Kraz veokid Eestis
#61

Uus katse

https://osta-ee.postimees.ee/paastepuksi...src=search

Maastikuvõimekus
vintsimine
http://www.pritsumees.ee/
5 112 112


Vasta
#62

(02-04-2016, 22:04 PM)elmarm Kirjutas:  Uus katse

https://osta-ee.postimees.ee/paastepuksi...src=search

Oh sa kurat. 

Kas puksiirkraanal on abivints ka küljes? Ja kruustangid tagumise, parempoolse käpa küljes?  Ja noole juhtimine käib juhtpuldist (Elektrooniline)? Hirmsaid arvutusi sai selle peal olles tehtud, et mis ja kuidas miksit välja vintsida. Erinevad pinnasekoefitsendid jne. 
Kaitseväes olin sellise aparaadi meeskonnas ülem. Väga vinge masin. Meil oli see ainult DAF-i peal. Võtab kohe vesistama selle nägemine Big Grin

Almost Again
Vasta
#63

Cool   . . . .


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#64

Pakun ,et uksel ei ole kirjuatud Tallinn?
Vasta
#65

siiski on seal kirjas Tallinn
Vasta
#66

Ok, siis see pilt peab olema väga vana.

Umbes 80 teises pooles sai Tallinnag SAB  musta kabiiniga Kraz 255 B 6x6, lühikese Kamazi kastiga millel oli põhi ca 50mm terasplaadist ja modernse HIAB kraanaga.
Vasta
#67

Yeahhh, sellest autost pildid ilmunud, kunagi heietasin mälestusi sellest Kummipiilust  Smile

See pilt ei ole väga vana, 1988 aasta oli ta täiesti rivis Sibibaasis.

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#68

Teab keegi, et kui palju selliseid pikendatud kabiinidega Kraze Eestis oli? Lingil on sadul, kuid tean vene aja lõpust vähemalt ühte lühikese konteineri veokit, mis paiknes Kauba tänaval Tallinnas.
http://www.auto24.ee/used/546654
Vasta
#69

(08-04-2016, 22:43 PM)baltha Kirjutas:  Cool   . . . .

Ühel kaunil pühapäevasel õhtul, aastal 1985 startis pildil olev tehnikime Riiast, Bikernieki ringraja kinnisest pargist. Kolmnurgaga oli haakes ZIL-130 koos kaheteljelise ZIL'i haagisega. ZIL'i haagise taga rippus omakorda köie otsas Avia koos vormelivedamise haagisega ja võttis suuna Tallinnale. Tallinnasse jõudis killavor 4 tunndi ja 10 minutit peale starti. 

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta
#70

Kaasaja liikluskorraldajate ilme sellise kolonni nägemisel oleks fikseerimist väärt... Toona ei olnud see küll midagi erilist.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#71

(09-04-2016, 10:46 AM)Külahull Kirjutas:  Teab keegi, et kui palju selliseid pikendatud kabiinidega Kraze Eestis oli? Lingil on sadul...
http://www.auto24.ee/used/546654

Lingil olev on selgelt samodelka. Moonutatud Kamaz-i kabiin, 2x200L õlitünnidest kokku lapatud küttepaak, mitte Kraz-ilt pärinev kapotiosa jne. Kraz-i nime all on/oli see ehk arvel ainult.

Igasugused muudetud kabiinid Kraz-idel, peale tehasest tulnud nö. lühikese päevakabiini, peaks olema saavutatud kohalike töökodade või remonditehaste abil. Ida-Saksas näiteks ehitati ümber harilikud 258 sadulad topeltkabiiniga ballast veokiteks (Wussow).

Mis ettevõttele see piltidel olev heleda kabiiniga 2198 EAP tehniline abi kuulus?
Vasta
#72

Tallinna Spetsialiseeritud Autobaas. Mustamäe tee 44

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#73

Oli.

SAB st  on sellest järgi ainult üks osa mille nimeks on Tänavapuhastuse AS ja seegi ei asu enam seal
Vasta
#74

(10-04-2016, 19:50 PM)h2rra Kirjutas:  Tallinna Spetsialiseeritud Autobaas.  Mustamäe tee 44

Tallinna Linna Spetsialiseeritud Autotranspordibaas. Mustamäe tee 44/46.
Kui päris täpne olla.

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta
#75

Kas keegi teab kelle omandisse see SAB 6x6 Kraz 255B jõudis?



Keeegi kunagi mainis ,et Riisalu oli käpa peale pannud aga pole õrna aimugi kas on tõene väide või mitte...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne