Vajan abi nõuka jalgrattaga
#1

Terekest! Olen üritanud korda teha sellist ratast nagu ZIF 112-512 aastast 88 aga olen jõudnud punkti, kus minu jõud ega teadmised üle ei käi. Nimelt on lenksu kinni hoidev pikk polt kahtlaselt kinni. Lahti ega kinni keerata ei saa, sest see käib ringi seal pisikese momendiga. Kunagi olen selle korra lahti võtnud ja kokku pannud uute laagrite ning määrdega. Palun väga abi, sest ratast pole mõtet remonti viia kui sellele peaks olema mõni lihtsam lahendus Smile

[Pilt: ratas.jpg]
Vasta
#2

Sellel peaks olema nii - veerand pööret lahti, siis saab lenksu kallet muuta, kolm pööret lahti ja toks haamriga vastu poldipead - saab suunda muuta või lenksu koos kahvlisse mineva toruga välja? Ehk oli abiks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#3

Ilmselt on seal olev koonus polti kinniroostetand ja käib ringi, tuleks polti tangidega üles tõmmata, et koonus uuesti torru kinni pooks ja siis keerata, kui see ei aita, siis poldipea maha lõigata.
Vasta
#4

 Keera ratas tagurpidi ja lase mingit roostesurma, kasvõi WD 40, kahvli torusse. On võimalus, et leotab koonuse lahti.
Sealtkaudu võib ka haamriga kergelt...
Vasta
#5

Mul tekkis küsimus vene ratta tagarummu koostamisel. Olen neid kokku pannud nii, et ketiratas oleks rummu lühemalt kodaratest välja ulatuval poolel. Muidu kippus tekkima probleem, et rumm veab ketiratast kaasa. Hiljuti aga sattus minu kätte üks kokukas, kus originaalis on üsna kindlalt ketiratas olnud just pikemal pool.
Niisiis küsimus, et kas on mingi rusikareegel, kuidas on õige vene ratta tagarummu koostada või on seal mingid variandid?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne