Gaz 67 B
#61
Enne,kui teema lõplikult sulgub. Millised esituled siis ette said? Ma olen GAZ 67 küljes igasuguseid näinud aga seal on ka vist erinevus,kas tegu sõjaaegse või peale sõja järgselt tehtud autoga?
http://www.kodu.pri.ee/ta
http://www.kolhoos.pri.ee/
http://www.talleks.pri.ee/
https://picasaweb.google.com/118166576673254374648

Oodatud on kõigi Elva EPT endiste töötajate mälestused,pildid ,seose maaparandustöödega või muidu erinevate juhtumistega tööpostil!
Vasta
#62
Mida külalised Pärnust arvasid?

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#63
Väga kena töö, jõuaks EMKA-ga ka nii kaugele. Seoses sellega üks küsimus. Ma loodan, et paigaldasid ikka mehhaanilised pidurid kui jah, siis kus seda autot näha saaks. Emka ja Ivan villis peaks selles osas küllaltki identsed olema. Sul vist ainuke taastatud mehhaaniliste piduritega auto Eestis. Ja teine küsimus, kas 67 elektrisüsteem oli 6V ja kui jah, kas järgisid ka seda? Terv. Mati
Vasta
#64
Vastuseks Kopraonule, et kuna masin on kõigi iseärasuste poolest viimaste väljalasete hulgast, siis ka esilaternad samast ajastust.
Aspelundile vastaks nii, et külalised Pärnust käisid, vaatasid, proovisid ja praegu mõtlevad, milline otsus tuleb.
Formikale.  Autol on originaalsed mehaanilised pidurid ja ka 6 V elektrisüsteem. Näha saab Jõgevamaal (Tartust 25 km ), kui helistad
ette 52 46 891.
Vasta
#65
   
Sai käidud Venemaal, nimelt Novosibirskis GAZ M1 juppe taga ajamas ja ühes restaureerimise töökojas sai sellist elukat näha - GAZ 64, GAZ 67 nii-öelda eellane. Valmistati neid 646 tk ja tegemist tõelise haruldusega. Nende jutu järgi on neid säilinud suisa 3 tk. Antud eksemplar oli kuskilt soost välja kaevatud, kasutuskõlblikult praktiliselt olid ainult sillad, mis antud mudeli puhul ongi kõige tähtsam, sest need on ainulaadsed. Nimelt Gaz 64 on c 12 cm kitsam kui 67. Noh pildid meie huvilistele, et võrrelda kahte mudelit
   
   
   
   
Restaureerimistöödest nii palju, et autole oli paigaldatud hüdraulilised pidurid ja 12V elektrisüsteem. Muus osas ei oska originaalsuse koha pealt sõna võtta.
Vasta
#66
No isegi võhikule on selge,et väga palju uuema aja juppe on küljes. Kas siin silladki õiged on. Jürka,võta sõna!
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#67
Gaz-64 on sellel liikuril ühine vaid visuaalne külg.

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#68
(21-04-2017, 18:19 PM)Aspelund Kirjutas: Gaz-64 on sellel liikuril ühine vaid visuaalne külg.

A.

Sillad paistsid küll originaalsed olema, kahjuks läks see pilt aia taha, mis ma kõhu alt tegin. Auto oli ju tõstuki peal. Ega nad väga rõõmsad ei olnud ka kui seal pildistasin.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne