08-04-2016, 22:12 PM
Täna sai kinnitust kurb tõde.
Juba eelmisel sügisel tundus, et JD X140 kiirus on langenud.Talv tuli peale ja nii tol korral jäigi. Kümmekond päeva tagasi
katsetasin käru vedu ja tundus, et toimib. Täna haakisin järgi meetri pikkuse vinkli ja asusin muttide ja mügride talvist kaevandustööd siluma. Mingi pool tundi sain normaalselt tööd teha, kui tundsin, et vaatamata pedaali põhjasurumisele kiirus langeb ja ega pikalt ei läinudki, kui vedu praktiliselt seiskus. Vinkel tagant ära ja kuidagi vedas koduni. Teekonna lõpp ca kolmekümne kraadine tõus- selle läbimine õnnestus alles pärast masina seiskamist ja mahajahtumist.
Töötunde kellal vaid veidi üle 480.
Seega nüüd selge, et ees ootab ksf Simmerling-i saatus: veosõlme tõsine remont.
Juba eelmisel sügisel tundus, et JD X140 kiirus on langenud.Talv tuli peale ja nii tol korral jäigi. Kümmekond päeva tagasi
katsetasin käru vedu ja tundus, et toimib. Täna haakisin järgi meetri pikkuse vinkli ja asusin muttide ja mügride talvist kaevandustööd siluma. Mingi pool tundi sain normaalselt tööd teha, kui tundsin, et vaatamata pedaali põhjasurumisele kiirus langeb ja ega pikalt ei läinudki, kui vedu praktiliselt seiskus. Vinkel tagant ära ja kuidagi vedas koduni. Teekonna lõpp ca kolmekümne kraadine tõus- selle läbimine õnnestus alles pärast masina seiskamist ja mahajahtumist.
Töötunde kellal vaid veidi üle 480.
Seega nüüd selge, et ees ootab ksf Simmerling-i saatus: veosõlme tõsine remont.