"The Green Machine" ehk 1975 Chevy Camaro
#21

Nädalavahetusel said paika Aerocatchid, kuigi vastuste paika istutamine nõuab veel pisut tööd. Praktiliselt lõpusirgele jõudsid ka kapotialused elektritööd - ära sai parandatud viimane kahest seal olevast juhtmepuntrast. Kuna "professionaalsed autoelektrikud" olid sellega eelnevalt mitu tiiru vaeva näinud, siis tuli arvestatav osa lihtsalt asendada. Protsessi käigus said ühelepoole ka esituled releedele ringi ehitatud, siis ei pea aastas korra enam tuledelülitit vahetama.

Paar pilti ka süütegudest (ühel pildil on näha enam-vähem parima kvaliteediga joodetud koht, mis puntrast leidsin):

[Pilt: cam82.jpg]

[Pilt: cam83.jpg]

[Pilt: cam84.jpg]

[Pilt: cam85.jpg]
Vasta
#22

Avastasin, et pole ammu siia midagi kirjutada jõudnud, tuleb siis viga parandada Smile

Vahepeal sai auto väljast ära komplektseks koostatud, salongis on veel veidi pudi kokku vaja panna, aga hakkab vaikselt juba looma. Hetkel ootan mikihiirtemaalt uut näidikukomplekti.

Ajaviiteks sai korda tehtud vahepeal juba alt ära pudenenud summutimajandus, vana oli veetud kahe eraldi toruna eest taha ning potid olid paigutatud põhja alla kõige madalamasse punkti. Uus summuti sai koostatud Magnaflow üsna erilise disainiga pottidest, mida õnnestus tagaistme alla peita ning 60.3 mm roostevabast torust. Keevitatud sai TIGiga ning torud seest korrektselt ka argooniga täidetud. Kuna torusid pidin kokku lõikama näpu vahel relakaga, siis keevitus just kõige paremini kohati välja ei kukkunud, eks oma osa andis ka see, et polnud aparaati vahepeal praktiliselt aasta kasutanud. Aga tegu õnneks on ainult summutiga, mis nagunii mõne aja pärast pori ja kriimudega kaetud on Smile

Et tõestada juhtunut, siis paar pilti kah:


[Pilt: cam91.jpg]

[Pilt: cam86.jpg]

[Pilt: cam87.jpg]

[Pilt: cam89.jpg]

[Pilt: cam90.jpg]
Vasta
#23

Eile lõppes kütuserõhuga seotud saaga lõpuks minu võiduga - nimelt arvas rõhuregulaator, et ta peab stabiilse rõhu all oleava märjukese asemel karburaatorit kostitama vahelduvrõhuga kraamiga ning sedagi oluliselt kõrgema vurtsu all, kui tervislik. Tulemuseks olid tahmased küünlad, must suits tagant ning olematult töötav mootor.

Lammutasime siis regulaatori laili ning probleemi olemus selgus - Holley insenerid on olnud kavalad ning arvanud, et kuulklapi pealt annab natuke kokku hoida - nimelt oli kütuse voolu sulgema pidav kuul way liiga pisike. Peale suurema kuuliga asendamist jäi regulaator ikka lekkima ning aitas seesama kuul ja haamer - peale paari toksu istus kuul messingist pessa nagu valatud ning mul oli olemas jälle täiesti toimiv regulaator.

Kui kütterõhk paigas, sai veidi ka karburaatorit kruvitud ning peenmehhaaniline seadeldis enam-vähem talutavale tühikäigule häälestatud. Tulemuseks auto enam ei haise ning ka tühikäik püsib talutavalt paigas. Veidi on veel süütenurga ja karburaatoriga mängimist, aga tundub, et saab moootori päris ilusti käima.

Väike teaser kah:
http://staff.gearheadamplifiers.eu/Camaro/video1.mp4
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne