09-04-2016, 22:26 PM
Tervist,
mul seisis vanavanemate garaasis üks vana m72 aasatast 1953, mootor on sellel k750 oma ja käigukast dnepri oma. See oli umbes 20 aastat tagasi seisma jäänud, süütevea tõttu. Otsustasin ta siis eelmine aasta korda teha, tööle sain ta tegelikult suhteliselt kergesti, oli vaja jagaja kaas ja süütepool ära vahetada, siis talvel võtsin selle raami lahti, lihvisin üle ja värvisin ära, aga nüüd tahaks ta teha paugupilliks ja hetkel kõige suurem probleem on mul karburaatoritega, vanad k37 karburaatorid, mulle ei tundu nad üldse eriti töökindlad, tavaliselt ma pean tund aega neid reguleerima ja puhastama, et mootorratta tööle saaks. Eelmine nädal avastasin, et emmile on kunagi ostetud ka uuemad k63 karburaatorid. aga peale nad ilusti ei istu, nad on natuke liiga laiad ja käivad silindri äärmisele ribile vastu. Küsimus selline, et kas neid on mõtet peale panna, on nad töökindlamad ja kas tasub karburaatorideid või silindreid sellepärast lihvide ? Kui mite, siis oskab keegi äkki mulle ära seletada, kuidas ma originaal karburaatorid ära reguleerin, hetkel kui mootorratas tööle panna, siis töötab ainult üks silinder, kuigi teise karburaatorisse kütus tuleb ja säde on ka mõlemal pool olemas.
mul seisis vanavanemate garaasis üks vana m72 aasatast 1953, mootor on sellel k750 oma ja käigukast dnepri oma. See oli umbes 20 aastat tagasi seisma jäänud, süütevea tõttu. Otsustasin ta siis eelmine aasta korda teha, tööle sain ta tegelikult suhteliselt kergesti, oli vaja jagaja kaas ja süütepool ära vahetada, siis talvel võtsin selle raami lahti, lihvisin üle ja värvisin ära, aga nüüd tahaks ta teha paugupilliks ja hetkel kõige suurem probleem on mul karburaatoritega, vanad k37 karburaatorid, mulle ei tundu nad üldse eriti töökindlad, tavaliselt ma pean tund aega neid reguleerima ja puhastama, et mootorratta tööle saaks. Eelmine nädal avastasin, et emmile on kunagi ostetud ka uuemad k63 karburaatorid. aga peale nad ilusti ei istu, nad on natuke liiga laiad ja käivad silindri äärmisele ribile vastu. Küsimus selline, et kas neid on mõtet peale panna, on nad töökindlamad ja kas tasub karburaatorideid või silindreid sellepärast lihvide ? Kui mite, siis oskab keegi äkki mulle ära seletada, kuidas ma originaal karburaatorid ära reguleerin, hetkel kui mootorratas tööle panna, siis töötab ainult üks silinder, kuigi teise karburaatorisse kütus tuleb ja säde on ka mõlemal pool olemas.