Gaz 67 B
#61

Väga kena töö, jõuaks EMKA-ga ka nii kaugele. Seoses sellega üks küsimus. Ma loodan, et paigaldasid ikka mehhaanilised pidurid kui jah, siis kus seda autot näha saaks. Emka ja Ivan villis peaks selles osas küllaltki identsed olema. Sul vist ainuke taastatud mehhaaniliste piduritega auto Eestis. Ja teine küsimus, kas 67 elektrisüsteem oli 6V ja kui jah, kas järgisid ka seda? Terv. Mati
Vasta
#62

Vastuseks Kopraonule, et kuna masin on kõigi iseärasuste poolest viimaste väljalasete hulgast, siis ka esilaternad samast ajastust.
Aspelundile vastaks nii, et külalised Pärnust käisid, vaatasid, proovisid ja praegu mõtlevad, milline otsus tuleb.
Formikale.  Autol on originaalsed mehaanilised pidurid ja ka 6 V elektrisüsteem. Näha saab Jõgevamaal (Tartust 25 km ), kui helistad
ette 52 46 891.
Vasta
#63

   
Sai käidud Venemaal, nimelt Novosibirskis GAZ M1 juppe taga ajamas ja ühes restaureerimise töökojas sai sellist elukat näha - GAZ 64, GAZ 67 nii-öelda eellane. Valmistati neid 646 tk ja tegemist tõelise haruldusega. Nende jutu järgi on neid säilinud suisa 3 tk. Antud eksemplar oli kuskilt soost välja kaevatud, kasutuskõlblikult praktiliselt olid ainult sillad, mis antud mudeli puhul ongi kõige tähtsam, sest need on ainulaadsed. Nimelt Gaz 64 on c 12 cm kitsam kui 67. Noh pildid meie huvilistele, et võrrelda kahte mudelit
   
   
   
   
Restaureerimistöödest nii palju, et autole oli paigaldatud hüdraulilised pidurid ja 12V elektrisüsteem. Muus osas ei oska originaalsuse koha pealt sõna võtta.
Vasta
#64

No isegi võhikule on selge,et väga palju uuema aja juppe on küljes. Kas siin silladki õiged on. Jürka,võta sõna!
Vasta
#65

Gaz-64 on sellel liikuril ühine vaid visuaalne külg.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#66

(21-04-2017, 17:19 PM)Aspelund Kirjutas:  Gaz-64 on sellel liikuril ühine vaid visuaalne külg.

A.

Sillad paistsid küll originaalsed olema, kahjuks läks see pilt aia taha, mis ma kõhu alt tegin. Auto oli ju tõstuki peal. Ega nad väga rõõmsad ei olnud ka kui seal pildistasin.
Vasta
#67

Kena töö!
Kas teemaalgataja oskab soovitada, kust saaks soetada GAZ 67 spidomeetri trossi?
Vasta
#68

Kahjuks ei oska volvo härrale soovitada, kust spidomeetri trossi hankida.Omal oli sama mure, otsisin pikka aega.
Lõpuks leidsin oma garaazi seina pealt naela otsast originaal kõri, ilma sisemise trossita. Sisu sai ise tehtud teisest
trossist ja toimib küll.
Vasta
#69

Kas mitte GAZ 67 ja Moskvich 400/401 trossi ots vähemalt sarnased polnud? Pikkused ilmselt veidi erinevad. 
Siinkohal pole kahjuks mul võrdlusmaterjali võtta kõrvale.


Vasta
#70

Ei, Mosse tross kuidagi ei sobi.Sobiks Gaz-AA/MM oma, mida samuti leida pole.Eriliseks teeb asja spidomeetri
poolse otsa kinnituse mutter.
Vasta
#71

Esimesed sõidud tehtud. 

[Pilt: IMG_20170611_170213.jpg]

[Pilt: IMG_20170611_170256.jpg]
Vasta
#72

(11-06-2017, 18:42 PM)Nagu näha,et must nr käes. Oleks huvitav teada,et mis jäi %?             Sidorov Kirjutas:  Smile Esimesed sõidud tehtud. 

[Pilt: IMG_20170611_170213.jpg]

[Pilt: IMG_20170611_170256.jpg]

Tule eile meile,ning võta homne ajaleht kaasa,ei ole mõttetult elatud aegu,ning mõte ei pruugigi selguda praegu...... Big Grin
Vasta
#73

Protsent jäi 97, kui ei eksi.
Vasta
#74

Eestist kaugel Ukrainas jäi pildile selline asi

[Pilt: t760_DSC01984.jpg]
Vasta
#75

(21-04-2017, 15:48 PM)Formika Kirjutas:  Sai käidud Venemaal, nimelt Novosibirskis GAZ M1 juppe taga ajamas ja ühes restaureerimise töökojas sai sellist elukat näha - GAZ 64, GAZ 67 nii-öelda eellane. Valmistati neid 646 tk ja tegemist tõelise haruldusega. Nende jutu järgi on neid säilinud suisa 3 tk. Antud eksemplar oli kuskilt soost välja kaevatud, kasutuskõlblikult praktiliselt olid ainult sillad, mis antud mudeli puhul ongi kõige tähtsam, sest need on ainulaadsed. Nimelt Gaz 64 on c 12 cm kitsam kui 67. Noh pildid meie huvilistele, et võrrelda kahte mudelit




