DT20 arendus
#21

No ei taha kuidagi teda kogu aeg pea täispööretega piinata. Võiks olla jalagaas nii, et käsigaas alles jääb nagu T25-l on. Lähiajal tuleb ka belarusi iste sisse, praegu on miski kartulikott.
Vasta
#22

Kuidas see käivitamise probleem lahenes ja mis oli põhjus?
Vasta
#23

(18-05-2016, 23:05 PM)JaagupS Kirjutas:  No ei taha kuidagi teda kogu aeg pea täispööretega piinata. Võiks olla jalagaas nii, et käsigaas alles jääb nagu T25-l on. Lähiajal tuleb ka belarusi iste sisse, praegu on miski kartulikott.

Mul on oma trakatsil jah mõlemad olemas aga jalagaasi ma praktiliselt ei puutu, nt vao otsas korraks läheb kergemaks aga see vast max 5% kogu tööajast ja selle pärast küll ei viitsi kogu aeg pedaali tallata, ikka tööks sobivad pöörded käsitsi peale ja kasutan vaid sidurit ... vaid nt koormate vedamisel lükkan käsitsi pöörded tühikäigule laadimise ajaks ja pärast sõitmiseks jälle kangist peale.
Vasta
#24

(19-05-2016, 06:29 AM)Raudpats Kirjutas:  Kuidas see käivitamise probleem lahenes ja mis oli põhjus?

Käivitamise probleem pole lahenenud, ostsin gaasiga leeklambi, et saaks ka mujal käivitada. Nii kui leegi alla neelab käib masin nagu kellavärk. Eks peale kündi vahetan tihendi ära.
Vasta
#25

Pole tükk aega uuendanud, on palju pilte lisada masinast. On saanud kolm päeva ühehõlmalisega künda, sodi vedada, kultiveerida ja kinni jääda isegi Big Grin Käivitamise probleem on süvenenud ja nüüd tuleb ikkagi proovida uus tihend vahele panna, hetkel pole väga palju töid ka temaga.
   
   
   
   
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne