MTZ õli
#1

Tervist! Tahaks teada palju läheb õli käigukasti? Olen kõik foorumid läbi lugend ja on kirjas, et kas 27 või 40 liitrit.
Ei tahaks liialt kokku osta, muidu jääb niisama vedelema. Jutt käib 52-st.
Tänud kõigile, kes viitsivad mõelda.
Vasta
#2

Ei olnud aega süveneda ja vabandan, kui vale asi sai, aga ehk on allolevast lingist abi. Heledas kirjas on 23 leheküljel näha kogus 40 liitrit.

http://www.scribd.com/doc/190742422/Bela...ces#scribd

Kusagil on endal päris õiged kogused ka olemas, aga lektüür teises maakonnas hetkel.
Vasta
#3

27 liitrit on kindlasti vale. Pigem sinna 40 kanti oli.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#4

Kui on tavaline  50 siis läheb jah pea 40 liitrit, see ju seest pooltühi. Kui juttu tuleb aga 80 siis sellel peaks veits vähem olema ja mingitel mudelitel on käiguaeglusti siis nendele läks 27 liitrit.
Enda omal peale suplust jões vahetasin õli ära ja valasin  käigukangi august 2 20l kanni sisse isegi ei võtnud kontrollpunni lahti. (tehnikast lugupidav mehhaaniker muidugi nii ei käitu)

Aquila captas non muscas.
Vasta
#5

Vahekast + Käigukast + Tagasild MTZ82 on 44 liitrit. Sisse valamine kõik käigukangi juures olevalt punnilt või küljepealt kontrollavast pumbadest nn tatipritsiga.
Vasta
#6

Pritsiga täidad seda kasti terve päeva Big Grin
Vasta
#7

Ise pärast kapremonti uut õli valades just mõõtsin ja 44 on õige number.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta
#8

(10-03-2016, 18:36 PM)tanel. Kirjutas:  Pritsiga täidad seda kasti terve päeva Big Grin

Õhuga töötava pritsiga vast mitte ja selline on enamasti tehnikaga tegeleval töökojal olemas ja üldjuhul võiks igal mehel selline töökoda tutvusringkonnas olemas olla, et seda pritsi kasvõi laenuks saada.
Veel õnnetum on seda jama sealt käimakangi kõrvalt sisse ajada mu meelest.
Vasta
#9

(10-03-2016, 23:53 PM)KopliKrahv Kirjutas:  
(10-03-2016, 18:36 PM)tanel. Kirjutas:   

Õhuga töötava pritsiga vast mitte ja selline on enamasti tehnikaga tegeleval töökojal olemas ja üldjuhul võiks igal mehel selline töökoda tutvusringkonnas olemas olla, et seda pritsi kasvõi laenuks saada.

Selle ajaga kuni seda pritsi laenamas käid ja tagasi viid jõuaks mitu korda selle augu kaudu õli sisse valada ja üldse võiks paljud asjad teistmoodi olla.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#10

Jajah, nagu ikka, häda ja häda Smile, mul pritsi toomine mööda minnes, aga igaühel omad tegemised, ega mina pole keelanud käpuli kabiinis seda jama sisse ajada, lihtsalt jutt, et pritsiga see terve päeva aega võtab on kergelt õeldes bs. Aga tulista veel midagi Big Grin
Vasta
#11

Sai käidud erimellis ja toodud 4 10liitrist.Rahakott jälle natuke õhem.Ei jäänud 40L eriti midagi järgi
Vasta
#12

Tere! Mis marki õli sa sisse panid?

Mida arvata 20W20 õlist mootorisse. Texaco leht näiteks pakub MTZ-le sellist:
http://chevron-eu.lubricantadvisor.com/a...6cf44daf1f
Vasta
#13

Miks tavaline 10W40 ei sobi ja on vaja eksperimenteerida kuumaga vesivedela ja külmaga mittevoolava õliga?
Vasta
#14

Täitsa tavaline 10W40 ja 5W40 toimivad väga hästi. Brändi/kvaliteedi valib igaüks endale sobiva.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#15

(20-06-2016, 15:46 PM)MTZ Kirjutas:  Tere! Mis marki õli sa sisse panid?

Mida arvata 20W20 õlist mootorisse. Texaco leht näiteks pakub MTZ-le sellist:
http://chevron-eu.lubricantadvisor.com/a...6cf44daf1f

 20w20 peaks olema viskoossuse poolest "metsiku lääne" Autool  Big Grin

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#16

Mootorisse läks M10G2. Ei hakanud lääne õli panema, muidu võib keeta sodi lahti. Käigukasti käib TEP15, kuid võib panna ka teisi õlisid. Põhiline et midagi sees on Toungue ja määrib.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta
#17

isegi annaks hääle 10W40 poolt, või soojemates tingimustes kasutataval masinal isegi 15w40
Vasta
#18

(20-06-2016, 17:51 PM)2715 Kirjutas:  Miks tavaline 10W40 ei sobi ja on vaja eksperimenteerida kuumaga vesivedela ja külmaga mittevoolava õliga?

Sama arvamus. 20W on talveks paks ja 20 on suveks vedel.
Vasta
#19

(20-06-2016, 19:51 PM)52mees Kirjutas:  Mootorisse läks M10G2. Ei hakanud lääne õli panema, muidu võib keeta sodi lahti. Käigukasti käib TEP15, kuid võib panna ka teisi õlisid. Põhiline et midagi sees on Toungue  ja määrib.

Jagan arvamust. Ise panin käigukasti TEP ja Kamazi segu, et vedelam oleks. Talvel tahtis muidu neutraaliga väga liikuma hakata. Kuid nüüd paneks ikka üleni TEP'i tagasi, sest siis on transmissiooni mürasid vähem. 

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta
#20

(22-06-2016, 15:48 PM)hannest Kirjutas:  
(20-06-2016, 19:51 PM)52mees Kirjutas:  Mootorisse läks M10G2. Ei hakanud lääne õli panema, muidu võib keeta sodi lahti. Käigukasti käib TEP15, kuid võib panna ka teisi õlisid. Põhiline et midagi sees on Toungue  ja määrib.

Jagan arvamust. Ise panin käigukasti TEP ja Kamazi segu, et vedelam oleks. Talvel tahtis muidu neutraaliga väga liikuma hakata. Kuid nüüd paneks ikka üleni TEP'i tagasi, sest siis on transmissiooni mürasid vähem. 

Kui talvel kasutada ei ole plaani või vastupidi - on kogu aeg tuli katlas, siis võib ju seda sodi kastis hoida küll. Suvel pole väikestel koormustel niiikuinii vahet - peaasi, et on mõningate määrdeomadustega moos sees.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne