25-05-2022, 16:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-05-2022, 23:01 PM ja muutjaks oli hendrik.)
(25-05-2022, 15:57 PM)Basilio Kirjutas: Gardena SILENO Life smart 1000
Sellel masinal on tarkvaraline piirang, loodetavasti teadsid sellest enne kui seadme ostsid.
(25-05-2022, 15:57 PM)Basilio Kirjutas: Seega – enne kliendile andmist isegi ei kontrollitud kas käima läheb. Esindus, my ass!
Husqvarna puhul peab enne kliendile üleandmist tegema masinale PDI ehk pre-delivery inspection'i Autocheck 3 programmiga. Minu teada sama programm töötab ka Gardena masinatega.
(25-05-2022, 15:57 PM)Basilio Kirjutas: Garantiiliste asjadega silmnähtavalt ei taheta tegeleda, see ei too ju raha sisse.
Tehas maksab edasimüüjale kinni nii varuosad kui ka tööraha, lihtsalt töötunni hind on kuuldavasti madalam kui tavaliselt.
Gardena garantiiremondi tegemiseks võid pöörduda ükskõik millise ametliku Husqvarna edasimüüja poole, kes on volitatud robotniidukeid parandama.
(25-05-2022, 15:57 PM)Basilio Kirjutas: Lõpuks, kuu aega peale ostmist, sain töötava masina kätte, kusjuures pidin jälle ise otsima minema.
Husqvarna puhul tuleb garantiitöö teostada kahe nädala jooksul alates selle vastu võtmisest, tõenäoliselt Gardena puhul on see sama, sest ta kuulub sama kontserni.
Tõenäoliselt varsti pöördutakse Sinu poole, et ülaltoodud postituse eemaldaksid.
Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee