Gaz 67 B
#21

Amatööri küsimus, a ilmselt pole ma ainus, kes oskab imestada, kuidas säändse kujuga klapid juhtpuksidesse paigaldatakse? Kas puksid poolduvad?

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#22

Just nii, puksid käivad keskelt pooleks ja on paaris töödeldud.Erinevaid pooli ei saa koos kasutada.
Vasta
#23

Mille poolest erineb GAZ 67 vedru, hilisemate UAZ-69  ja teiste analoogide vedrudest?

Tööriista komplekt tundub väga aus Smile 


Vasta
#24

No vedrud 69-l ja 67-l erinevad nagu öö ja päev! 67-l on ees neli normaalmõistes poolikut vedru, 69-l kaks pikka.
67 tagavedrul on üks silmus paindega ülespoole, teine allapoole, 69-l mõlemad ülespoole.Seda näeb ka eespool
piltidel.
Vasta
#25

[Pilt: IMGP1844_800x600.JPG]

Kui kokku läks plokk selliste freesimisjälgedega,siis pikka pidu ei ole.
Vasta
#26

Ma arvan,et need pigem valu jäljed,kui freesimise jäljed. 


Vasta
#27

(08-05-2016, 12:40 PM)MAZ Kirjutas:  Ma arvan,et need pigem valu jäljed,kui freesimise jäljed. 

Tahaksin selgitust kuidas töödeldud pinnal on valu jäljed?
Vasta
#28

Siin ju selgelt näha töötlemise jäljed.
Vasta
#29

(08-05-2016, 13:12 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Siin ju selgelt näha töötlemise jäljed.

Selge see et töötlemise jäljed,aga jälg peaks vähemalt visuaalselt ühtlane.Ma usun kui lekaal sellele pinnale panna,pistab valgus juttide kohalt läbi.
Vasta
#30

(08-05-2016, 22:20 PM)_rein_ Kirjutas:  
(08-05-2016, 13:12 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Siin ju selgelt näha töötlemise jäljed.

Selge see et töötlemise jäljed,aga jälg peaks vähemalt visuaalselt ühtlane.Ma usun kui lekaal sellele pinnale panna,pistab valgus juttide kohalt läbi.

Vene tihendimaterjal andis niipalju järgi,et vast täitis need vahed ja lohud lihtsalt ära.
Vasta
#31

Lp ksf Rein on tugev spetsialist, ei tahaks, et ta foorumit kasutamast loobuks.

http://wordties.cst.dk/wordties-estwn/w/...aljoonlaud

https://osta-ee.postimees.ee/lekaaljoonl...16607.html
Vasta
#32

(08-05-2016, 13:08 PM)_rein_ Kirjutas:  
(08-05-2016, 12:40 PM)MAZ Kirjutas:  Ma arvan,et need pigem valu jäljed,kui freesimise jäljed. 

Tahaksin selgitust kuidas töödeldud pinnal on valu jäljed?

Võimalik,et varasemalt on plokki pealmine pind veidi imelikult freesitud olnud? Kuna vaevalt kodanik Sidorov hakkaks defektseid detaile oma auto külge kruvima. Nii palju ma teda tunnen juba,et ilma asjata ta ühtegi liigutust ei tee.


Vasta
#33

Ma arvan nii,et ega need jutid seal midagi ei loe. Näha ju on,et see mootor on ennegi käinud,küll käib ka edasi. Eks Sidorov näeb kohapeal täpsemalt kuidas värk on. Meie siin ainult arvame....,sest pilt moonutab asja ikka alati.... Ei maksa alati väga tõsiselt asja võtta.
Vasta
#34

Pilt on tuttav jalka staadionilt, muruniiduk edasi-tagasi. Siin on freesitud ühtpidi ettenihkega ja tagasikäigul pole riista tõstetud ja 100 kordse kiirusega tagasi. No variandiks ehk kõlbab!

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#35

Aega palju mööda voolanud. Tehtud nii mõndagi, aga mõni pilt ütleb rohkem kui sada sõna.


Vahepeal sai mootor peale tõstetud ja käima proovitud. Juhuslikult leidsin oma riiulilt uue originaal karburaatori ja bensiinipumba. Jagaja sai remonditud, samuti starter ja generaator. Käiguosa on põhimõtteliselt valmis, paigaldada on jäänud vaid kardaan ja veel mõned osad. Katsetamise ajal oli peal vale karburaator (see, mis pildil). 
[Pilt: IMGP1880_800x600.JPG]

Sai siis alustatud ka kerega. Põhjatükid on välja lõigatud ja raamile proovitud (kinnitusaugud). 

[Pilt: IMGP2050_800x600.JPG]

Et kere oleks lihtsam valmistada, tuleb kasutada selleks valmistatud rakist. See sai tänu mõnele sõbrale minu kätte kasutada. Kere ehitus on alustatud ja esimesed tükid rakisele kinnitatud ning kokku keevitatud. Töö käib Gorki tehase originaal tööjooniste ja vana kere vaatlemise järgi. 

[Pilt: IMGP2092_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP2093_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP2159_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP2160_800x600.JPG]


[Pilt: IMGP2115_800x600.JPG]

Käisin ka tuttava rätsepa jutul, kes õmbles vanade originaalide järgi uued istmekatted, et kui õige aeg, siis lähevad kohe käiku.

[Pilt: IMGP2209_800x600.JPG]

Samuti sai lõpuni tehtud kardaani ümbristoru. Pildil on siis originaalne näidis ja valmistatud uus.

[Pilt: IMGP2210_800x600.JPG]


Kurtna laadalt leidsin kahe euri eest originaal tagatule

[Pilt: IMGP2213_800x600.JPG]

Muude kanalite kaudu sai hangitud kapott, poritiivad ja radiaatorivõre.

[Pilt: IMGP2215_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP2201_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP2216_800x600.JPG]


Jätkub peagi.
Vasta
#36

On ikka viitsimist! Müts maha ja kummardus maani!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#37

Tõsijutt - müts maha sellise töö ees. Ja ajaressursi leidmise eest jne. Eriti meeldis mulle lause:
Tsitaat:Juhuslikult leidsin oma riiulilt uue originaal karburaatori ja bensiinipumba.

Mina leian oma riiulitelt ainult rämpsu. Suht lootusetu on midagi asjalikku leida. Isegi kui tean, et see asi seal kindlasti peab olema.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#38

Muljetavaldav projekt igastahes, aga huvitav oleks teada, mis seisus ta hetkel *tegelikult* on. Piltide põhjal on alust arvata, et me ei näe masina valmimist päris reaalajas, vaid pildirida, mis on autori valitud järjekorras ja mõningase ajalise nihkega. Ei imestaks, kui masin oleks tegelikult praeguseks juba valmis või vähemalt oluliselt kaugemal, kui viimastel piltidelt paistab.

When I die, I want to go peacefully sleeping, like my grandfather did. Not screaming, like the passengers in his car.
Vasta
#39

Nonii, umbes nädal möödas ja aeg jälle pilte panna. Mõni lugeja siin arvab, et auto on tegelikult valmis ja seltsimees Sidorov ajab mingit häma. Tegelik tänane seis ongi nendel piltidel, mis praegu just tulevad. Alumise osaga on seis selline nagu ta oli täpselt eelmiselgi korral, vaid kerega on nüüd tublisti edasi mindud. Muidugi olen oma arvates graafikust umbes kolm nädalat maas nagu Poola laevaehitaja. 

Vahepeal sai juurde hangitud mõningaid juppe ja puuduolevad osad näidise järgi ise tehtud. Gaasipedaal sai hangitud täiesti uus, kuid kogemata kombel on see vanema tüübi Gaz 69 oma (pildil ülemine). Kui kellelgi leidub 67 oma (samaväärset) oleks hea meelega vahetanud, enne kui hakkab ümber tegema. 

[Pilt: IMGP2246_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP2247_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP2248_800x600.JPG]

Kodanik Marcello - "tegelik seis" on selline 1. juuni seisuga:

[Pilt: IMGP2235_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP2236_800x600.JPG]

Vahepeal sai alustatud ka esiotsaga.

[Pilt: IMGP2130_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP2150_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP2152_800x600.JPG]

Üritan ikka midagi vanast alles ka jätta. Järgi jääb siis paagi ümbrus, osa tulemüürist ja kinnihoidmise sang. 

[Pilt: IMGP2154_800x600.JPG]

Tagumised koopad said külge, samuti valmis painutatud tagasein.

[Pilt: IMGP2168_800x600.JPG][Pilt: IMGP2169_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP2179_800x600.JPG]

Külge said proovitud varuratta kronstein ja tagatuli.

[Pilt: IMGP2185_800x600.JPG]

Parempoolne külg omale kohale paigutatud.

[Pilt: IMGP2186_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP2187_800x600.JPG]
Vasta
#40

(06-06-2016, 21:02 PM)Sidorov Kirjutas:  Üritan ikka midagi vanast alles ka jätta. Järgi jääb siis paagi ümbrus, osa tulemüürist ja kinnihoidmise sang.

Kas originaalsed kuuliaugud tagaseinas kuuluvad ka taastamisele? Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne