Murutraktor MDT
#61

Jään mõlemad vastused võlgu. Sest aku sai tühjaks ja vajas turgutamist, alul ei võtnud üldse voolu sisse, pikka veenmise peale hakkas tasapisi omastama. Hetkel muud tegemised tähtsamad, ehk jõuan enne päikese tuduma minekut proovida.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#62

Randiga rullikuid on vanematel alates 1990 - 2003 audi/volks/seatidel. Kinnitus küll enamikul 8mm poldiga, erandjuhtudel ka 10mm leida võib, aga rulliku suurust kompenseerib ekstsentriksüdamik.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#63

Tsitaat:Metsakohina lugu

Õhtul mõtlesin, et pesen korra suvejooksul saasta ka niidukist välja, hakkas teine õige raskeks muutuma. Mõeldud tehtud, muidugi töötava niidukiga. Kõik tore, kuni niiduk seisatud ja "gaas" maha lastud - suri välja ja peale seda ei matsugi enam. Ei tea, kas kotermann tahab meelehead, kuhu ja kuidas? Big Grin Big Grin Big Grin
Ehk on kommentaarid liigsed Big Grin Big Grin Rolleyes
Vasta
#64

Ei tea, kas olen loll või ei saa lihtsalt aru viimasest postitusest. Teine võimalus, et kuum ilm ja õlu tegid koostööd.

P.S. Pesu all mõtlen nimelt niiduorgani pesu veega, vastava 1/2 tolli ühenduse kaudu, et asi toimiks peab mootor kindlasti töötama, sest pole kohta käsiajami vändale, mille abil lõiketeri ringiajada 3500 pööret minutis. Seisva süsteemi puhul jookseb vesi lihtsalt maha Sad ja mitte essugi pole kasu. 

Vajadusel oskan ka tähti rammusamaks teha. Kaasfoorumlaste postituse muutmine tsiteerimisel pole nagu normaalne nähe. OK

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#65

    Tere.
Sai siis lõpuks trakats kokku lapitud, erilisi ülejääke ei olnud peale ühe metallpuksi mida ei oska kuhugile sobitada. Kas mootori võlli otsa rihmaseibi sisse käib mingi puks või lihtsalt vead poldiga rihmaseibi kinni ja ongi OK? Vaja veel natuke välisnokitsust ja käiguhoova ning reevesi regulli. Viimasel igalpool suht lõtkud sees ja ega neid eriti vähendada ei annagi, peab vist kangi otsa veidi pikemaks tegema, et antud asja kompenseerida. Tagasild oli suht normaalne, ainult pikema käise rattapoolne puks ovaalne, määret sees küll aga sinna puksini see ei ole jõudnud. Eks ikka vana masin ja ega kõike polegi mõtet nii grammi ajada kui uuel, eks mingi aja peab jälle vastu. Kahjuks rikkusin niiduorgani ühe tera kinnitusmutri keerme ära - peab vaatama kas saaks kuskilt poolpiduse või tuleb hakata treima, see ei ole just vana pingiga ja kehva kogemustega meeldiv tegevus
Vasta
#66

Amatöör 1-le: Ehk on distantspuks, mis käib kahe laagri vahele. Võimalikud asukohad niiduki teravõllide laagrid.

Edasi oma MDT anomaaliatest. Käima ei läinud, sest pöördeid vähe käivitamisel - viga ei olnud akus, ka mitte mootoris, isegi mitte sädemes ega küünlas. Bensiinis ka viga ei saanud olla, sest seda oli üpris vähe paagi põhja jäänud. 
Viga ehk anomaalia asus hoopis mujal, ei osanud kohe sinna vaadatagi. Õige koha leidsin alles mitme päeva pärast (ega varem ei hakanudki otsima Big Grin). Õnnestus kuidagi käima venitada ja siis hakkas kõrvu vale heli ja pea koheselt leviv rihma libisemise hais. Nimelt oli niiduki rihm ühe piiraja vahelt pääsenud ja selle taha läinud, seega ketras niiduk ilma lülitamatta. Kuna rihm hõõrus veel piiraja vastu olidki käivituskatsed vaevalised. Ehk on teistele kasuks: alati ei pruugi viga olla lahjas akus,vahel on tegemist lisakoormusega.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#67

Tänan juhatamise eest. Niiduki oma see puks ei ole seal mõlemal võllil mul puksid koos laagritega paigas aga täpselt samasugune on küll, vast tiba lühem, see siiski traktori ülejääk. Tagasillas samasugusd nei tükki need said paika, ühele sai veel hülss sisse pandud, ega ei tulegi rahkem meelde kus sarnaseid pukse veel oli. Korduskontroll vaja teha, esmalt vaatan kas sobib mootori võlli otsa, no tagasilda laiali ei hakka lammutama, oleks see sealt välja ununenud, siis oleks puksi sees näha hõõrdumisjälgi aga neid ei ole. esisild kõik plastiku peal. Sai pandud ka kõik uued kiilrihmad, muidugi koonerdasin ja ei ostnud orginaale vaid samas mõõdus lääne rihhmad. Kui rihmad vabas asendis siis hõõrdumist ja kaasavedu ei ole aga äkilisemad lülitused on küll, eks näis kaua vastu panevad.
Vasta
#68

Käiguosa rihmad on jah alul veidi äkilisemad, aga varsti kohanduvad ja siis tunduvad jube uimased (loe: nagu originaalid). Mul käiguosa rihmad lähevad kolmandat suve. Puksi kohta ei oska rohkemat pakkuda.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#69

Peaaegu kaks aastat probleemideta heinatööd. Praegu veel suurelt rabeleda ei saa, sest oma mootor vajas stardiabi ja mõningaid düüse lisaks, sellest siis iseliikuri teemas seisak.
Nüüd siis MDT-st. Tehti eelmisel nädalal üks tige tööpäev, nii 9 liitrit kütet kulus ära. Poole tööpealt ei tahtnud hästi käivituda, aga peale suitsutundi läks rõõmsalt edasi. Õhtul, omal jõul, kuuri alla sõitmisest keeldus. Keerad võtit, teeb korraks pottt-pott-pot-p.., ja nii korduvalt, pidevalt matsuma ei jää. Tooreklapi ja gaasihoova asendist oli tal suhteliselt savi. 
Nüüd, peale peaaegu nädalast seismist, hakkasin proovima, et kas on ka muutusi - oli - üldse ei lubanud. Panin uue küünla, säde oli olemas, kui hea, ei oska öelda, näpuga ei proovinud. Kakkusin mootori katte maha, et näha, kas pool on paigast ära, nagu ei olnud. Vahetasin kütuse filtri ära, jälle asjatu töö, ikka ei mingit töötamise soovi. Siis võtsin testri, et mõõta karbussi all olevasse klapi tulev pinge - täiesti 6 volti tuli ära - ilmselt vähe. Vahepeal tegin natuke loomkatseid, ehk üritasin teist vägisi joota. Keerasin võtit ja valasin karbussi bensiini ja hakkaski lubama. Seejärel sai klappi minev pinge juhtmete mudimise ja pistikute tihendamisega tõstetud 13  Big Grin voldini. Kohe läks esimesest pöördest tööle.
Ehk on kellelgi abi, kui probleemid sarnased juhtuvad olema. Head alanud heiaega kõigile ja võtke sellel aastal ikka natuke rohkem niita kui eelmisel aastal Cool

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne