19-06-2022, 20:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-06-2022, 20:27 PM ja muutjaks oli mart284.)
(19-06-2022, 20:06 PM)hendrik Kirjutas: Aku pinget tuleb mõõta koormuse all, mil viga tekib. Alles seejärel saab teha lõplike järeldusi.Tänud! Nüüd tean, et mootor on õige ja homme saab proovida akut vahetada, see on seniks ainukr algupärane osa.
Akupatarei koosneb paljudest jadamisi ja rööbiti paiknevatest akuelementidest. Oletame, et antud akupatareis on üks defektne akuelement. Nõrk element hoiab endas vähem elektrienergiat ja saab tühjaks kiiresti. Selle elemendiga paralleelis olevad elemendid üritavad teda laadida kuni suur laadimiskoormus surub defektse elemendi polaarsuse negatiivseks ja laadimine lõpeb. Akupatarei laadimisel nõrk element saab täis kiiresti ja hakkab kiirgama soojusenergiat, kui tema kõrval asuvad korralikud elemendid veel laevad ja on jahedad. See kompott kiirendab akupatarei vananemist drastiliselt ja võib tekitada anomaaliaid suurema koormuse all (nt pinge volatiilsust). Pikemalt võid lugeda SIIT.