Projekt: MTZ-5LS 1968
#21
(13-03-2017, 07:58 AM)Lanseron Kirjutas:
(13-03-2017, 00:23 AM)v6rr1 Kirjutas: Kas klapi pikkuse saaks ära mõõta? Oleks huvi küll.

Nv-tusel teen seda ja annan siis mõõdud

15,9 sain mõõduks
Vasta
#22
Siis jäävad lühikeseks. Minu omad on 16.9

Siiani pole kuskilt varuosakauplusest ka vastust saanud, kui nüüd aega on, võtan huvipärast ühe MTZ-50 kaanelt ühe klapi välja, näis mis seal on.
Vasta
#23
No asjad edenevad siin. Plokikaanetihendid mul ka juba kodus. Samuti rõõmusõnumid Jürimehele. Smile

[Pilt: 2493773385d751_l.jpg]

T.
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
#24
Väga super!

Siinpool on edusammud kasinad, aga ikkagi edusammud.
Saaks nüüd klapid kah...peab vist lehte kuulutuse panema. Lasin otsida Viljandimaalt, Raplamaalt, Pärnumaalt, Harjumaalt...
Siiani on vedanud iga asjaga, aga midagi peab ikka olema, mis piduri peale tõmbab.

Vahepeal puhastasin radiaatori ja panin uute tihenditega kokku. Õliradiaatori torud veel puudu.
Lisaks sai üsna mitu tihendit ise tehtud, komplekteeritud ja koostatud filtrite süsteem.
Pump ja pihustid lähevad lähiajal tegemisse. Ülevoolud tuleb ilmselt ise leiutada.
Kõvera tõukurivarda sirgendamine lõppes edukalt ja naaseb "mingi aeg" tagasi mootorisse.
Vasta
#25
Vahepeal olen natukene nokitsenud.
Siiani olen leidnud ainult ühe sobiva klapi. 
Varsti on terve traktor riiulil ja klappe ikka pole Big Grin
Plokikaanelt sai aastatega kogunenud saast eemaldatud. Sisse on panemata pööriskambrid, aga seda alles vahetult enne mootori kokkupanekut. On teised vähe konserveerimise möksiga koos ja hea ongi. Puhastatud sai ka vana plokikaas. On taastatav ja kuulub säilitamisele. Viga on saanud üks klapi juhtpuks ja klapipesad tuleks freesida, ideaalis oleks hea plokikaas lihvida. Originaalosal puuduvad igasugused varuosakoodid ja tootmisaasta. Ka valu on veidi erinev. Originaalse kaane tunneb ära just selle järgi.
 
Vana

[Pilt: 01109344650b5ac.jpg]

Uus
[Pilt: 0110934469681ce.jpg]

Karteripõhi sai teise ilme. Miskipärast jõle kõver ja mõlkis. Plekksepp ei ole, jääb kuidas on.
[Pilt: 01109344672bc06.jpg]
Vasta
#26
Mõlkis on siis kui vänt vastu plekki käib, see kõigest vähe "laines" ...  Big Grin
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#27
Põhi on veidi mõlkis mõnest nurgast, sellest tingituna need rahulikud "lained" Big Grin  Mingid kivid-kännud, tungraud või muu sellise otsaga tugi on seda geograafiat seal kujundanud. Aga peab. Seestpoolt plekid on külge tagasi plätserdatud ja on kah kinni. Mind ei häiri ja jääb nii.

Üks huvitav asi tuli meelde kui täna varudes sobrasin.
Tagumise jagaja alla oli tehtud renn, kuna too teada-tuntud kangide ja voolikutega ropp elajas lahke käega üleliigse paslööbina sedasama drenaaži mööda masti ketini transportis. Big Grin  Vot on insenerid. Kahju, et sel ajal pilti ei taibanud teha.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne