutadaes, küll oli mõnus...   

On küll ja kuidas veel.  Sellele lausele 12 punkti   Rolleyes

Ka mul on neid kangidega kaadervärke päris mitu ja nikerdan juurdegi.
Vasta
#26
paak sai ka lõpuni valmis ja läks peale ja õli ka sisse,kupatus ühendatud ja kettast käsitsi keerates imeb pump õli sisse ja ka mootor teosammul pöörleb mm haaval.kuna pump peab rihmaeibiga võllil üles alla liikuma rihmasi pingutades siis tundus kõige mõistlikum selline u voolikust teha.homme ülehhomme katsun ka ära testida.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#27
Ennustan, et sellise õli pumbale pealetuleku vooliku lutsib soojalt kokku.
Vasta
#28
Tere
Täpselt sama voolik oli minul puulõhkuja pumbal. Voolik oli praktiliselt sirgelt ja tõmbas siis ka vooliku lurinal kokku.
Vasta
#29
voolik on liiga väikese läbimõõduga, kui nüüd vaadata surve voolikut, siis pealevoolu voolik peab olema 2x jämedam kuna sealt peab suutma vaba vooluna samapalju õli ette tulla kui teisest voolikust surve all eest ära läheb...
Vasta
#30
(Eile, 21:19 PM)maisalup Kirjutas: voolik on liiga väikese läbimõõduga, kui nüüd vaadata surve voolikut, siis pealevoolu voolik peab olema 2x jämedam kuna sealt peab suutma vaba vooluna samapalju õli ette tulla kui teisest voolikust surve all eest ära läheb...

Surve voolik võib kasvõi 50mm läbimõõduga olla, ega sellepärast sealt õli rohkem läbi ei hakka minema. Smile Ikka pumba tootlikkusest tuleneb imuvooliku läbimõõdu vajadus.
Vasta
#31
(Eile, 21:55 PM)olli Kirjutas:
(Eile, 21:19 PM)maisalup Kirjutas: voolik on liiga väikese läbimõõduga, kui nüüd vaadata surve voolikut, siis pealevoolu voolik peab olema 2x jämedam kuna sealt peab suutma vaba vooluna samapalju õli ette tulla kui teisest voolikust surve all eest ära läheb...

Surve voolik võib kasvõi 50mm läbimõõduga olla, ega sellepärast sealt õli rohkem läbi ei hakka minema. Smile Ikka pumba tootlikkusest tuleneb imuvooliku läbimõõdu vajadus.

Seda küll, kuid need vahe junnid sisendflantsi küljes vähendavad läbivoolu veelgi ja paindekoht voolikul on üpris õhuke. Kas flantsi ei saanud 90kraadi keerata ka voolik oleks läinud otse selle terava nurgaga toru külge? Mida paremini peale voolab seda suurem on pumba suutlikkus, kindlasti imeks see pump ka midagi läbi 1/4 toru omale peale.
Vasta
#32
(4 tunnid tagasi)maisalup Kirjutas:
(Eile, 21:55 PM)olli Kirjutas:
(Eile, 21:19 PM)maisalup Kirjutas: voolik on liiga väikese läbimõõduga, kui nüüd vaadata surve voolikut, siis pealevoolu voolik peab olema 2x jämedam kuna sealt peab suutma vaba vooluna samapalju õli ette tulla kui teisest voolikust surve all eest ära läheb...

Surve voolik võib kasvõi 50mm läbimõõduga olla, ega sellepärast sealt õli rohkem läbi ei hakka minema. Smile Ikka pumba tootlikkusest tuleneb imuvooliku läbimõõdu vajadus.

Seda küll, kuid need vahe junnid sisendflantsi küljes vähendavad läbivoolu veelgi ja paindekoht voolikul on üpris õhuke. Kas flantsi ei saanud 90kraadi keerata ka voolik oleks läinud otse selle terava nurgaga toru külge? Mida paremini peale voolab seda suurem on pumba suutlikkus, kindlasti imeks see pump ka midagi läbi 1/4 toru omale peale.

tegelikult on imipool jämedam kui survepool,survepool seest 20mm ja imipool 3/4 tolli seest mis ca 25 mm.jagaja ja mootori liited ja voolikud on 1/2 tolli,pump ise oluliselt jämedam.kui tõmbab lössi siis läheb asemele hüdrovoolik ja asi aamen.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: AT100, 4 külali(st)ne