Restaureerimistöödest nii palju, et autole oli paigaldatud hüdraulilised pidurid ja 12V elektrisüsteem. Muus osas ei oska originaalsuse koha pealt sõna võtta.
Jah!Nii need legendid sünnivad.Läheb veel 3 aastat ja neid leitud 64 si on on veel lisandunud.Kõiki kereplekke on hetkel juba uuena saada.Vähemalt ühte keret juba "restaureeritakse" (ainuke kasutatud detail on  Gaz 67 b tulemüür)Ja kauni pohhui on mis raam,kang , amort või vedrukinnitus sel "originaalsel " autol on ,peaasi et legend on  Sad.
Mina tean Valgevenes ühte  Gaz 64 raamijäänust,Venemaal üht nina( võib ka pärineda Gaz 67 lt) ja Venemaal poolik esisild(1 sukk).
Sellist "originaali" on siiamaani tore vaadata kui algab 100%jutt. Sellised vennad ei tee Gaz 67  ja Gaz 67 b  vahetki!
Teemaalgataja Sidorovi töö ja vaev  on kindlasti seda mustanumbrit väärt.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#76

(30-06-2017, 20:32 PM)jurka Kirjutas:  
(21-04-2017, 15:48 PM)Formika Kirjutas:  Sai käidud Venemaal, nimelt Novosibirskis GAZ M1 juppe taga ajamas ja ühes restaureerimise töökojas sai sellist elukat näha - GAZ 64, GAZ 67 nii-öelda eellane. Valmistati neid 646 tk ja tegemist tõelise haruldusega. Nende jutu järgi on neid säilinud suisa 3 tk. Antud eksemplar oli kuskilt soost välja kaevatud, kasutuskõlblikult praktiliselt olid ainult sillad, mis antud mudeli puhul ongi kõige tähtsam, sest need on ainulaadsed. Nimelt Gaz 64 on c 12 cm kitsam kui 67. Noh pildid meie huvilistele, et võrrelda kahte mudelit




Restaureerimistöödest nii palju, et autole oli paigaldatud hüdraulilised pidurid ja 12V elektrisüsteem. Muus osas ei oska originaalsuse koha pealt sõna võtta.
Jah!Nii need legendid sünnivad.Läheb veel 3 aastat ja neid leitud 64 si on on veel lisandunud.Kõiki kereplekke on hetkel juba uuena saada.Vähemalt ühte keret juba "restaureeritakse" (ainuke kasutatud detail on  Gaz 67 b tulemüür)Ja kauni pohhui on mis raam,kang , amort või vedrukinnitus sel "originaalsel " autol on ,peaasi et legend on  Sad.
Mina tean Valgevenes ühte  Gaz 64 raamijäänust,Venemaal üht nina( võib ka pärineda Gaz 67 lt) ja Venemaal poolik esisild(1 sukk).
Sellist "originaali" on siiamaani tore vaadata kui algab 100%jutt. Sellised vennad ei tee Gaz 67  ja Gaz 67 b  vahetki!
Teemaalgataja Sidorovi töö ja vaev  on kindlasti seda mustanumbrit väärt.
Aga sa Jurka valgusta minusugust võhikut Vene Williste asjus ja kirjuta, mis on vahet Gaz 67 ja Gaz 67b. Oma 23 restaureerimise käigus tegin ära tohutu töö, et jõuda sellel alal (23, 23A ja 23B) peaaegu täiuslikkuseni, jagasin ka teistega seda foorumis. Praegu istun hilja õhtuni arvutis ja proovin tungida GAZ M1 ja M11pisiasjadesse ja erinevustesse. Kui midagi teha, siis teha täiuslikult. Vaevalt ma hakkan kunagi Williseid taastama, lihtsalt huvid on teised, aga huvi pärast tahaks neid erinevusi ikka teada.
Vasta
#77

Ülejäänust ei tea aga kapotil on 67-l kolmnurksed voolundid või mis nende nimi on. 67B- ei ole. Nii saan ma aru.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#78

[Pilt: 59722980-2341877305880146-4675462378647715840-o.jpg]

Foto Gazi tehase hoovilt. Pildile oli märgitud et 42 aasta aprill. Aga pigem 44 vms. Pildi panin siia sest enamustel autodel pildil on veidrad siledad rehvid all. Ei tea mis rehvid need on sellised?? Emka rehvid? Aga millised need veel olid?
Vasta
#79

    JA 5
Veel on näha eelneval pildil JA 22 rehve.
Haugi mälu sul -ise tegid piltigi mu auto tagavararattast!

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#80

Seda mustriga rehvi mäletasin küll. Sile oli võõras.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne